ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
لابیاپلاستی با پلکسر

لابیاپلاستی با پلکسر

امروز با موضوع لابیاپلاستی با پلکسر در خدمت شما هستیم.

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

در دنیای مدرن امروزی هر روزه روش های نوین و پیشرفته جدیدی پیدا می شوند که این روش ها، جای روش های قدیمی و منسوخ شده را می گیرند و باعث می شوند آن ها در لایه های زیرین علوم پزشکی دفن شوند.

در دنیای جراحی های زیبایی که تنوع زیادی را دارد این پیشرفت و جایگزینی بیش تر از سایر حیطه ها دیده می شود. اگرچه بسیاری از روش های مورد استفاده در جراحی های زیبایی مزایا و سودمندی خاص خود را دارند. اما با گذشت زمان  و پیشرفت علم روزی می رسد که آخرین تکنولوژی ها نیز جایگزین تکنولوژی های جدید تر می شوند.

یکی از تکنولوژی های جدیدی که می خواهیم برای تان دراین مقاله معرفی کنیم. جدید ترین متد دنیای پزشکی است که با دستگاهی به اسم پلکسر یا پلاسما تراپی می توان بسیاری از جراحی های مختلف زیبایی را انجام داد. شاید اسم این دستگاه را  قبلا نشنیده باشید اما با مطالعه این مقاله می توانید در مورد این دستگاه، کاربردهای آن و موضوع لابیاپلاستی با پلکسر اطلاعات مفیدی را به دست بیاورید.

کاربرد این دستگاه وسیع است به طوری که حتی در جراحی های زیبایی زنان نیز کاربرد دارد و می توان از این دستگاه برای جوانسازی ناحیه تناسلی خانم ها نیز استفاده کرد. برای رسیدن به پاسخ سوالات در این زمینه در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

پلاسما تراپی  ناحیه تناسلی یا همان  لابیاپلاستی با پلکسر چیست؟

مزایای جراحی  لابیاپلاستی با پلکسر

تاثیر پلاسما تراپی یا لابیاپلاستی با پلکسر در جوانسازی ناحیه تناسلی

معرفی روش نوین لابیاپلاستی با پلکسر

جراحی لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی با پلکسر چیست؟

دستگاه لابیاپلاستی با پلکسر

نکات مهم لابیاپلاستی با پلکسر

نتیجه گیری

 

پلاسما تراپی ناحیه تناسلی یا همان لابیاپلاستی با پلکسر چیست؟

اگر با موضوع جراحی زیبایی ناحیه تناسلی و یا جوانسازی این ناحیه آشنا باشید. احتمالا اسم این نوع جراحی را در دیگر جراحی ها نظیر پلک و جوانسازی صورت شنیده باشید. امروزه روش پلکسر یا پلاسما جت یا پلاسما تراپی در جراحی های زیبایی زنان نیز کاربرد دارد و از این روش برای جوانسازی ناحیه تناسلی خانم ها استفاده می شود.

پلاسما جت با روش بارش الکترونی و ایجاد کردن گرما و حرارت روی لایه سطحی پوست باعث تحریک سلولی در لایه های عمیق پوستی می شوند که بعد از آن سلول، استالین و کلاژن سازی را انجام می دهد.

پلاسما تراپی ناحیه تناسلی یا همان لابیاپلاستی با پلکسر چیست؟
پلاسما تراپی ناحیه تناسلی یا همان لابیاپلاستی با پلکسر چیست؟

در همین نقطه است که کاربرد این دستگاه معلوم می شود و آن هم چیزی نیست به جز کمک به روند کلاژن سازی پوست و سلول. مطمئنا می دانید که کلاژن و کلاژن سازی مهم ترین عامل در روند جوانسازی پوست و جوان ماندن پوست بدن انسان است.

هنگامی که به خاطر بالارفتن سن و یا عوامل دیگر روند کلاژن سازی پوست دچار اختلال می شود و پوست رفته رفته تخریب می شود. پزشکان در این زمان می توانند با کمک به روند کلاژن سازی و ایجاد آن با روش های مختلف دوباره باعث جوان شدن پوست شوند.

از مزایای این روش می توان به متمرکز شدن بر روی ناحیه آسیب دیده پوست اشاره  کرد که باعث می شود در روند جوانسازی نقطه های حساس و خاصی از بدن مانند پلک، اطراف چشم و یا ناحیه تناسلی کاربرد مفیدی را داشته باشد.

مزایای جراحی لابیاپلاستی با پلکسر

پلکسر یا پلاسما جت یا به اصطلاح پلاسما تراپی از روش های جدید در عرصه جراحی های زیبایی و جوانسازی پوست است که از جمله مزیت های مهم این روش نداشتن هیچ گونه برش و یا زخمی در این روش بر روی پوست ایجاد نمی شود. از مزایای دیگر این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای جراحی لابیاپلاستی با پلکسر
مزایای جراحی لابیاپلاستی با پلکسر
  • نبودن جای زخم و یا اسکار
  • بدون نیاز به بیهوش شدن
  • نداشتن هیچ گونه عارضه جانبی
  • درمان سریع و بدون نیاز به دوران نقاهت
  • اثرگذاری و نتیجه فوری بعد از آن
  • استفاده نکردن از ماده های شیمیایی
  • نداشتن محدودیت سنی برای انجام دادن این روش

تاثیر پلاسما تراپی یا لابیاپلاستی با پلکسر در جوانسازی ناحیه تناسلی

در  دنیای پزشکی امروزه از راه های متفاوتی برای زیباسازی یا جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان استفاده می شود از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمامی این جراحی با هدف جوانسازی و زیباسازی ناحیه تناسلی انجام می شود. یکی از جدیدترین روش ها در زمینه این نوع جراحی استفاده از دستگاه پلکسر یا همان پلاسماتراپی و پلاسما جت در لابیاپلاستی و دیگر جراحی های زیبایی زنان است. لابیاپلاستی با پلکسر از جمله روش های جدید است که به خاطر مزایای زیاد مورد توجه افراد قرار گرفته است..

دستگاه پلکسر با دادن حرارت و گرما بر روی پوست ناحیه تناسلی باعث تحریک سلول های پوستی و شروع ساخت کلاژن می شود که همین روند کلاژن سازی باعث جوانسازی و سفید شدن رنگ این ناحیه می شود. علاوه بر این استفاده کردن از پلاسماجت یا پلکسر یا پلاسماتراپی در از بین بردن بیماری هایی مثل زگیل تناسلی نیز کاربرد دارد.

سفید کردن ناحیه تناسلی را با روش های دیگری به غیر از پلکسر نیز می توان انجام داد

همچنین قابل ذکر است که روشن کردن واژن را با روش های دیگری به غیر از پلکسر نیز می توان انجام داد. از جمله این روش ها می توان به کربوکسی تراپی، مزوتراپی، لیزر Co2 و همچنین  استفاده کردن ازکرم ها و ژل های مختلف اشاره کرد. اما انتخاب کردن این روش ها بستگی به بافت و نوع پوست فرد مراجعه کنند دارد.

چرا که ممکن است یک فرد از یک روش بهترین نتیجه را بگیرد اما فردی دیگر از همان روش نتیجه ای را نگیرد. به خاطر همین می توان گفت باید از درمان های ترکیبی برای رسیدن به نتیجه ایده آل استفاده کرد.

سفید کردن ناحیه تناسلی را با روش های دیگری به غیر از پلکسر نیز می توان انجام داد
سفید کردن ناحیه تناسلی را با روش های دیگری به غیر از پلکسر نیز می توان انجام داد

معرفی روش نوین لابیاپلاستی با پلکسر

تکنولوژی پلکسر نه لیزر است نه پروب یا چاقوی رادیوفرکانسی، این تکنولوژی در اصل یک ژنراتور انرژی پلاسما است.

پلکسر بسیار وسیع تر از یک ابزار جراحی غیر تهاجمی است و به عنوان اولین ابزار جراحی نرم یا Soft Surgery در دنیا شناخته شده است. جراحی نرم یک نوع جراحی غیرتهاجمی است که در این روش بدون ایجاد خونریزی، برش و بیهوشی یا ماندن جاس زخم و اسکار انجام می شود که در عین روشی کاملا ایمن و بدون خطر برای بیمار و پزشک است.

جراحی نرم هر روزه به گسترش خود در حیطه های مختلف ادامه می دهد و هر روز به کاربردهای آن در دیگر زمینه ها اضافه می شود. یکی از این حیطه ها در جراحی زیبایی زنان است که برای عمل لابیاپلاستی با پلکسر رایج شده است.

چرا که با دستگاه پلکسر می توان روند جوانسازی را از طریق ساخت روند کلاژن سازی را شبیه سازی کرد و از این طریق عمل لابیاپلاستی را انجام داد و هیچ گونه عوارض و زخم یا اسکاری بر روی ناحیه عمل شده باقی نمی ماند.

جراحی لابیاپلاستی چیست؟

یکی از معمول ترین روش های جراحی زیبایی زنان، عمل لابیاپلاستی است. لابیاپلاستی یک نوع از جراحی زیبایی پلاستیک محسوب می شود که بر روی لابیاها و کلیتوریس انجام می شود. لابیاپلاستی را هم می توان به تنهایی انجام داد و هم به صورت ترکیبی با عمل های زیبایی دیگر مثل واژینوپلاستی انجام داد.

عمل لابیاپلاستی برای تغییر شکل و اندازه و اصلاح تقارن لابیاها انجام می شود که معمولا یا اندازه آن ها کوچک تر می شود و یا جراح تقارن را بین آن ها ایجاد می کند.

جراحی لابیاپلاستی چیست؟
جراحی لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی با پلکسر چیست؟

لابیاپلاستی با پلکسر نوعی روش غیرتهاجمی و غیر جراحی است که بدون احتیاج داشتن به بیهوشی تحت نظر پزشک انجام می شود. این روش همانطور که اشاره کردیم جزو جراحی های نرم یا سافت است. جراحی نرم شامل تکنیک های جدیدی است که پتانسیل و قابلیت جایگزین شدن در روش های جراحی پلاستیک را دارد.

در این روش پزشک با استفاده کردن از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و با روش بدون جراحی، بدون بیهوشی و بدون باقی ماندن زخم و اسکار نتایج ایده آل را برای بیمار به ارمغان می آوردو به همین خاطر این نوع از جراحی های نرم بسیار محبوب شده اند و علاقه مندان زیادی را پیدا کرده اند.

جراحی نرم با احتمال زیاد به خاطر ماهیت و  مزایای خاصش به سریعا جایگزین روش های جراحی سنتی و باز می شود در این روش اثری از چاقوی جراحی، بیهوشی و خونریزی دیده نمی شود.

درجراحی نرم به جای برش زدن از تکنولوژی استفاده می شود و در عین حال هیچ گونه خطری را برای فرد مراجعه کننده ایحاد نمی کند. دستگاه پلکسر پایه و بنیان گذار روش جراحی نرم است.

لابیاپلاستی با پلکسر با استفاده از دستگاه پلکسر پلاس انجام می شود

لابیاپلاستی با پلکسر با استفاده از دستگاه پلکسر پلاس انجام می شود. دستگاه پلکسر پلاس جزو دستگاه های جدید است که قابلیت تولید انرژی پلاسما به طور خالص یا همان حالت چهارم ماده را دارد. پلاسمای خالص به طور طبیعی فقط در ستاره هایی مثل خورشید پیدا می شود.

پلکسر به وسیله تفاوت  ولتاژ موجود بین نوک هندپیس و پوست بیمار کار خود را پیش می برد. این تفاوت ولتاژ یک نوع قوس مغناطیسی می سازد و این قوس مغناطیسی بدون منتقل کردن گرما و حرارت پوست یا بافت مورد نظر را به گاز تبدیل می کند.

این واکنش را تصعید می گویند که در این روش هیچ نوع آسیب عمیقی به پوست و بافت آن وارد نمی شود. به همین طریق بدون داشتن عارضه های مختلف جراحی، لایه های پوست بازسازی و ترمیم می شوند.

لابیاپلاستی با پلکسر با استفاده از دستگاه پلکسر پلاس انجام می شود
لابیاپلاستی با پلکسر با استفاده از دستگاه پلکسر پلاس انجام می شود

دستگاه لابیاپلاستی با پلکسر

در روش لابیاپلاستی با پلکسر با روش پلاسما تراپی یا دستگاه پلکسر یا پلاسما جت به این طریق عمل می شود که با دستگاه پلکسر زیباسازی ناحیه تناسلی از طریق کوچک کردن یا اصلاح شکل و ایجاد تقارن در لابیاها انجام می شود.

لابیاپلاستی با پلکسر به این خاطر محبوب است که در این روش نیازی به برش یا جراحی نیست و هیچ گونه زخم و اسکاری با این دستگاه بر روی ناحیه مورد نظر باقی نمی ماند.

روش لابیاپلاستی با پلکسر  برای خانم هایی که قصد دارند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند اما نمی خواهند جراحی یا لیزر کنند بهترین و ایده آل ترین روش است و این روش برای این دسته از خانم ها توصیه می شود.

روش لابیاپلاستی با پلکسر در مطب ها به صورت سرپایی و بدون بیهوش شدن و بدون داشتن درد و عارضه های مختلف انجام می شود. امروزه از دستگاه پلکسر برای جمع کردن لابیاهای ناحیه تناسلی استفاده می شود که این روش به صورت کاملا یکدست انجام می شود.

به همین خاطر عوارض و زخمی بر روی پوست ناحیه تناسلی ایجاد نمی شود.  همچنین از این دستگاه در اروپا و آمریکا نیز استفاده می شود.

نکات مهم لابیاپلاستی با پلکسر

لابیاپلاستی با پلکسر هیچ نوع عوارض ماندگاری ندارد. ملتهب شدن و احساس خارش از مهم ترین عارضه های استفاده از پلکسر است که تمامی این ها موقت است و طی چند روز از بین می رود. می توانید برای رفع این موارد از کمپرس های یخ استفاده کنید.

نکات مهم لابیاپلاستی با پلکسر
نکات مهم لابیاپلاستی با پلکسر

ملتهب شدن بعد از پلکسر حداکثر 5 روز طول می کشد و پوسته پوسته شدن ناحیه نیز در طول 7 روز کاملا می ریزد و از بین می رود و شکل ظاهری واژن به شکل طبیعی خود برمی گردد. پوست ناحیه مورد درمان ممکن است به رنگ صورتی دربیاید که طبیعی است و جایی برای نگرانی نیست.

بعد از تمام شدن پلکسر لابیاپلاستی پیشنهاد می کنیم از لباس های زیر با جنس نخی استفاده کنید و اجازه ندهید هیچ گونه رطوبت ونم در این ناحیه باقی بماند و لباس های زیر خود را با فاصله زمانی کمتری تعویض کنید.

چقدر طول می کشد تا پس از جراحی به زندگی عادی خود بازگردم؟

فرد بعد از 24 ساعت بعد از پلکسر می تواند فعالیت های روتین روزانه خود را شروع کند و یک هفته بعد از استفاده از این روش می تواند رابطه جنسی داشته باشد. اگرچه توصیه می کنیم در این مورد قبل از هر نوع اقدامی با پزشک تان مشورت کنید تا هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

چقدر طول می کشد تا پس از جراحی به زندگی عادی خود بازگردم؟
چقدر طول می کشد تا پس از جراحی به زندگی عادی خود بازگردم؟

بعد از تمام شدن دوره درمان با پلکسر فرد احتیاجی به نقاهت و بستری ماندن ندارد. مراقبت هایی که باید بعد از پلکسر رعایت کنید شامل استفاده کردن از داروها و پمادهای موضعی است که به وسیله پزشک تان تجویز شده است. پلکسر با بیهوشی انجام نمی شود و یک نوع روش غیرتهاجمی یا جراحی نرم است. به همین خاطر نیاز به مراقبت های ساده ای دارد.

همچنین معمولا 2 الی 4 هفته بعد از جراحی با پلکسر خانم ها می توانند ورزش کردن و فعالیت های روزمره خود را به صورت نرمال شروع کنند.

نتیجه گیری:

در این مقاله روش جدید پلاسماترپی یا همان پلکسر یا پلاسماجت را برای تان توضیح دادیم و کاربرد این روش جدید را در زمینه جراحی زیبایی زنان مثل لابیاپلاستی توضیح دادیم. در این روش بدون خونریزی، برش، بیهوشی و باقی ماندن هرگونه زخم یا اسکار می توانید تحت درمان لابیاپلاستی با پلکسر قرار بگیرید.

نتیجه گیری:
نتیجه گیری:

به خاطر این که این روش از جراحی جزو روش های جدید جراحی های زیبایی زنان محسوب می شود به همین خاطر انجام دادن آن توسط پزشکان بی تجربه می تواند باعث بروز مشکلات و عارضه های جانبی جبران ناپذیری شود. به همین خاطر برای انجام دادن این جراحی کم تهاجم نزد بهترین متخصص زنان و جراح زیبایی زنان مراجعه کنید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو