ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین

عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین

در این مقاله، می خواهیم عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین را بررسی نماییم. لطفا تا انتهای این مقاله، ما را همراهی نمایید.

بانوان بسیار زیادی از انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین استقبال می‌کنند. به دلیل این ‌که می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند و در هنگام زایمان سزارین، از عمل‌های زیبایی واژن استفاده داشته باشند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه عمل زیبایی واژن با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین
عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با این مبحث، اطلاعات کامل و جامعی برای شما داشته ‌باشیم که آیا شرایط انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین امکانپذیر می‌باشد تا افراد با آگاهی بیشتر در این زمینه اقدام کنند.

لازم به ذکر است بدانید که کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد می‌تواند بهترین شرایط را برای انجام عمل زیبایی واژن برای بانوان فراهم کند و قصد دارد تا با ارائه این مطالب آگاهی افراد در این زمینه را افزایش دهد.

با استفاده از فهرست زیر می‌توانید به مطالب این مقاله دسترسی داشته باشید.

عمل زیبایی واژن به چیزی گفته می‌شود؟

مزایای عمل زیبایی واژن چیست؟

آیا انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین امکانپذیر می‌باشد؟

انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین به چه صورت می‌باشد؟

شرایط زایمان بلافاصله بعد از انجام عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

چه زمانی بعد از انجام زایمان می‌توان از عمل زیبایی واژن استفاده کرد؟

جمع بندی

 

عمل زیبایی واژن به چیزی گفته می‌شود؟

در حالت کلی، نوعی جراحی زیبایی که می‌تواند تغییراتی روی بخش لابیا‌های کوچک واژن انجام بدهد، به ‌عنوان عمل زیبایی واژن شناخته می‌شود.

عمل زیبایی واژن به چیزی گفته می‌شود؟
عمل زیبایی واژن به چیزی گفته می‌شود؟

در این عمل دو ابزار لیزر یا تیغه جراحی کاربرد خواهند داشت که وظیفه اصلی آن‌ها برطرف نمودن بخش‌های اضافی و چروکه لابیاها می‌باشد و سپس پزشک براساس تخصص‌های خود، باقیمانده آن‌ها را به یکدیگر بخیه می‌زند. تنها هدفی که از این عمل زیبایی حاصل می‌گردد این است که لابیاها متقارن سازی شوند و ظاهر زیبایی به واژن بدهند.

مزایای عمل زیبایی واژن چیست؟

نکته دیگری که می‌توان ذکر کرد این است که عمل زیبایی واژن می‌تواند به ‌غیر از این ‌که باعث کوچک‌تر شدن ابعاد لابیا‌های مینور شود و همین‌طور آن‌ها را متقارن کند، مزایای بسیار دیگری برای اندام بانوان در بر خواهد داشت.

مزایای عمل زیبایی واژن چیست؟
مزایای عمل زیبایی واژن چیست؟

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایایی که باعث می‌شود تا افراد از عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین نیز استفاده داشته باشند، موارد زیر می‌باشد:

  • برطرف‌شدن افتادگی واژن
  • بهبود یافتن روابط جنسی زوجین
  • بیشتر شدن میزان میل جنسی بانوان
  • برطرف‌شدن درد در هنگام استفاده از لباس‌های چسبان
  • برطرف‌شدن درد در هنگام برقراری روابط جنسی

این مشکل می‌تواند برای بسیاری از خانم‌ها رخ دهد که بعد از زایمان درگیر شلی واژن باشند. این مسئله روی عدم اعتماد به ‌نفس آن‌ها تاثیر گذار می‌باشد

و سبب می‌شود تا خجالت آن ها باعث برقراری روابط جنسی خوبی نشود و در کنار آن بعد از زایمان‌ها، بیمار دیگر رغبتی به برقراری روابط جنسی ندارد و نمی‌تواند لذت کافی را از این روابط ببرد. اما استفاده از عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین می‌تواند در بهبود روابط جنسی افراد تاثیر گذار باشد.

در این شرایط موفقیت‌هایی که کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد برای انجام عمل زیبایی واژن انجام می‌دهد، بسیار بالا بوده و با استفاده از مشاوره‌های بسیاری که برای بیماران خواهد داشت، آن‌ها را در راستای انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین راهنمایی خواهد کرد.

آیا انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین امکان پذیر می‌باشد؟

مهم‌ترین مسئله‌ای که در این مطلب قصد داریم تا به آن پاسخ بدهیم، این است که آیا می‌توان در هنگام استفاده در هنگام زایمان سزارین از عمل زیبایی واژن نیز استفاده کرد. اغلب افراد در رابطه با شرایط زایمان سزارین اطلاعاتی دارند و توجیه هستند که میزان خونریزی در این هنگام بسیار بالا می‌باشد.

همین‌طور خون بسیاری در درون بافت‌های واژن دیده می‌شود. بنابراین توصیه متخصصین کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد این است که در هنگام زایمان سزارین، لابیاپلاسی انجام نگیرد.

به دلیل این که مراقبت‌های لازم بعد از انجام عمل زیبایی واژن به گونه‌ای است که امکان دارد یک بانویی که تازه زایمان کرده، امکان مراقبت از آن را نداشته باشد و باعث شکل‌گیری موارد و علائم دیگری همچون عفونت‌ها گردد.

در نهایت نمی‌تواند باعث به وجود آمدن یک نتیجه قابل ‌قبول برای زیبایی واژن باشد. بی‌شک نظریه متخصصین این است که باید انجام عمل زیبایی واژن را به بعد از زایمان موکول کرد تا بتواند نتیجه مطلوبی از آن دریافت گردد. به دلیل این ‌که تورم موجود در دوره‌ی بارداری می‌تواند باعث شود تا شکل نهایی و اصلی واژن دیده نشود.

متخصصینی که در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد فعالیت دارند، به بیماران خود توصیه می‌کنند که حدوداً باید 6 ماه از زایمان سزارین گذشته باشد تا بتوان از عمل زیبایی واژن استفاده کرد.

زیرا یکی از دلایل موجود که باعث تورم لابیا‌ها می‌گردد، هورمون‌هایی است که در دوره بارداری در بدن افراد تغییر می‌کند. اگر با گذشت 6 ماه از زایمان از عمل‌های زیبایی واژن استفاده داشته باشید، می‌تواند نتیجه قابل ‌قبولی داشته باشد و در نهایت به زیبایی واژن دست پیدا کنید.

هزینه عمل زیبایی واژن

یک مورد دیگر که می‌تواند این درک را برای افراد فراهم کند که عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین امکانپذیر نیست، به وجود آمدن هزینه‌های گزاف می‌باشد. به دلیل این ‌که بانویی که تازه زایمان کرده است، هنوز هورمون‌ها در بدن او به ثبات کافی نرسیده‌اند و امکان دارد که مجدداً اندازه لابیاها همانند گذشته گردد و این می‌تواند روی هزینه عمل زیبایی واژن تاثیرگذار باشد و در صورتی ‌که این عمل زیبایی موفقیت‌آمیز نباشد، هزینه موجود برای جراحی ترمیم بسیار بالا می‌باشد.

هزینه عمل زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن

انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین به چه صورت می‌ باشد؟

سوال بسیاری از بانوان باردار از پزشکان و متخصصین زنان و زایمان، در زمینه انجام عمل لابیاها می‌باشد. به دلیل این‌ که این افراد در دوره باروری خود نگرانی بسیاری در رابطه با بزرگی و عدم تناسب و تقارن لابیا‌ها دارند و مدام این سوال در ذهن آن‌ها تکرار می‌شود که آیا عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین امکانپذیر می‌باشد؟

برای این ‌که بتوانیم سطح آگاهی این دسته از بانوان را در دوران بارداری افزایش دهیم، باید بگوییم که تشخیص پزشکان متخصص در زمینه انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین این است که نمی‌تواند از نتایج خوبی برخوردار باشد و امکانپذیر نیست. اما دلایل بسیار زیادی باعث می‌شود تا پزشکان این تشخیص را بدهند که انجام این عمل نمی‌تواند در دوره زایمان، اثربخشی کافی را داشته باشد.

کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد در تلاش است تا از دلایل مهمی که باعث مخالفت پزشکی برای انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین می‌شود، برای شما اطلاعاتی داشته باشد. پس ادامه این مبحث می‌تواند به شما کمک کند تا این ‌موضوع را بهتر درک کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست هزینه تنگ کردن واژن دیدن کنید.

وجود خونریزی در هنگام زایمان

حتما می‌دانید که مادران باردار برای ‌این که زایمان انجام بدهند و نوزاد خود را به دنیا بیاورند، میزان زیادی خونریزی خواهند داشت. حال اهمیتی ندارد که این زایمان از چه نوعی باشد.

زیرا در دو صورت زایمان طبیعی و زایمان سزارین، میزان بسیار زیادی از خون از دستگاه تناسلی بانوان بیرون خواهد آمد. حتی اگر شما از زایمان سزارین نیز استفاده داشته باشید، باز هم برای این ‌که از عمل زیبایی واژن استفاده کنید، شرایط مناسبی نمی‌باشند و امکان خونریزی بیشتری در این ناحیه مشاهده خواهد شد.

پس دلیل اصلی که باعث می‌شود پزشکانی که در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد فعالیت دارند، عنوان کنند که عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین امکانپذیر نیست، خونریزی های شدید در این دوره می‌باشد که می‌تواند تاثیر و نتیجه عمل لابیا را کاملاً متفاوت کند. بنابراین توصیه کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد این است که عمل زیبایی واژن را در این دوره انجام ندهید.

وجود خونریزی در هنگام زایمان
وجود خونریزی در هنگام زایمان

تورم بسیار در بخش لابیا‌ها در دوره‌ی بارداری

حتما می‌دانید که بارداری باعث می‌شود تا افراد تغییرات هورمونی بسیاری را تجربه کنند. این تغییرات امکان دارد که روی حجیم و متورم شدن لابیاها نیز تاثیرگذار باشد و سبب می‌شود که افراد با تغییر فرم لابیا‌ها در این دوره مواجه شوند

لازم است بدانید که نگرانی برای این موارد وجود ندارد. زیرا این اتفاق امری کاملاً طبیعی است و امکان دارد که در دستگاه تناسلی بسیاری از بانوان اتفاق بیفتد. هنگامی‌که زایمان به سرانجام برسد، امکان برطرف ‌شدن این شرایط بسیار بالا می‌باشد و باعث می‌شود تا هورمون‌ها به تعادل کافی برسند و همانند گذشته شوند.

هنگامی‌که تورم لابیا‌ها از بین می‌رود، دیگر نگران حجیم و بزرگ بودن لابیا‌ها در دوره بارداری نباشید. پس همین مورد باعث می‌شود که پزشکانی که در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد فعالیت دارند، به دلیل این‌ که تورم در دوره بارداری را براثر برهم ریختن تعادلات هورمونی می‌دانند، انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین را مناسب ندانند

و صلاح می‌دانند که این عمل در این دوره انجام نگیرد و با گذشت زایمان و سپری کردن دوره مخصوص، سپس می‌توان از عمل زیبایی واژن استفاده کرد. هنگامی می‌توان از این عمل بهره کافی را برد که تورم لابیا‌ها به‌ صورت کلی برطرف شده باشد.

ریسک عوارض عمل زیبایی واژن

لازم است بدانید که در هنگام دوره بارداری، تمامی بدن مادران به خصوص بخش دستگاه تناسلی آن‌ها حاوی میزان زیادی خون می‌باشد. این شرایط سبب می‌شود که استفاده از هر گونه جراحی که روی ناحیه تناسلی بانوان اتفاق بیفتد، ریسک بسیار بالایی را به‌دنبال داشته باشد

و سبب شود که خونریزی و عفونت در ناحیه واژن بسیار بالا برود. بنابراین متخصصین کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد صلاح می‌دانند که استفاده از عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین مناسب نیست و امکان دارد که عوارض بسیار بالایی را در بدن بانوان به وجود بیاورد.

نارضایتی از نتیجه عمل زیبایی واژن

نکته دیگری که باعث می‌شود پزشکان مخالف استفاده از عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین باشند، این است که بعد از زایمان احتمال این ‌که لابیا‌ها همچنان به حالت فرم قبلی خود بازگردند، بسیار بالا می‌باشد و امکان داردکه  بیمار از نتیجه انجام عمل لابیاپلاستی راضی نباشد. در این شرایط نیاز دارد تا مجدداً از عمل‌های زیبایی ترمیمی استفاده کند.

نکته‌ی منحصر به ‌فردی که در این عمل‌های ترمیمی وجود دارد، این است که امکان دارد شرایط را برای بیمار بسیار سخت‌تر کند و همین‌طور هزینه‌های عمل‌های جراحی ترمیم برای بیمار به نسبت هزینه اولیه عمل زیبایی واژن بسیار بالاتر می‌باشد. پس حتما باید این نکته را در نظر بگیرید که بر اساس این شرایط نمی‌توان از عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین نیز استفاده داشت.

تداخل پیدا کردن مراقبت‌های عمل با زایمان

حتما می‌دانید که هر گونه عمل‌های جراحی نیازمند بسیاری از مراقبت‌ها و استراحت بعد از آن می‌شود و برای این‌که سرعت جوش خوردن بخیه‌ها بیشتر باشد، داروهای خاصی توسط پزشک تجویز می‌گردد تا باعث بهبود شرایط گردد.

بانوان باردار اگر قصد استفاده از عمل زیبایی واژن داشته باشند، مراقبت‌های بعد از زایمان و مراقبت‌های بعد از عمل زیبایی واژن برای آن‌ها تداخل پیدا خواهد کرد و این می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مادران باشد.

پس این شرایط باعث می‌شود تا نتیجه‌ متخصصین کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد بر این باشد که عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین نمی‌تواند نتیجه قابل‌ قبول را برای بیمار داشته باشد و هیچ‌گاه از عمل لابیاپلاستی در کنار سزارین استفاده نمی‌شود.

در واقع هدف اصلی از استفاده عمل زیبایی واژن، بازگشت عدم اعتماد به ‌نفس بانوان می‌باشد. اما در شرایط زایمان سزارین نه ‌تنها باعث بازگشت اعتماد به ‌نفس نخواهد شد، بلکه امکان دارد تا مشکلات و عوارض بسیار زیادی را نیز به ‌دنبال داشته باشد. پس تا جای ممکن تلاش کنید که انجام عمل زیبایی واژن را به بعد از زایمان موکول کنید.

تداخل پیدا کردن مراقبت‌های عمل با زایمان
تداخل پیدا کردن مراقبت‌های عمل با زایمان

شرایط زایمان بلافاصله بعد از انجام عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

در کنار این موارد، این سوال در ذهن افراد شکل می‌گیرد که آیا عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین امکانپذیر است، نکته دیگری مطرح خواهد شد و آن این است که شرایط زایمان بعد از انجام عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد.

برای این ‌که افراد این ‌موضوع را بهتر درک کنند، باید بگوییم که این تغییرات هورمونی که در حین دوره بارداری اتفاق می‌افتد، به دلیل عوارض بسیار، باعث می‌شود که برش در هنگام زایمان راهکاری مناسب نباشد

و اگر از متخصصین بدون مهارت برای این امور کمک بگیرید، امکان دارد تا باعث شکل‌گیری عوارض ناخوشایندی در بدن شما باشد. امکان دارد که برخی از افراد فورا قبل ‌از زایمان تصمیم به انجام عمل زیبایی بگیرند.

برای این امور باید بگوییم، هورمون‌هایی که در دوره بارداری در بدن افراد شکل می‌گیرد، امکان تغییر مجدد زیبایی واژن را فراهم می‌کند. پس اگر قصد دارید که از عمل زیبایی واژن استفاده کنید، توصیه کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد این است که آن را به بعد از زایمان موکول کنید تا بتوانید بعد از دوره زایمان مراقبت‌های لازم را انجام بدهید

و یا اگر شخصی قصد دارد از این عمل قبل از بارداری استفاده کند، حداقل ۱۲ ماه قبل ‌از بارداری اقدام به استفاده از عمل زیبایی واژن کند تا تأثیرات دوره‌ی بارداری باعث بازگشت ابعاد لابیاها نگردد.

اما مجدداً روی این ‌موضوع تاکید خواهیم کرد که توصیه کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد این است که بعد از دوره بارداری اقدام به استفاده از عمل زیبایی واژن کنید.

چه زمانی بعد از انجام زایمان می‌توان از عمل زیبایی واژن استفاده کرد؟

اگر بخواهیم نظر کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد را در رابطه با مدت ‌زمان بعد از زایمان سزارین برای انجام عمل زیبایی واژن بدانید، باید بگوییم که بهترین نتیجه را هنگامی دریافت خواهید کرد که ۶ ماه بعد از زایمان صبر کنید. در این شرایط مادر می‌تواند به وضعیت جسمی کافی برسد و همین‌طور حالت طبیعی واژن نیز مشاهده می‌گردد.

در این شرایط می‌تواند اوضاع روحی مناسبی برای مراقبت از جراحی زیبایی واژن داشته باشد. زیرا امکان دارد که برخی از مادران بعد از زایمان نیز همچنان درگیر خونریزی باشند و این شرایط را برای انجام عمل زیبایی واژن سخت خواهد کرد. پس توصیه کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد این است که حدوداً ۶ ماه صبوری کنید تا بتوانید از عمل زیبایی واژن بهره کافی را ببرید.

نکات مهم در رابطه با عمل زیبایی واژن بعد از زایمان

توجه کنید که اگر درک درستی در رابطه با مراقبت‌ها و استراحت بعد از عمل زیبایی واژن داشته باشید، هیچ‌گونه عارضه و خطری بانوان را تهدید نخواهد کرد.

بنابراین اگر شرایط شما به‌ گونه‌ای است که نیاز دارید تا بعد از زایمان از عمل زیبایی واژن استفاده داشته باشید، باید حتما از شرایط مراقبت‌ها بعد از این عمل آگاهی پیدا کنید.

با توجه به این ‌که عمل زیبایی واژن یک راهکار غیر تهاجمی می‌باشد، کاملا بدون خطر است و می‌تواند باعث بهبودی با سرعت بالا برای افراد گردد. در این شرایط با عمل زیبایی واژن می‌توان روابط جنسی بهتری را تجربه کرد و افراد، دیگر نگرانی برای استفاده از لباس‌های تنگ را نخواهند داشت.

نکات مهم در رابطه با عمل زیبایی واژن بعد از زایمان
نکات مهم در رابطه با عمل زیبایی واژن بعد از زایمان

جمع بندی

مطالعه این مطلب توانست آگاهی شما را در زمینه عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین افزایش دهد. اما توجه کنید که اگر پزشکی برای شما استفاده از عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین را تجویز کرد، به تخصص و دانش او شک کنید. به دلیل این ‌که انجام این راهکار باعث عوارض بسیار زیادی خواهد شد. پزشکی که آگاهی و مهارت کافی در زمینه عمل زیبایی واژن داشته باشد، هیچ‌گاه برای بیمار خود این راهکار را در نظر نخواهد گرفت.

کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد می‌تواند در رابطه با انجام عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین، برای شما مشاوره‌هایی داشته باشد تا درک کنید که به ‌هیچ‌وجه نمی‌توانید از این عمل در حین زایمان سزارین استفاده داشته باشید. امیدواریم که این مطلب توانسته باشد درک درستی از این ‌موضوع برای شما فراهم کند.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو