هزینه عمل لابیاپلاستی 1400

هزینه عمل لابیاپلاستی 1402

هزینه عمل لابیاپلاستی 1402 چه مقدار است و چه عواملی در تعیین آن تاثیرگذار می باشند، مسئله ای است که تمام بیماران نیازمند جراحی لابیاپلاستی برای درمان باید از آن مطلع باشند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه هزینه عمل لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

هزینه عمل لابیاپلاستی 1402

عمل لابیاپلاستی نیز همانند سایر عمل های جراحی هزینه هایی را در بردارد که بیماران پیش از اقدام به جراحی باید برنامه ریزی های لازم برای پرداخت این هزینه ها را انجام دهند. در مقاله پیش رو، قصد داریم در مورد هزینه عمل لابیاپلاستی 1402 و عوامل موثر بر نرخ این جراحی در هر سال صحبت کنیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
  • لابیا چیست و تغییرات ظاهری در آن به چه صورت درمان می شود؟
  • در صورت عدم درمان لابیای بزرگ و متورم چه مشکلاتی در فرد ایجاد می شود؟
  • هزینه عمل لابیاپلاستی 1402 به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

لابیا چیست و تغییرات ظاهری در آن به چه صورت درمان می شود؟

آناتومی اندام تناسلی زنانه به گونه ای است که برخی از قسمت های مهم مانند واژن، کلیتوریس و… در داخل پوششی قرار می گیرند که آن ها را از دیگری با سلول های عفونی محافظت می کند. این لایه محافظتی لابیا نامیده می شود که در ادامه در مورد آن صحبت خواهد شد.

لابیا، انواع، وظایف

گاهی اوقات زنان با مشکلاتی مانند بی اختیاری ادرار، عدم رضایت شریک جنسی از ناحیه اندام تناسلی، احساس سوزش، خارش و عفونت در اطراف واژن یا ترشحات غیرارادی و بیش از حد از واژن به پزشک زنان مراجعه می کنند، در هرکدام از این موارد پزشک ابتلا سلامت لابیای بیمار را بررسی می کند.

لابیا بخشی است خارجی که در محل اندام جنسی قرار می گیرد، این بخش که خود دارای دو قسمت لابیا مینور و ماژور است که به ترتیب ناحیه داخلی و خارجی لابیا را تشکیل می دهند. لابیا به منظور محافظت از واژن و تمام بخش های تشکیل دهنده آن در بدن قرار دارد. شکل، اندازه و رنگ لابیا در افراد مختلف بسته به وضعیت سلامت، هورمون ها و حتی نژاد متفاوت است.

مشکلات لابیا

با توجه به خارجی بودن این بخش، همانند تمام قسمت ها علاوه بر وضعیت سلامت، زیبایی آن نیز حائز اهمیت می باشد، در حالتی عادی، لابیا شکلی تقریبا افتاده دارد، همچنین لایه های مینور و ماژور در آن اغلب چین خورده می باشند،

بنابراین یکی از مشکلاتی که ممکن است در لابیا ایجاد شود عدم برخورداری از ظاهر مناسب است که به دلایل مختلف مانند عدم تقارن لابیا به علت مشکلات مادرزادی ممکن است ایجاد شده باشد. همچنین تورم لابیا نیز دیگر مشکلی است که در این قسمت اتفاق افتاده و عوارض زیادی دارد و اصلی ترین راه درمان آن عمل لابیاپلاستی می باشد.

کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد یکی از بهترین مراکزی است که با مراجعه به آن می توان این جراحی را با بهترین کیفیت و زیر نظر بهترین متخصصین انجام داد.

مشکلات لابیا

در صورت عدم درمان لابیای بزرگ و متورم چه مشکلاتی در فرد ایجاد می شود؟

همان طور که گفته شد، یکی از مشکلات رایجی که در اکثر زنان بعد از دوران بلوغ اتفاق می افتد تورم لابیاست. البته دوران بلوغ تنها علت ابتلا به این مشکل نیست، اکثر افرادی که عفونت های مختلف دهانه واژن را تجربه می کنند یا افرادی که بارداری هایی با سابقه زایمان طبیعی پی در پی دارند نیز با تورم لابیا روبرو شده و نیاز به درمان آن دارند. از جمله مشکلاتی که در اثر تورم لابیا در فرد ایجاد می شود میتوان موارد زیر را مثال زد.

بی اختیاری ادرار

یکی از مشکلات مهمی که بعد از تورم لابیا برای فرد ایجاد می شود بی اختیاری ادرار است، یکی از وظایف لابیاپلاستی محافظت از واژن و تمام بخش های مرتبط با آن است که مجاری ادرار یکی از آن هاست که در انتها به واژن راه پیدا کرده و دفع ادرار از طریق مجاری متصل به مثانه در واژن اتفاق می افتد، یکی از بخش هایی که علاوه بر محافظت از نهایی به کنترل اختیار در مورد ادرار کمک می کند لابیاست که در صورت تورم امکان انجام درست وظایف خود را نخواهد داشت.

افزایش احتمال ابتلا به عفونت

دیگر مشکل ناشی از تورم و بزرگی لابیا افزایش احتمال عفونت است. از نظر شکل ظاهری لابیا حالتی چین خورده دارد که با تورم و بزرگی این چین خوردگی ها افزایش پیدا می کنند، چین خوردگی های موجود در لابیا بهترین محل برای نفوذ و زندگی سلول های ویروسی می باشند. در تورم لابیا به هر علت عفونت واژن یکی از عوارض جدی و دردناک است که گاها موجب مخاطره در زندگی شخصی بیمار نیز می شود.

درد و ترشحات واژن

در نهایت آخرین مشکلاتی که در اثر تورم لابیا احتمال بروز آن ها وجود دارد ترشحات واژن و درد در این ناحیه می باشد. درد ناشی از تورم لابیا علل مختلفی دارد که با برطرف کردن آن ها می توان تا حدی این یماری را کنترل کرد.

در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد می توانید به بهترین متخصص یعنی دکتر افسانه زرگنج فرد مراجعه کنید و در صورت نیاز به جراحی لابیاپلاستی ، آن را زیر نظر ایشان و با بهترین کیفیت انجام دهید.

درد و ترشحات واژن

هزینه عمل لابیاپلاستی 1402 به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

همان طور که در اولین پاراگراف مقاله گفته شد زمانی که بیماران نیاز به عمل جراحی در هر زمینه ای پیدا می کنند ابتلا وضعیت مالی و بودجه خود برای انجام جراحی را محاسبه می کنند.

در جراحی لابیاپلاستی نیز این قانون وجود دارد و پزشک پس از اطمینان نیاز به جراحی موظف است هزینه ها را به طور کلی و برای برنامه ریزی بیمار به او ارائه کند. در این بخش  در مورد هزینه عمل لابیاپلاستی 1402 صحبت خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم از پست قیمت حدودی لابیاپلاستی دیدن کنید.

عوامل موثر بر هزینه عمل لابیاپلاستی 1402

در عمل لابیاپلاستی عوامل مختلفی در هزینه تاثیرگذار می باشند. به عنوان مثال پزشکی که جراحی توسط او انجام می شود یکی از این عوامل است.

همچنین تیم جراحی و محل انجام آن نیز هزینه ای در بر دارند که به منظور انجام عمل لابیاپلاستی باید پیش از عمل در مورد آن برنامه ریزی داشت. دیگر عامل موثر در هزینه عمل لابیاپلاستی 1402 داشتن یا نداشتن بیمه بیمار است. در بیماران دارای بیمه بخش زیادی از هزینه های جراحی توسط بیمه پرداخت می شود.

عوامل موثر بر هزینه عمل لابیاپلاستی 1402