ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد

عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد

در این مقاله به این مطلب می پردازیم که عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد . لطفا تا انتهای این مقاله علمی پزشکی، با ما باشید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه عمل زیبایی واژن با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

عمل زیبایی واژن با توجه به مزایای زیادی که دارد، امروزه مورد توجه بسیاری از زنان قرار گرفته است. عمل های زیبایی واژن با هدف رفع چین و چروک، افتادگی، تنگ کردن واژن، افزایش لذت جنسی و … انجام می شود. دستگاه تناسلی زنان در طول زندگی خود دچار تغییراتی خواهد شد.

عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد
عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد

این تغییرات بر اثر زایمان، یائسگی، افزایش سن و رسیدن به سن بلوغ ایجاد می گردد که در نتیجه سبب بروز ظاهر ناخوشایند دستگاه تناسلی، کاهش اعتماد به نفس و کاهش لذت جنسی خواهد شد.

از این رو بسیاری از زنان برای انجام عمل زیبایی واژن به مراکز معتبر مراجعه می کنند. برای اغلب این افراد این سوال پیش می آید که عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد ؟ مدت زمان انجام این عمل بستگی به نوع جراحی دارد.

عمل زیبایی واژن انواع مختلفی دارد و هر کدام با هدف خاصی انجام می گیرد. در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد بهترین مرکز عمل زیبایی واژن، انواع جراحی های زیباسازی واژن قابل انجام است.

فهرست مطالب:

انواع جراحی های زیبا سازی واژن چیست؟

چرا زنان اقدام به جراحی زیبایی واژن می کنند؟

لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

عمل زیبایی هودکتومی

جراحی هودکتومی چقدر طول می کشد؟

عمل زیبایی پرینورافی

جراحی پرینورافی چقدر طول می کشد؟

جراحی واژینوپلاستی چیست؟

مدت زمان عمل واژینوپلاستی چقدر است؟

تقویت نقطه G- spot

عمل تقویت نقطه G چقدر طول می کشد؟

جراحی هودوپلاستی

جراحی هودوپلاستی چقدر طول می کشد؟

آیا انتخاب پزشک روی مدت زمان جراحی تاثیر دارد؟

جراحی در مدت زمان کوتاه، چه مزیتی دارد؟

آیا انتخاب مرکز مناسب سبب کوتاه شدن زمان عمل زیبایی واژن می شود؟

سخن پایانی

 

انواع جراحی های زیبا سازی واژن چیست؟

  • واژینوپلاستی
  • لابیاپلاستی
  • تقویت نقطه G-spot
  • هودکتومی
  • پرینورافی
  • هودوپلاستی

چرا زنان اقدام به جراحی زیبایی واژن می کنند؟

اجزای داخلی دستگاه تناسلی زنان به دلایل مختلف یا مادرزادی دچار تغییراتی می شود. این تغییرات، مشکلاتی مانند موارد زیر را برای افراد به وجود می آورد:

  • احساس درد حین رابطه جنسی
  • عدم داشتن زیبایی ظاهر دستگاه تناسلی
  • عدم تقارن در لابیاها
  • کم بودن تحریک پذیری کلیتوریس به دلیل وجود پوست اضافه
  • احساس درد و سوزش هنگام فعالیت های ورزشی
  • درد هنگام پوشیدن شلوارهای تنگ

صورت کلی دستگاه تناسلی زنان و دختران با یکدیگر متفاوت است. در واقع اندازه و فرم اجزای داخلی و خارجی دستگاه تناسلی در برخی افراد کوچک و در برخی افراد بزرگ تر است.

فرم کلی واژن و لابیاها در طول عمر انسان به ویژه بعد از زایمان به طور کلی تغییر می کند

فرم کلی واژن و لابیاها در طول عمر انسان به ویژه بعد از زایمان به طور کلی تغییر می کند. این تغییرات شامل بزرگ شدن و نامتقارن شدن لابیاها می باشد. به طوری که در حالت طبیعی از دستگاه تناسلی خارج می گردد. در نتیجه فرد در هنگام انجام فعالیت های مختلف، سوزش و درد را در لابیاها احساس می کند.

چین و چروک هایی که بر اثر افزایش سن یا لاغری بیش از حد در اجزای مختلف ناحیه تناسلی ایجاد می شود، موجب بروز احساس ناخوشایند در افراد می گردد. این افراد اعتماد به نفس خود را برای برقراری رابطه جنسی از دست می دهند و لذت کافی را نیز به دلیل گشاد بودن واژن یا پوست اضافی ناحیه کلیتوریس و لابیا، نخواهند داشت.

لابیاهای بزرگ به راحتی از روی لباس های تنگ نمایان است. به همین دلیل، فرد نمی تواند لباس های مورد علاقه خود را به تن کند. لابیاهای بزرگ به دلیل بیرون زدگی از ناحیه تناسلی با لباس ها برخورد می کند و فرد احساس سوزش و درد را در لابیاها احساس می کند. به همین دلیل فرد باید فعالیت های خود را محدود کند تا سوزش لابیاها کمتر شود.

تمام مشکلاتی که بیان کردیم، از طریق عمل زیبایی واژن قابل حل شدن است. شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد و انجام عمل زیبایی واژن مورد نظر خود به این مشکلات خاتمه دهید.

در این مقاله قصد داریم تا مدت زمان هر عمل زیبایی را برای افرادی که سوال کرده اند عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد، بیان کنیم. در زیر توضیح کوتاهی در رابطه با هر عمل خواهیم داد و بیان خواهیم کرد که مدت زمان هر عمل چقدر است.

فرم کلی واژن و لابیاها در طول عمر انسان به ویژه بعد از زایمان به طور کلی تغییر می کند
فرم کلی واژن و لابیاها در طول عمر انسان به ویژه بعد از زایمان به طور کلی تغییر می کند

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی عبارت است از کاهش اندازه لابیاهای ماژور و مینور که بر اثر افزایش سن و زایمان، اندازه طبیعی آن ها بزرگ تر شده است. در این روش، پزشک با استفاده از تیغ جراحی اندازه لابیاهای مینور و ماژور را کاهش می دهد.

کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد به عنوان بهترین مرکز درمانی در این حوزه، مشاوره های سودمندی ارائه می نماید.

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

عمل لابیاپلاستی از طریق بی حسی موضعی انجام می شود که بدون تزریق وریدی است. زمان انجام عمل لابیاپلاستی نیز حدودا 1 ساعت به طول می انجامد. بعد از عمل، فرد می بایست نیم ساعت استراحت کند و بعد به منزل برود.

عمل زیبایی هودکتومی

هودکتومی شامل عمل زیبایی قسمت کلیتوریس می باشد. این قسمت نقشی حیاتی در لذت جنسی زنان ایفا می کند. در برخی از زنان، این قسمت پوست اضافی دارد که سبب بروز مشکلاتی در رابطه جنسی می باشد.

این عمل اغلب با لابیاپلاستی به صورت همزمان انجام می گیرد. این نوع عمل هیچ گونه آسیبی به عصب های جنسی افراد وارد نمی کند و بعد از عمل، لذت جنسی و زیبایی دستگاه تناسلی افزایش می یابد.

جراحی هودکتومی چقدر طول می کشد؟

این نوع جراحی از طریق بی حسی موضعی انجام می شود و معمولا نیم تا 1 ساعت زمان خواهد برد. در صورتی که همزمان عمل های دیگری با هودکتومی انجام شود، مدت زمان جراحی بیشتر خواهد شد.

عمل زیبایی پرینورافی

در عمل زیبایی واژن، پزشک به اصلاح و ترمیم دهانه واژن می پردازد که به آن عمل زیبایی پرینورافی می گویند. در این جراحی، واژن به آناتومی طبیعی خود باز می گردد.

عواملی مانند زایمان طبیعی و افتادگی رحم، بافت ها و عضلات ناحیه واژن را تضعیف کرده و شکل اصلی واژن را برهم می زند. افرادی که قصد بارداری و زایمان طبیعی را در آینده دارند، نباید از این روش استفاده کنند زیرا دوباره دهانه واژن گشاد می شود.

شما در حال مطالعه مقاله عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد هستید.

جراحی پرینورافی چقدر طول می کشد؟

جراحی پرینورافی از طریق بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می گیرد. پزشک برشی در امتداد دیواره واژن و پرینه ایجاد کرده ، سپس بافت های اضافی پوست را برش داده و دو طرف واژن را به هم متصل می کند. جراحی پرینورافی حدود 1 ساعت زمان خواهد برد و بیمار بعد از نیم ساعت می تواند مرخص شود.

جراحی پرینورافی چقدر طول می کشد؟
جراحی پرینورافی چقدر طول می کشد؟

جراحی واژینوپلاستی چیست؟

در جراحی واژینوپلاستی، پزشک اقدام به تنگ کردن دهانه واژن با هدف افزایش لذت جنسی می کند. واژن خاصیت ارتجاعی دارد که با زایمان طبیعی و افزایش سن، این خاصیت از بین می رود. با از بین رفتن خاصیت ارتجاعی، واژن شل و گشاد می شود که در نتیجه مشکلاتی در رابطه جنسی برای فرد ایجاد می شود.

جراحی واژینوپلاستی در رفع این مشکل بسیار کمک کننده است. واژینوپلاستی با هدف سفت و تنگ کردن دهانه واژن انجام می گیرد. این جراحی برای درمان اختلالات مادرزادی یا آسیب های ناشی از بیماری سرطان نیز کاربرد دارد.

از مزایای این جراحی می توان به افزایش لذت جنسی و زیبایی ظاهر واژن اشاره نمود.

مدت زمان عمل واژینوپلاستی چقدر است؟

جراحی واژینوپلاستی تقریبا 1 ساعت زمان می برد و با بی حسی موضعی جراحی انجام می گیرد.

تقویت نقطه G- spot

نقطه G یکی از اجزای داخلی دستگاه تناسلی می باشد و روی دیواره جلویی واژن قرار دارد. این نقطه حدود 4 الی 5 سانتیمتر از دهانه واژن فاصله دارد. نقطه G مسئولیت تحریک پذیری حین رابطه جنسی را دارد و منجربه تحریک جنسی قوی در زنان می گردد. این نقطه در صورتی که تحریک شود، سبب ارگاسم می گردد.

در جراحی زیبایی واژن، تکنیکی به نام تقویت نقطه G یا تزریق ژل به نقطه G وجود دارد که با هدف افزایش لذت و میل جنسی و افزایش اعتماد به نفس در زنان انجام می گیرد. در این روش، پزشک هیالورونیک اسید یا کلاژن به نقطه G تزریق می کند تا لذت جنسی بیشتر شود. این نحوه تزریق، روشی ایمن و موثر است که دفعات و مدت زمان ارگاسم زنان را افزایش می دهد.

تقویت نقطه G- spot
تقویت نقطه G- spot

عمل تقویت نقطه G چقدر طول می کشد؟

تقویت نقطه G در کلینیک انجام می شود و معمولا 15 دقیقه زمان می برد. این نوع زیباسازی با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

نکته مهمی که در این عمل وجود دارد، پیدا کردن مکان دقیق نقطه G می باشد که باید پزشک آن را به درستی انجام دهد. در غیر این صورت تزریق بی فایده است. پزشک حاضر در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد با مهارت و تجربه بالایی که دارد، نقطه G را به راحتی پیدا کرده و اقدام به تقویت آن می کند.

میزان تزریق مواد به درون این نقطه بستگی به آناتومی تناسلی هر فرد دارد و پزشک باید آن را تشخیص دهد. بعد از تزریق مواد، نیازی نیست تا فرد در کلینیک استراحت کند و می تواند مرخص شود. این روش همچنین دوره نقاهت ندارد و فرد می تواند به کارهای روزمره خود بپردازد یا حتی بدون محدودیت، رابطه جنسی داشته باشد.

جراحی هودوپلاستی

پزشک زنان برای بهبود ظاهر هود کلیتورال از روشی به نام هودوپلاستی استفاده می کنند که طی آن نقایص هودکلیتورال برطرف شده و ظاهر آن بهبود می یابد.

ظاهر هودکلیتورال بر اثر عواملی مانند زایمان طبیعی، ژنتیک، زخم یا ضربه دچار تغییر شکل می شود. این امر سبب کاهش اعتماد به نفس زنان در رابطه جنسی می شود. همچنین ممکن است فرد نتواند شلوارهای مورد علاقه خود را بپوشد.

جراحی هودوپلاستی چقدر طول می کشد؟

این جراحی نیز تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد و حدودا نیم الی 1 ساعت زمان خواهد برد. طی این عمل، شکل و ظاهر نهایی هودکلیتورال توسط پزشک تعیین می شود. در صورتی که نواحی اطراف آن نیز نیاز به ترمیم داشته باشد، پزشک آن را انجام خواهد داد.

جراحی هودوپلاستی چقدر طول می کشد؟
جراحی هودوپلاستی چقدر طول می کشد؟

آیا انتخاب پزشک روی مدت زمان جراحی تاثیر دارد؟

بسیاری از زنان متقاضی روش های جراحی زیبایی واژن تمایل دارند بدانند که عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد ؟ در بخش های قبلی، مدت زمان انجام هر عمل را بیان نمودیم. اما نکته قابل توجه این است که مهم ترین عامل تاثیر گذار در مدت زمان عمل، مهارت و تخصص پزشک می باشد. پزشکی که مهارت و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد، عمل را در حداقل زمان ممکن و البته با دقت بالاتری انجام خواهد داد.

عدم مهارت و تجربه کافی پزشک در این نوع عمل ها، علاوه بر هدر دادن وقت، نتایج منفی نیز حاصل می کند. گاهی نیز بر اثر طولانی شدن مدت زمان جراحی، ممکن است بی حسی اثر خود را از دست بدهد و پزشک مجبور باشد تا حین جراحی دوباره از بی حسی موضعی استفاده نماید. در نتیجه تا اینجا باید به موضوع اهمیت انتخاب پزشک مناسب پی برده باشید.

در خصوص عمل های جراحی زیبایی واژن به هیچ پزشکی جز پزشک زنان اعتماد نکنید. همچنین از اعتبار مرکز جراحی اطمینان حاصل نمایید تااز  بروز عوارض جدی جلوگیری گردد. کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد مرکزی معتبر در زمینه عمل زیبایی واژن می باشد که در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده به این مرکز مراجعه نمایید.

جراحی در مدت زمان کوتاه، چه مزیتی دارد؟

مهم ترین مزیت جراحی زیبایی واژن در مدت کوتاه، درد نکشیدن فرد می باشد. زیرا بی حسی موضعی به تدریج اثر خود را از دست می دهد و فرد، درد و سوزش را احساس می کند.

به همین دلیل در جراحی هایی که فرد تمایل دارد که چندین عمل را با هم انجام دهد، به دلیل طولانی شدن جراحی از بیهوشی عمومی استفاده می شود تا متقاضی دردی احساس نکند. زیرا ناحیه تناسلی ناحیه ای حساس است و در صورت ایجاد درد و سوزش، تحمل آن طاقت فرسا می باشد.

مزیت دیگر کوتاه بودن زمان جراحی، هوشیاری کامل فرد می باشد. در صورتی که عمل طولانی باشد، پزشک باید از بیهوشی استفاده کند اما با کوتاه بودن زمان جراحی، امکان استفاده از بی حسی وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای کوتاه بودن زمان جراحی این است که به زنان نشان می دهد که عملی ساده است. به همین دلیل متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب می کند. کوتاه بودن زمان جراحی و عدم استفاده از بیهوشی، ترس برخی از افراد را از تیغ جراحی از بین می برد و سبب می شود که این افراد نیز از مزایای خوب این نوع عمل بهره ببرند.

جراحی در مدت زمان کوتاه، چه مزیتی دارد؟
جراحی در مدت زمان کوتاه، چه مزیتی دارد؟

آیا انتخاب مرکز مناسب سبب کوتاه شدن زمان عمل زیبایی واژن می شود؟

بسیاری از متقاضیان عمل های زیبایی واژن به دنبال مراکزی هستند که این عمل ها را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند و با مراجعه با کلینیک های مختلف سوال می کنند که عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد ؟

ممکن است برای شما هم سوال پیش بیاید که آیا انتخاب مرکز مناسب در کوتاه بودن زمان عمل موثر است یا خیر؟  شما در انتخاب مرکز مناسب باید دقت زیادی داشته باشید.

چرا که امروزه مراکز نامعتبر زیادی به وجود آمده اند که منفعت خود را بر سلامتی شما ترجیح می دهند. مراکز معتبر جراحی عمل زیبایی واژن خصوصیاتی دارد و شما باید این خصوصیات را بررسی کرده و از مشتریان سابق آن مرکز پرس و جو نمایید.

شما می توانید با نهایت احترام از این افراد در مورد تجربه عمل واژن سوال نمایید و بپرسید که در این مرکز، عمل زیبایی واژن چقدر طول می کشد ؟

بررسی پزشکان، رفتار پرسنل، داشتن گواهینامه معتبر، بهداشت محیط و سیستم نوبت دهی منظم از جمله مواردی است که باید در مورد انتخاب مرکز معتبر به آن توجه داشته باشید. پیشنهاد اکید ما در این خصوص، مراجعه به کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد می باشد.

سخن پایانی

عمل های زیبایی واژن مزایای زیادی دارند و اغلب بدون عوارض هستند. مگر در مواردی که پزشک مهارت کافی نداشته باشد یا مرکزی که به آن مراجعه کرده اید، معتبر نباشد. در این صورت منتظر بروز عوارض مختلف باشید. مناسب بودن مدت زمان عمل نیز در کیفیت و نتایج نهایی عمل تاثیر گذار است.

به همین دلیل تاکید ما بر این است تا پزشکی ماهر در این زمینه پیدا کنید. کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد بهترین مرکز عمل زیبایی واژن، این مقاله را برای آگاهی بیشتر شما عزیزان ارائه نموده است.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو