ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
جراحی های ترمیمی زنان

جراحی های ترمیمی زنان

جراحی های ترمیمی زنان، دسته‌ای از روش‌های پزشکی هستند که به هدف اصلاح و بهبود ظاهر و عملکرد اندام‌های تناسلی و جنسی زنان انجام می‌شوند. این نوع جراحی‌ها معمولاً به عنوان جراحی‌های پلاستیکی و ترمیمی زنانه نیز شناخته می‌شوند و ممکن است برای موارد مختلفی از جمله بهبود شکل و اندازه اندام‌های تناسلی، اصلاح تنظیم مسائل جراحی قبلی، درمان مشکلات جنسی، و حتی بهبود توانایی عملکرد جنسی انجام شوند.

در جراحی‌های ترمیمی زنان، اهمیت بالایی به بهره‌وری و راحتی بیماران داده می‌شود. این جراحی‌ها ممکن است به زنان کمک کنند تا از نظر جسمی و روحی بهبود یابند و از مشکلاتی مانند درد یا عدم اطمینان در مورد بدن خود عبور کنند. همچنین، بسیاری از این جراحی‌ها به زنان اعتماد به نفس بیشتری در زندگی روزمره و روابط جنسی خود بدهند.

جراحی های ترمیمی زنان نیازمند تجربه و مهارت حرفه‌ای پزشکان متخصص در زمینه‌ی زنانه‌شناسی و جراحی پلاستیکی هستند. بنابراین، انتخاب پزشک مناسب و مشورت دقیق با او بسیار اهمیت دارد. همچنین، باید اطلاعات کافی در مورد هر نوع جراحی و پیش‌زمینه آن داشته باشید تا تصمیم به انجام آن بگیرید.

در نهایت، جراحی های ترمیمی زنان می‌توانند برای بهبود کیفیت زندگی و رضایت جنسی زنان نقش مهمی ایفا کنند و به آنها کمک کنند تا به خودشان اعتماد بیشتری داشته باشند.

انواع جراحی های ترمیمی زنان

جراحی های ترمیمی معمولا برای رفع و ترمیم تمامی نقایص و مشکلات ایجاد شده در ناحیه واژن بکار گرفته می شود. این جراحی ها انواعی دارد و هر نوع از آن مختص به برطرف کردن بخشی از مشکلاتی است که در بسیاری از زنان به طور مشترک بروز و ظهور دارد.

انواع جراحی های ترمیمی زنان:

تنگ کردن واژن
لابیا پلاستی
واژینوپلاستی
پرینورافی
برطرف کردن تغییر رنگ نواحی واژن و اطراف آن
و….

تنگ کردن واژن:
تنگ کردن واژن، یا همان “تایتنینگ”، یکی از انواع جراحی‌های ترمیمی زنان است که به منظور اصلاح ترشحات واژنی بیمار و افزایش تنگی واژن انجام می‌شود. این جراحی معمولاً برای زنانی که به علت تسلط ورزشی یا زایمان تغییرات در تنگی واژن خود را تجربه کرده‌اند، انجام می‌شود. هدف از این جراحی بهبود کیفیت زندگی جنسی و از بین بردن مشکلاتی مانند درد و عدم رضایت در روابط جنسی است.

لابیاپلاستی:
لابیاپلاستی، یا جراحی پلاستیک لبهای بیرونی واژن (لابیاها)، جزء دیگر از جراحی‌های ترمیمی زنان است. این جراحی ممکن است برای اصلاح لبیاهای بیرونی واژن به منظور تغییر اندازه، شکل یا جلوگیری از ناراحتی‌های جسمی یا روحی انجام شود. افراد ممکن است از این جراحی برای بهبود ظاهر خود و افزایش اعتماد به نفس در مواردی که به شکل لبیاها اعتراض دارند، استفاده کنند.

واژینوپلاستی:
واژینوپلاستی یک نوع دیگر از جراحی ترمیمی زنانه است که به معنای “ترمیم واژن” می‌باشد. این جراحی معمولاً به عنوان راهی برای اصلاح ترشحات واژنی و تنظیم مجدد موقعیت واژن برای بهبود روابط جنسی و کیفیت زندگی جنسی انجام می‌شود. این جراحی ممکن است به زنان کمک کند تا مشکلاتی مانند لوسیته واژنی یا درد در روابط جنسی را کاهش دهند.

پرینورافی:
پرینورافی یک جراحی ترمیمی زنانه است که به تقویت عضلات پرینئوم و منطقه محیطی داخلی واژن می‌پردازد. این جراحی ممکن است برای بهبود عملکرد عضلات پرینئوم و کنترل کمردرد، افزایش رضایت جنسی، و حتی بهبود علائم ناشی از تسلط ورزشی یا زایمان انجام شود.

برطرف کردن تغییر رنگ نواحی واژن و اطراف آن:
برای برطرف کردن تغییرات رنگی در نواحی واژن و اطراف آن یا همان وایتنینگ، معمولاً از روش‌های لیزری یا تکنیک‌های دیگری مثل جراحی پلاستیکی واژنی استفاده می‌شود. این جراحی‌ها به زنان کمک می‌کنند تا تغییرات ناخواسته در رنگ پوست واژن را برطرف کرده و ظاهر آن را به حالت طبیعی بازگردانند.

مهم است که هر نوع جراحی ترمیمی زنان با مشورت با پزشک متخصص و بر اساس نیازهای فردی انجام شود. تصمیم به انجام هر جراحی باید با دقت و با آگاهی کامل از مزایا و مخاطرات آن اتخاذ شود.

کاندید های مناسب برای انجام انواع جراحی های ترمیمی

کاندید‌های مناسب برای انجام انواع جراحی‌های ترمیمی زنان می‌توانند افرادی باشند که به مشکلات خاصی در ارگان‌های تناسلی یا جنسی خود اعتراض دارند و جراحی به عنوان یک راه برای بهبود وضعیت آنها مطرح شده است. این مشکلات ممکن است به صورت جسمی یا روحی تأثیر گذار باشند. در ادامه، کاندید‌هایی که برای جراحی‌های ترمیمی زنان مناسب می‌باشند را برشمرده‌ایم:

1. زنانی که تغییرات جسمی یا شکلی در ارگان‌های تناسلی داشته‌اند: افرادی که به عنوان مثال تغییرات در ترشحات واژنی یا اندازه و شکل لبیاهای خارجی تجربه کرده‌اند و باعث ناراحتی‌های جسمی یا روحی شده‌اند، ممکن است برای جراحی ترمیمی مناسب باشند.

2. زنانی که مشکلات در روابط جنسی دارند: افرادی که به عنوان مثال به علت تغییرات در واژن یا عضلات پرینئوم مشکلاتی در حین روابط جنسی دارند، ممکن است از جراحی‌های ترمیمی بهره‌وری ببرند.

3. زنانی که از لحاظ جسمی آسیب دیده‌اند: اگر زنانی به عنوان مثال در اثر زایمان یا تصادفات جسمی به صورت‌های زخمی و یا تغییرات شدیدی روبرو شده باشند، جراحی ترمیمی ممکن است به آنها کمک کند تا از آسیب دیدگی بهبود یابند.

4. زنانی که اعتماد به نفس خود را از دست داده‌اند: برخی از زنان ممکن است به علت تغییرات در ارگان‌های تناسلی و جنسی خود اعتماد به نفس خود را از دست داده باشند. در این موارد، جراحی‌های ترمیمی می‌توانند به آنها کمک کنند تا به اعتماد به نفس خود بازگردند.

مهم است که هر فرد برای انجام جراحی ترمیمی به مشورت با پزشک متخصص در زمینه زنانه‌شناسی و جراحی پلاستیکی بپردازد و تصمیم به انجام هر نوع جراحی را با دقت و آگاهی کامل از مزایا و مخاطرات آن اتخاذ کند. همچنین، پزشک شما بهترین نوع جراحی برای شما را تعیین خواهد کرد.

انجام جراحی های ترمیمی در مطب دکتر افسانه زرگنج فرد

آیا شما نیاز به انجام جراحی‌های ترمیمی زنانه دارید؟

دکتر افسانه زرگنج فرد، متخصص جراحی ترمیمی زنان، در مطب خود در میدان هروی برج هروی در تهران منتظر شماست. با تجربه و تخصص در این زمینه، او به شما اعتماد به نفس و خودبینی بیشتری خواهد داد.

اگر به بهبود کیفیت زندگی جنسی خود علاقه دارید یا مشکلات جسمی یا روحی در مورد ارگان‌های تناسلی خود دارید، با دکتر زرگنج فرد مشورت کنید. او با رویکردهای پزشکی مدرن و فهم عمیقی از نیازهای زنان، به شما کمک خواهد کرد.

با تماس با ما و تعیین وقت، قدم اول را برای بهبود وضعیت خود بگذارید. اعتماد به نفس و رضایت جنسی به دستان دکتر زرگنج فرد در انتظار شماست.

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو