ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
تایتنینگ تنگ کردن واژن

تایتنینگ یا عمل تنگ کردن واژن – هرچیزی که باید درمورد آن بدانید!

کشیدگی بیش از حد طبیعی یا همان گشاد شدن کانال واژن از معمولی ترین اتفاقاتی است که در گذر زمان برای یک خانم ممکن است اتفاق بیوفتد. این مسئله در اثر افزایش سن، زایمانهای مکرر، تغییرات هورمونی در زمان یائسگی، فعالیتهای فیزیکی سنگین و… ایجاد میشود و میتواند مشکلات زیادی را برای یک خانم به وجود بیاورد.

تایتنینگ یا عمل تنگ کردن واژن یکی از راهکارهای حل کردن این مشکل است. البته برای تنگ کردن واژن راهکارهای تهاجمی و غیرتهاجمی زیادی وجود دارد که باید پس از معاینه توسط یک پزشک متخصص باتجربه درمورد راهکار درمانی آن صحبت کرد. اینجا ما اطلاعاتی که باید درمورد تایتنینگ یا عمل تنگ کردن واژن بدانید را به شما میدهیم، اما تصمیم نهایی را باید با مراجعه به کلینیک و مشورت با متخصص بگیرید که پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک دکتر زرگنج فرد، یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان در تهران است.

تنگ کردن واژن یا تایتنینگ

وقت آن رسیده که ترس و احساس خجالت را کنار بگذارید و کاری که درست است را انجام دهید.
یک درمان کوچک به مراتب بهتر از مدتها احساس کمبود و عدم اعتماد به نفس است.
شما همین یکبار زندگی میکنید، قطعا نباید زندگیتان را با نارضایتی از بدنتان بگذرانید.
تنگ کردن واژن سالهاست که در دنیا انجام میشود و عوارض خاصی ندارد که نگران آن باشید.
با همین کار کوچک میتوانید بقیه‌ی عمرتان را با اعتماد به نفس و رضایت بیشتری زندگی کنید.
اگر از رابطه جنسی‌تان آنقدر که باید احساس رضایت ندارید یا احساس میکنید همسرتان حس خوبی از رابطه جنسی با شما ندارد، احتمالا همین عمل کوچک میتواند همه چیز را بهتر کند.

چرا عمل تنگ کردن واژن یا تایتنینگ مهم است؟

بر اثر شل شدن عضلات صاف مجرای واژن که اصطلاحا به آن گشاد شدن واژن گفته میشود، مشکلات زیادی مثل خروج باد از واژن، بی اختیاری ادرار، عفونتهای مکرر، خشکی واژن و… ایجاد میشود.

از طرفی در رابطه جنسی، رضایت کمتری ایجاد میشود و به مرور اعتماد به نفس فرد تحت تاثیر قرار میگیرد و کم میشود. این درحالی است که میتوان با یک درمان کوچک تمام این مشکلات را برای همیشه رفع کرد و از این موارد جلوگیری کرد.

تایتنینگ یا عمل تنگ کردن واژن راهکاری ساده و دائمی برای رفع تمام مشکلات ذکر شده و برگرداندن شادی و لذت به زندگی زناشویی است. این عمل ساده عوارض خاصی ندارد و دردی هم متوجه بیمار نمیشود.

ازطرفی یک عمل سرپایی محسوب میشود و چند ساعت پس از انجام و بدون نیاز به حتی یک شب بستری شدن، میتوانید به خانه و بعد از چند روز (حداکثر یک هفته) به روال عادی زندگیتان برگردید. البته توصیه میشود که تا 6 هفته پس از عمل تایتنیگ رابطه جنسی نداشته باشید تا درمان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

چرا برای تنگ کردن واژن به دکتر زرگنج فرد مراجعه کنیم؟

دکتر افسانه زرگنج فرد با سالها سابقه‌ی فعالیت به عنوان متخصص زنان و استاد دانشگاه، جزو بهترینهای ایران در زمینه‌ی تایتنینگ و دیگر جراحی‌های زنان هستند.
کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد فضایی امن، زیبا و آرام را برای شما در طول پروسه‌ی مشاوره و تصمیم گیری ایجاد میکند و میتوانید با کمال آرامش تصمیم بگیرید.
برای تنگ کردن واژن روشهای مختلفی وجود دارد که با مشاوره‌ی رایگان تلفنی و بعد مراجعه‌ی حضوری میتوانید درمورد انتخاب بهترین شیوه تصمیم بگیرید.
دکتر زرگنج فرد سابقه صدها عمل جراحی زیبایی و جوانسازی واژن و سالها مشاوره و فعالیت در زمینه‌ی زنان و زایمان دارند و با مراجعه به ایشان خیالتان بابت عوارض جانبی تایتنینگ راحت خواهد بود.
شما برای یک جراحی تخصصی باید به متخصص مربوطه مراجعه کنید و قطعا بین یک متخصص باسابقه‌ی زنان و زایمان و کسی که غیرقانونی یا با تخصص دیگری مشغول به اینکار است، بهترین گزینه فرد متخصص است.

رضایت مراجعین از کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

تایتنینگ برای چه افرادی مناسب است؟

به صورت کلی میتوان گفت تایتنینگ یک درمان برای مشکلات مختلف است. اگر جدیدا احساس میکنید دچار بی اختیاری ادرار شده‌اید و در زمان خندیدن، حرکات سریع یا بلند کردن اجسام مختلف مقداری دفع ادرار دارید، احتمالا نیاز به عمل تنگ کردن واژن دارید.

همچنین اگر ترشحات واژنتان بیشتر از قبل است و احساس خشکی واژن را دارید یا از رابطه جنسیتان لذت کمتری میبرید، عمل تایتنینگ میتواند کمکتان کند. به این موارد میتوانید عفونتهای مکرر مجرای واژن، کاهش اعتماد به نفس و… راهم اضافه کنید.

درهرصورت با توجه به سرپایی و ساده بودن این درمان و البته تاثیرات بسیار زیادی که میتواند در بهبود زندگیتان داشته باشد، به نظر میرسد که حتما باید به یک پزشک متخصص برای معاینه مراجعه کنید تا درصورت نیاز درمانهای لازم یا مشاوره درستی در مورد این مشکلات دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما مراجعه به دکتر زرگنج فرد، استاد دانشگاه و از بهترین متخصصان زنان و زایمان تهران است.

متداول ترین سوالات شما

آیا ممکن است عمل تنگ کردن واژن میل جنسی را کاهش دهد؟

خیر، این عمل هیچ تاثیری روی کاهش میل جنسی ندارد و با توجه به تنگ کردن واژن و افزایش اصطکاک بین آلت تناسلی مرد و زن، باعث افزایش لذت جنسی نیز میشود.

این عمل روی باروری فرد تاثیری دارد؟

خیر، این عمل هیچگونه تاثیر مثبت یا منفی روی باروری فرد ندارد.

هزینه عمل تایتنینگ یا تنگ کردن واژن چقدر است؟

هزینه این عمل یا بهتر است بگوییم درمان را فقط بعد از معاینه دقیق توسط پزشک متخصص میتوان تعیین کرد و بستگی به موارد زیادی دارد. برای تعیین دقیق هزینه عمل به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید.

چطور میتوانم از دکتر زرگنج فرد وقت معاینه بگیرم؟

برای تعیین زمان معاینه و ویزیت توسط دکتر زرگنج فرد باید یا شماره‌ی ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵ یا ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ تماس بگیرید.

تنگ کردن واژن چطور انجام میشود؟

برای تنگ کردن واژن روشهای جراحی و غیر جراحی وجود دارد. روش جراحی زیرمجموعه عملهای واژینوپلاستی است که در آن از بخیه قابل جذب استفاده میشود. این بخیه‌ها در ابتدای کانال واژن زده میشوند و کاملا قابل جذب هستند و هیچ نیازی به مراجعه مجدد برای کشیدن بخیه نیست.

روشهای دیگری هم مثل استفاده از امواج لیزری، تزریق ژل به واژن یا تزریق چربی به واژن و مشاوره انجام یکسری ورزشهای خاص وجود دارد. البته بازهم تاکید میکنم که هرکدام از این روشها باید با مشورت با یک متخصص انجام شود و براساس آسیب یا میزان کشیدگی عضلات واژن بهترین روش انتخاب و پیشنهاد میشود.

حرف آخر درمورد تایتنینگ یا تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن عمل ساده‌ای است، اما نتایجی که ایجاد میکند اصلا ساده نیست. با این عمل کوچک شما میتوانید اعتماد به نفس، سلامتی، لذت جنسی و دوری از بیماریهای مختلف جنسی را به زندگیتان برگردانید.

البته بسیار مهم است که این عمل را به روش درست، در زمان درست و توسط فرد درست انجام دهید. ما پیشنهاد میکنیم برای مشاوره و ویزیت و تصمیم درمورد این عمل جراحی، به کلینیک دکتر زرگنج فرد با سالها سابقه درمان موفق و دانش مثال زدنی مراجعه کنید.

قطعا دکتر زرگنج فرد از بهترین متخصصان زنان ایران هستند که میتوانید به ایشان برای درمانتان اعتماد کنید. برای مشاوره رایگان، گرفتن نوبت و ویزیت شدن توسط دکتر زرگنج فرد در کلینیک زر واقع در میدان هروی، میتوانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس: تهران، پاسداران، میدان هروی، برج هروی، ورودی B، طبقه دوم

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۹۳۰۱۶۱ – ۰۲۱۲۸۱۱۱۶۱۵

 
به نظر می رسد شما در خصوص جراحی و مداخلات زیبائی ناحیه ژنیتال سوالاتی دارید .

می توانید با کلیک روی لینک زیر ، شماره تلفن همراه خود را بگذارید تا مشاوران ما ظرف 24 ساعت با شما تماس بگیرند .

در ادمه بررسی می کنیم :
  • علل گشادی و شل شدن واژن چیست؟
  • مزایای تایتنینگ واژن چیست ؟
  • انواع روش های درمان شل شدن و گشادی واژن
  • کاربردهای واژینال تایتنینگ چیست؟
  • علائم شل شدگی دیواره واژن چیست ؟
  • نکاتی قبل از تایتنینگ ( تنگ کردن واژن )
  • هزینه تایتنینگ ( تنگ کردن واژن )
  • مراقبت‌ های بعد از تایتنینگ ( تنگ کردن واژن)

علل گشادی و شل شدن واژن چیست؟

افزایش سن :

یکی از مشکلاتی که ممکن است با افزایش سن در زنان مشاهده شود، شل شدن بافت های واژن است. این شل شدگی به دلیل کاهش قدرت عضلات واژن رخ می دهد.

بارداری و زایمان طبیعی :

از تاثیر گذارترین مواردی که در این عارضه دخیل هستند، بارداری و زایمان می باشد. در واقع در زمان زایمان طبیعی به دیواره واژن بیش از حد فشار وارد می شود. ماهیچه ها برای کمک به خارج شدن جنین از کانال واژن باز می شوند که خود سبب سستی این عضلات می شود. به همین دلیل توصیه می شود که بعد از زایمان برای کاهش عوارض بعد از زایمان ورزش کگل را در خانه انجام دهید. ولی این ورزش باعث درمان کامل شل شدن واژن نمی شود و نیاز به جراحی دارد.

یائسگی :

از جمله علل دیگری که می تواند سبب شل شدن و گشادی واژن در خانم ها شود، ورود به دوران یائسگی است که در این دوران سطح استروژن در بدن خانم ها کاهش یافته و در نتیجه سبب نازک شدن، خشکی واژن و نیز از دست دادن انعطاف و شل شدن واژن می شود.

ژنتیک :

یکی از علل دیگر گشادی واژن ، مسئله ژنتیک است . برخی از خانم ها به دلیل مسائل ژنتیکی واژن گشادتری نسبت به سایر خانم ها دارند.

سایر علل :

از جمله عوامل دیگری که می توان به گشاد شدن واژن دامن بزند، تغییر و نوسانات زیاد وزنی است؛ همچنین افرادی که به انجام ورزش های سنگین مانند وزنه برداری به صورت حرفه ای می پردازند، نیز بیشتر در معرض این مشکل قرار می گیرند.

 

 

تایتنینگ تنگ کردن واژن

مزایای تایتنینگ ( تنگ کردن واژن ) چیست ؟

تایتنینگ واژن ( تنگ کردن واژن) مزایای بسیاری را برای زنان به همراه دارد که برخی از آن ها عبارت اند از :

  1. افزایش حس در زمان رابطه جنسی
  2. رسیدن به ارگاسم
  3. افزایش اعتماد به نفس
  4. بهبود روابط جنسی
  5. کاهش بیماری های عفونی

انواع روش های درمان شل شدن و گشادی واژن

روش‌ های زیادی برای انجام تایتنینگ ( تنگ کردن واژن ) وجود دارد که این روش‌ ها به‌ صورت جراحی و یا غیر جراحی می‌ باشند.

1- واژینوپلاستی یا تنگ کردن واژن با عمل جراحی

این روش باید توسط پزشکان متخصص و حاذق انجام شود زیرا جراحی به‌ گونه‌ ای می‌ باشد که در بیهوشی کامل، باید انجام شود و برای تنگ کردن واژن در این عمل ، بافت‌ های اضافی پشت واژن برداشته می‌ شود و پوست اضافه و عضله‌ های پشت واژن را با بخیه به همدیگر متصل می‌ کنند و این عمل باعث تنگ شدن واژن می‌ شود.

دوران نقاهت در این نوع عمل جراحی تا دو هفته می‌ باشد و امکان دارد که افراد بیمار احساس درد شدیدی داشته باشند. همچنین تا هشت هفته باید از هر گونه رابطه جنسی خودداری کرده و امکان دارد، داروهایی برای اثربخشی بیشتر توسط پزشک تجویز شود.

2- تایتنینگ با امواج رادیوفرکوئنسی

این روش یکی از روش‌ های درمانی غیر تهاجمی بوده و توسط دستگاه‌ های مخصوص ، امواج رادیویی بر روی دیواره‌ های واژن تاثیر گذاشته و باعث افزایش کلاژن سازی و همچنین افزایش گردش خون در ناحیه مورد نظرمی‌ شود. همچنین در این روش تایتنینگ ، دردی متوجه فرد نشده و باعث بروز مشکلاتی مانند عفونت قارچی و عفونت باکتریایی در فرد نمی‌شود.

3- تایتنینگ با لیزر

در این روش امواج لیزر با طول موج‌ های مشخص به ناحیه واژینال تابانده می‌ شوند و باعث تنگ شدن دهانه واژن می‌ شود. این روش به‌ صورت غیر تهاجمی بوده، هیچ‌ گونه دردی متوجه فرد نمی‌ شود و دوره نقاهت ندارد و بعد از انجام این روش نیازی به استراحت نیست و به‌ راحتی می‌ توان به کارهای روزمره پرداخت.

4- تایتنینگ با نخ لیفت

یکی از پر طرف‌ دارترین روش‌ های تایتنینگ استفاده از نخ لیفت می‌ باشد. زیرا این روش غیر تهاجمی بوده و هیچ‌ گونه درد و خون‌ ریزی متوجه فرد نمی‌ شود و همچنین به‌ صورت سرپایی صورت‌ گرفته و نیاز به بیهوشی ندارد.
این نخ‌ ها به گونه‌ ای هستند که بعد از ۱۲ روز به‌ طور کامل جذب‌ شده و اثری از آن‌ ها باقی نمی‌ ماند و با استفاده از نخ پوست‌ های اضافی اطراف واژن به سمت بالا جمع ‌شده و باعث تنگ شدن واژن می‌ شود.

5- تایتنینگ با تزریق چربی

این روش که باید توسط پزشک حاذق انجام شود، قسمت‌ هایی از واژن که دچار افتادگی و گشادی شده ‌است، با تزریق چربی ، افتادگی از بین می‌ رود و تنگ می شود. اما باید در نظر داشته باشید که این روش دائمی نبوده و در کوتاه ‌مدت از بین می‌ رود.

ورزش کگل برای تایتنینگ تنگ کردن واژن

کاربردهای واژینال تایتنینگ ( تنگ گردن واژن ) چیست؟

از مهم ترین کاربردهای تایتنینگ ( تنگ کردن واژن ) می توان به درمان اختلالات ادراری ، درمان افتادگی رحم و مثانه ، رفع شلی واژن ، درمان خشکی واژن و کاهش درد در حین رابطه جنسی اشاره کرد .

علائم شل شدگی دیواره واژن چیست ؟

علائم شل شدگی دیواره واژن شامل کاهش رضایت جنسی و کاهش دستیابی به ارگاسم و لذت جنسی ، اختلال در خود انگاره مثبت که منجر به اختلال در عملکرد جنسی زنان می‌ گردد ، اشکال در عملکرد دستگاه ادراری و بی‌ اختیاری ادرار ، خشکی واژن ، درد حین نزدیکی (دیسپارونی) ، احساس خروج هوا از ناحیه واژن و … اشاره کرد . این شکایت‌ ها با وجود اینکه تاثیر به سزایی بر کیفیت زندگی بانوان می‌ گذارند، اغلب توسط فرد مطرح نشده و تشخیص داده نمی‌ شود.

نکاتی قبل از تایتنینگ ( تنگ کردن واژن )

1- تایتنینگ ( تنگ کردن واژن ) باید حداقل به مدت سه روز بعد از انجام قاعدگی انجام شود تا حین انجام تایتنینگ دچار خون‌ ریزی و لکه بینی نشود و انجام عمل تایتنینگ باعث ایجاد عفونت در ناحیه مورد نظر نشود.

2- استعمال هر گونه دخانیات به مدت دو هفته قبل‌ از انجام تایتنینگ ممنوع می‌ باشد، زیرا استعمال دخانیات باعث کاهش اکسیژن در بدن می‌ شود و کاهش اکسیژن روند تایتنینگ را با مشکل مواجه می‌ کند.

3- حتما قبل‌ از انجام تایتنینگ دوش بگیرید تا هر گونه آلودگی از ناحیه مورد نظر پاک شود و منجر به ایجاد عفونت نشود.

4-اگر داروی خاصی مصرف می‌ کنید حتما پزشک متخصص را در جریان بگذارید زیرا بعضی از این داروها باعث عدم انعقاد خون می‌ شود و باعث می‌ شود تایتنینگ به‌ خوبی پاسخگو نباشد.

5- قبل‌ از انجام عمل تایتنینگ باید مطمئن شوید باردار نیستید و در صورت باردار بودن انجام عمل تایتنینگ مضر می‌ باشد.
6- اندام تناسلی بسیار حساس بوده و برای انجام عمل تایتنینگ باید دقت کنید که پزشک متخصص شما از سابقه و تخصص بالایی برخوردار بوده و این عمل را به‌ خوبی انجام می‌ دهد.

7- حتما آزمایشات مربوط به عفونت زنان را انجام دهید که یکی از این آزمایش‌ ها، آزمایش پاپ اسمیر می‌ باشد و باید مطمئن شوید که هیچ‌ گونه مشکل زنانه ندارید.

هزینه تایتنینگ ( تنگ کردن واژن )

با توجه به این که از روش‌ های مختلفی برای تایتنینگ استفاده می‌ شود نمی‌ توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. همچنین میزان تخصص پزشک و نوع واژن بیمار در تعیین این هزینه اثر گذار هستند. به منظور تعیین هزینه عمل تایتنینگ باید ابتدا معاینه شوید. بدین منظور می توانید پس از تماس با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد از طریق شماره تماس 02128111615 در اولین فرصت نوبت ویزیت دریافت کنید .

تایتنینگ تنگ کردن واژن

مراقبت‌ های بعد از تایتنینگ ( تنگ کردن واژن )

پس از تایتنینگ ( تنگ کردن واژن) ، داروها را طبق تجویز پزشکتان و سر ساعت مصرف کنید. تا دو روز از دوش و وان دور باشید و تا بهبودی کامل به استخر، سونا و جکوزی نروید. تا دو ماه هیچ نوع فعالیت سنگین حتی ورزش‌ های سنگین نداشته باشید. محل واژن را خشک نگه دارید، بهداشت آن را رعایت کنید و از کاپ و تامپون اجتناب کنید.

جمع بندی

اگر شما هم به هر دلیلی به مشکلات گشادی و شل شدگی واژن دچار هستید و به دنبال درمان آن یعنی تایتنینگ ( تنگ کردن واژن) هستید، بهتر است در انتخاب بهترین روش درمانی بسیار دقت کرده و به اندازه کافی دقت نمایید و برای این کار باید به بهترین جراح زیبایی زنان مراجعه نمایید تا در انتخاب روش درمانی و زیبایی واژن به درستی راهنمایی شوید.

محبوب ترین مقالات

به وقت ملاقات نیاز دارید؟

درخواست وقت ملاقات

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

در صورتی که از خانم دکتر افسانه زرگنج فرد نوبت برای تشخیص و درمان تایتنینگ ( تنگ کردن واژن ) می خواهید ، لطفا شماره تلفن همراه خود را بگذارید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و برای شما با توجه به ساعات و روزهای خالی ، نوبت بگذارند .

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو