ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
 
به نظر می رسد شما در خصوص جراحی و مداخلات زیبائی ناحیه ژنیتال سوالاتی دارید .

می توانید با کلیک روی لینک زیر ، شماره تلفن همراه خود را بگذارید تا مشاوران ما ظرف 24 ساعت با شما تماس بگیرند .

وایتنینگ سفید کردن واژن

وایتنینگ سفید کردن واژن ( رفع تیرگی واژن )

تیرگی پوست ناحیه تناسلی یکی از بزرگترین و شایع ترین مشکلاتی است که با زنان همراه است. سال ها بانوان برای رفع این موضوع از روش های خانگی استفاده می‌ کردند اما نتیجه بسیار عالی و قطعی از آن دریافت نمی‌ کردند. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و زیبایی و بروز شدن دستگاه ها در مراکز زیبایی از روش های مدرن استفاده می‌ کنند که نتایج فوق العاده شگفت انگیزی به همراه دارد. در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد ، خدمات متنوعی در خصوص وایتنینگ سفید کردن واژن ( رفع تیرگی واژن ) در اختیار شما قرار می‌ دهیم تا ماندگارترین نتیجه را دریافت کنید.

در ادمه بررسی می کنیم :
  • وایتنینگ یا سفید کردن واژن چیست؟
  • دلایل ایجاد تیرگی واژن
  • چه افرادی کاندید وایتنینگ یا سفید کردن واژن هستند؟
  • اقدامات لازم قبل از وایتنینگ ( سفید کردن واژن)
  • تعداد جلسات وایتنینگ ( سفید کردن واژن )
  • مراقبت های پس از انجام وایتنینگ ( سفید کردن واژن )
  • وایتنینگ (سفید کردن) دیگر نقاط بدن
  • هزینه وایتنینگ ( سفید سازی واژن ) چقدر است؟
  • آیا دختران باکره می توانند وایتنینگ انجام دهند؟
  • مزایای وایتنینگ ( سفید کردن واژن ) با لیزر مونالیزا
  • وایتنینگ (سفید کردن واژن) با کربوکسی تراپی
  • جمع بندی

وایتنینگ یا سفید کردن واژن چیست؟

وایتنینگ واژن از جمله اقدامات درمانی و زیبایی در حوزه زنان است که به منظور رفع تیرگی پوست و هیپر پیگمانتاسیون ناحیه ژنیتالیا انجام می‌ شود. تیرگی پوست ناحیه تناسلی و کشاله ران در بانوان مشکلی است که بیشتر تایپ‌ های پوستی تیره را متاثر می‌ کند، اما پوست‌ های روشن نیز به مرور می‌ توانند، دچار این معضل شوند و نسبت به این روش درمانی ( وایتنینگ – سفید کردن واژن ) احساس نیاز کنند.

این امر می‌ تواند مشکلاتی در زمینه‌ زیبایی و خود انگاره مثبت در بانوان ایجاد کند که در نهایت می‌ تواند با کاهش اعتماد به نفس و اخلال در کیفیت عملکرد جنسی همراه باشد. جهت روشن کردن پوست ناحیه ژنیتال (وایتنینگ واژن) استفاده از لیزر، کرم‌ های روشن کننده تزریق ژل به واژن و تزریق چربی به واژن می‌ تواند درمان مناسبی باشد. داروهای موضعی (کرم ها) مورد استفاده در وایتنینگ واژن اغلب حاوی هیدروکینون، کورتون، جیوه و ترکیبات مشتق از ویتامین A مانند رتینول یا اسیدهای میوه هستند.

متاسفانه بعضی مواقع خانم‌ ها به اشتباه تصور می‌ کنند، شستشوی زیاد و استفاده مداوم از کرم های لایه بردار موجب روشن شدن (وایتنینگ) پوست ناحیه ژنیتال و کشاله ران می‌ شود، اما ممکن است نتیجه معکوس داده و پوست دچار واکنش افزایش حساسیتی (PIH) و آسیب شده که خود منجر به تیرگی بیشتر و هیپرپیگمانتاسیون می‌ شود.

همچنین استفاده طولانی مدت از ترکیبات روشن کننده یا استفاده از این ترکیبات در سطحی وسیع از بدن به ویژه در شرایط و بخش‌ هایی که رطوبت و گرمای بیشتری وجود دارد، باعث جذب بالاتر داروها می‌ شود که خود عوارضی مثل تاخیر در بهبود زخم، آسیب کلیه‌ ها (نفروپاتی)، افزایش احتمال ابتلا به عفونت‌ قارچی واژن و عفونت باکتریایی واژن، سندروم فزونی استروئید افزایش سطح کورتیزول در خون و به دنبال آن بروز علایم مربوط به افزایش کورتن و افزایش عوارض اندوکرین مرتبط با مصرف استروئیدها را دنبال دارد.

وایتنینگ واژن با استفاده از لیزر نیز از روش‌ های آسان، غیر تهاجمی و بسیار موثر می‌ باشد که اثر بخشی قابل قبول و رضایت مندی زیادی به همراه دارد.

دلایل ایجاد تیرگی واژن

دلایل زیادی وجود دارد که موجب تیرگی ناحیه تناسلی می شود و فرد حس نیاز به وایتنینگ می کند . افراد بسیاری تمایل دارند برای بهبود روابط جنسی خود اقدام به زیبا سازی این ناحیه کنند. اما قبل از هر کاری بهتر است بدانند چه عواملی باعث می شود که چنین مشکلاتی به وجود آید .

دلایل وایتنینگ سفید کردن واژن

چه افرادی کاندید وایتنینگ یا سفید کردن واژن هستند؟

نوع پوست بسیاری افراد دارای استعداد زیادی برای تیره شدن در اثر سایش با لباس و … هستند که در این صورت می‌ توانند از این روش استفاده کنند. بسیاری از بانوان بعد از مراجعه به دکتر زرگنج فرد اظهار دارند که به دلیل تیرگی واژن خود، حین برقراری رابطه جنسی بسیار شرمسار هستند و باید ذکر کرد که این افراد بهترین کاندید برای تکنیک وایتنینگ واژن هستند.

بارداری یکی از فرآیند هایی است که پوست خانم ها در طول این دوران موجب تغییرات زیادی شده و یکی از این تغییرات تیرگی پوست است. استفاده طولانی مدت از ژیلت ها و حتی ژیلت های چندبار مصرف نیز موجب شده تا پوست ناحیه تناسلی دچار تیرگی های پراکنده شود. تمامی این افراد می‌ توانند از روش سفید کردن واژن یا وایتنینگ واژن استفاده نمایند.

اقدامات لازم قبل از وایتنینگ ( سفید کردن واژن)

بهتر است قبل از انجام سفید کردن واژن اصلاح و برداشتن موهای ژنیتال با روش‌های shaving و یا waxing از سه روز قبل از درمان انجام نشود.

در روز مراجعه از لباس‌ های آزاد استفاده شود و از پوشیدن لباس‌ های تنگ پس از انجام وایتنینگ واژن خودداری شود.

قبل از انجام وایتنینگ واژن معاینه دقیق توسط پزشک جهت ارزیابی بیماری‌ های پوستی، عفونت‌ ها و بررسی نحوه درمان باید انجام شود.

 

تعداد جلسات وایتنینگ ( سفید کردن واژن )

موارد مختلفی هستند بر تعداد جلسات سفید کردن واژن اثر می‌ گذارند. اولین مورد این که میزان مطلوب سفید شدن ناحیه تناسلی برای هر شخص متفاوت است. به همین خاطر برخی تنها با یک جلسه به نتیجه مطلوب خود می‌ رسند. مورد دیگر این که نوع پوست افراد متفاوت است و تعداد جلسات برای هر کسی فرق دارد. اما معمولا اکثر بیماران بین ۳ تا ۱۰ جلسه درمان می‌ شوند.

وایتنینگ سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا

مراقبت های پس از انجام وایتنینگ ( سفید کردن واژن )

ناحیه تناسلی بعد از انجام تکنیک سفید کردن واژن باید حتما تا مدت 24 ساعت خشک و تمیز نگاه داشته شود. برخی افراد ممکن است کمی سوزش احساس کنند اما جای هیچ نگرانی نیست و باید داروی موضعی آنتی بیوتیکی مصرف شود تا سریع تتر برطرف شود.

فعالیت های ورزشی را برای مدت دو هفته کنار بگذارید تا ناحیه تناسلی که از این تکنیک برای سفید کردن آن استفاده شده دچار مالش و ساییدگی نشود.

لباس های تنگ موجب ساییدگی بیش از حد پوست می‌ شود که در نهایت تیرگی واژن را ایجاد می‌ کند.
بعد از لیزر پوست جهت وایتنینگ واژن ممکن است مختصر التهاب و احساس سوزش طی چند ساعت اول وجود داشته باشد که اغلب آزار دهنده نیست. جهت مراقبت لازم است پوست ژتیتال ، به ویژه در 2 الی 3 روز اول ، خشک و تمیز نگهداشته شود.

پس از انجام وایتنینگ واژن محدود کردن فعالیت‌ های روزانه ضرورتی ندارد و خانم‌ ها می‌ توانند پس از رفع قرمزی و به محض احساس راحتی فعالیت جنسی را از سر گیرند. اغلب بین 1 الی 4 جلسه جهت رسیدن به نتیجه درمانی نیاز است و فواصل بین جلسات به منظور فرصت دادن به تغییرات پوستی یک ماه می‌ باشد.

لازم به ذکر است پس از انجام وایتنینگ واژن با لیزرهای ابلیتیو (تخریبی) مثل لیزر مونالیزا به خصوص در پوست‌ های تیره ریسک افزایش التهاب (PIH) و به دنبال آن پر رنگتر شدن ناحیه کار شده وجود دارد اما در کلینیک زنان دکتر زرگنج فرد وایتنینگ و تایتنیگ واژن زیر نظر بهترین متخصص زنان و با بهره گیری از آخرین متد وایتنینگ در دنیا با استفاده از دستگاه به روز بدون هرگونه عارضه جانبی و ریسک سوختگی و هایپرپیگمانتاسیون برای تمام تایپ های پوستی اعم از تیره و روشن  انجام می‌پذیرد.

وایتنینگ (سفید کردن) دیگر نقاط بدن

علاوه بر وایتنینگ واژن، از این دستگاه لیزر برای وایتنینگ دیگر نقاط بدن مانند، قوزک پا و زیر بغل نیز استفاده می شود. تیرگی و سیاهی در هر یک از این نقاط بسیار آزار دهنده می باشد. هم خانم ها و هم آقایان می توانند از وایتنینگ قوزک پا و رفع تیرگی زیر بغل استفاده کنند و نتایج شگفت انگیز آن را ببینند. نتایج حاصل از وایتنینگ قوزک پا و زیر بغل با دستگاه لیزر حیرت کننده است و بعد از ۲ الی ۳ جلسه لیزر تفاوت آن به صورت کامل قابل مشاهده است.

هزینه وایتنینگ ( سفید سازی واژن ) چقدر است؟

میزان هزینه وایتنینگ بستگی به موارد گوناگونی دارد. به این صورت که هزینه سفید سازی واژن با توجه به برخی عوامل در افراد متفاوت می باشد.

از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه رفع تیرگی واژن می توان به شدت تیرگی، وسعت ناحیه مورد نظر، محل انجام این خدمات و دستگاه های مورد استفاده، به روز بودن دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده، روش انتخابی، تجربه و مهارت پزشک و تعداد جلسات مورد نظر و … اشاره کرد.

برای تعیین هزینه دقیق سفید سازی واژن بایستی کاندیدای وایتنینگ توسط پزشک معالج مورد معاینه قرار بگیرد. بدین منظور می توانید از طریق شماره 02128111615 با کلینیک تماس گرفته و نوبت مشاوره دریافت کنید .

آیا دختران باکره می توانند وایتنینگ انجام دهند؟

هیچ گونه محدودیتی برای انجام وایتنینگ واژن وجود ندارد، به این صورت که بانوان باکره هم می توانند به راحتی اقدام به استفاده از لیزر وایتنینگ کنند. چون پالس های اشعه لیزر واژینال در قسمت های بیرونی ناحیه تناسلی تابانده می شود و این اشعه ها نمی توانند به پرده ی بکارت نفوذ پیدا کنند. به همین خاطر لیزر وایتنینگ واژن نمی تواند هیچ صدمه ای به پرده بکارت وارد کند.

وایتنینگ سفید کردن واژن

مزایای وایتنینگ ( سفید کردن واژن ) با لیزر مونالیزا

انجام پروسه وایتنینگ با لیزر مونالیزا دارای مزایای بی شماری است که همین امر آن را به روشی محبوب و پر طرفدار در میان خانم ها تبدیل کرده است. در ذیل به تعدادی از این مزایا اشاره کرده ایم:

1. با درد و خونریزی همراه نبوده و روشی کاملا غیر تهاجمی می باشد.

2. زمان زیادی برای لیزر درمانی نیاز نیست و در مدت زمان کمی قابل انجام است.

3. روشی بسیار موثر بوده و نتایج آن سریعا و بلافاصله بعد از اتمام جلسات درمانی قابل مشاهده است.

4. اثرات آن به مدت طولانی در فرد باقی می ماند.

5. علاوه بر اینکه موجب رفع تیرگی و سفید شدن واژن می گردد منجر به شادابی پوست ناحیه تناسلی نیز می شود.

6. می توان گفت که دوران نقاهت نداشته و فرد بلافاصله بعد از انجام آن می تواند انجام فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد.

7. نیاز به بستری شدن و همراه ندارد.

8. مقرون به صرفه بوده و با هزینه زیادی برای فرد همراه نیست.

9. برای انجام آن نیاز به ایجاد برش های جراحی و بخیه نبوده، در نتیجه جای زخم و بخیه در فرد باقی نخواهد ماند.

10. در صوت انجام در یک کلینیک خوب عارضه خاصی جز مقداری درد و سوزش موقتی برای فرد به دنبال نخواهد داشت.

وایتنینگ (سفید کردن واژن) با کربوکسی تراپی

در روش وایتنینگ ( سفید کردن واژن ) با کربوکسی تراپی گاز Co2 با فاصله مشخصی به ناحیه تناسلی تزریق می گردد. این امر موجب افزایش اکسیژن رسانی و خونرسانی در ناحیه مورد نظر شده و به این ترتیب پوست واژن روشن تر خواهد شد.

جمع بندی

دقت کنید که راه‌ های زیادی برای وایتنینگ ( سفید کردن واژن ) وجود دارد اما روشن سازی واژن با لیزر و وایتنینگ یا کربوکسی تراپی روشی مناسب و ایمن است که تحت نظارت متخصص زنان انجام می‌ شود. همچنین توصیه می‌شود اگر قصد بارداری دارید یا در حال مصرف داروی هورمونی خاصی هستید که ممکن است باعث تیرگی واژن شود حتما با پزشک خود مشورت کنید.

محبوب ترین مقالات

به وقت ملاقات نیاز دارید؟

درخواست وقت ملاقات

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

در صورتی که از خانم دکتر افسانه زرگنج فرد نوبت برای تشخیص و درمان وایتنینگ سفید کردن واژن ( رفع تیرگی واژن ) می خواهید ، لطفا شماره تلفن همراه خود را بگذارید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و برای شما با توجه به ساعات و روزهای خالی ، نوبت بگذارند .

 

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو