ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
 
به نظر می رسد شما در خصوص سلامت جنسی ناحیه ژنیتال سوالاتی دارید .

می توانید با کلیک روی لینک زیر ، شماره تلفن همراه خود را بگذارید تا مشاوران ما ظرف 24 ساعت با شما تماس بگیرند .

تزریق ژل به نقطه G جی

تزریق ژل به نقطه جی ( G )

یکی از شایع ترین مشکلاتی که امروزه گریبان بسیاری از زنان را گرفته است، عدم دستیابی به اوج لذت جنسی یا همان ارگاسم می باشد. شاید عجیب به نظر برسد، اما این مشکل پای بسیاری از افراد را به دادگاه های خانواده باز کرده و در نهایت منجر به طلاق شده است! تزریق ژل به نقطه جی و تقویت جی پوینت یکی از مهم ترین روش هایی است که می تواند به این دسته از مشکلات پایان داده و زمینه رضایت جنسی در رابطه را فراهم سازد.

در ادمه بررسی می کنیم :
  • نقطه جی در بدن کجاست ؟
  • مزایای تزریق ژل به ناحیه جی ( G )
  • انواع ژل های تقویت کننده نقطه جی
  • میزان مناسب ژل برای تزریق ژل به نقطه جی
  • تزریق ژل به نقطه جی برای چه افرادی مناسب نیست؟
  • اقدامات لازم پیش از تزریق ژل به نقطه جی
  • برای تزریق ژل به نقطه جی به کدام پزشک مراجعه کنیم؟
  • هزینه تزریق ژل به نقطه جی

نقطه جی در بدن کجاست ؟

نقطه جی به دلیل حساسیت بالایی که دارد، در رسیدن زنان به ارگاسم نقش موثری ایفا می کند. تزریق ژل به نقطه جی باعث می شود تا بسیاری از مشکلات این ناحیه برطرف شده و خانم ها بتوانند از رابطه جنسی خود لذت بیشتری ببرند.

نقطه G بدن خانم ها را تحریک کرده و به اوج لذت جنسی می رساند. علت این مسئله نیز وجود عصب های جنسی فراوانی است که در این نقطه وجود دارد.

زنانی که نقطه جی آنها از حساسیت زیادی برخوردار است، در رابطه جنسی طولانی تر و سریع تر از دیگر زنان به ارگاسم جنسی می رسند. اما زنانی که در این قسمت حساس از بدن، هیچ گونه حساسیتی مشاهده نمی کنند می توانند با تزریق ژل به نقطه جی مشکلات عدم حساسیت این نقطه را به راحتی برطرف کنند.

بدون تردید داشتن یک رابطه قوی میان زوجین و رضایت از زندگی زناشویی، با به ارگاسم رسیدن خانم ها ارتباط زیادی دارد. یعنی هر چه خانم ها در یک رابطه جنسی بهتر به ارگاسم برسند، این رابطه می تواند از دوام بیشتری برخوردار باشد. البته در این خصوص باید بگوییم نقش اصلی به ارگاسم رساندن زنان، بر عهده شریک جنسی آنها خواهد بود.

 

تزریق ژل به نقطه جی ( G )

مزایای تزریق ژل به ناحیه جی ( G )

نقطه G به عنوان یکی از مهمترین نقاط حسی بدن در خانم ها ممکن است دچار اختلال یا مشکل شود. برخی از افراد برای از بین بردن اختلال رسیدن به ارگاسم خانم ها از طریق نقطه جی، به سراغ تزریق ژل می روند. ژل می تواند به تقویت این نقطه کمک شایانی نماید. از این رو در زمان برقراری رابطه جنسی، خانم ها سریعتر به ارگاسم رسیده و لذت جنسی بیشتری را تجربه می کنند.

در نقطه جی اعصاب جنسی فراوانی وجود دارد که با تحریک کردن آنها می توان رسیدن به ارگاسم را به میزان قابل توجهی افزایش داد. برای این کار نیاز به تزریق ژل خواهد بود. البته تزریق ژل به نقطه جی مزایای دیگری نیز با خود به همراه دارد که از جمله مهمترین آنها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

بدون عوارض بودن تزریق ژل

رفع بی میلی جنسی در خانم ها

عدم نیاز به بستری شدن جهت تزریق ژل به نقطه G

بهبود عملکرد خانم ها در برقراری رابطه جنسی

بهبود روابط جنسی زوجین

بدون درد بودن تقویت کردن نقطه جی

افزایش اعتماد به نفس در خانم ها برای برقراری رابطه جنسی

تزریق ژل به نقطه جی
نیاز به صرف زمان طولانی ندارد بلکه تنها در یک مدت زمان کوتاه می توان اقدام به تزریق ژل نمود.

بهتر است برای انجام این کار به پزشک متخصص زنان و با تجربه مراجعه نمایید. تا با عوارض و مشکلات خاصی مواجه نشوید.

انواع ژل های تقویت کننده نقطه جی

ژل هایی که برای تقویت نقطه جی استفاده می شوند، به سه دسته ژل موقت ، نیمه موقت و دائمی دسته بندی می شوند. هر یک از این ژل ها برای مدت زمان خاصی به تقویت نقطه جی کمک می کنند.

ژل های تقویت کننده موقت نقطه جی معمولا به مدت 3 ماه تا یکسال ماندگاری دارند در حالی که ژل های نیمه موقت بین 2 تا 5 سال ماندگاری دارند.

معمولا از ژل های نیمه موقت برای تزریق به ناحیه واژن استفاده می شود. در کنار این دو نمونه ژل های تقویت کننده نقطه جی، ژل های دائمی نیز وجود دارند که معمولا تا 5 سال بعد از تزریق ماندگاری دارند. اما از آنجایی که عوارض استفاده از این ژل ها زیاد است معمولا توسط افراد کمی از این ژل ها برای تزریق استفاده می شود.

میزان مناسب ژل برای تزریق ژل به نقطه جی

پزشکان متخصص برای آنکه بتوانند نقطه جی را تقویت نمایند، معمولا از روش تزریق ژل به نقطه جی استفاده می کنند. برخی تصور می کنند ژل مورد نیاز برای تزریق در نقطه جی با ژل تزریق شده در رفع چین و چروک و افتادگی پوست متفاوت است. اما باید بگوییم این ژل ها با یکدیگر تفاوتی نداشته و ژل مورد استفاده در نقطه جی همان ژل جوانسازی پوست است.

میزان ژل مورد نیاز برای تزریق در نقطه جی 1.5 تا 2.5 سی سی ژل است که به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی یا بیحسی موضعی در محل مورد نظر تزریق می شود. می توان با استفاده از این ژل محل مورد نظر را تقویت کرده و به تحریک شدن بهتر زنان در زمان برقراری رابطه جنسی کمک کرد.

تزریق ژل به نقطه جی ( G )

تزریق ژل به نقطه جی برای چه افرادی مناسب نیست؟

زنان در دوران بارداری
مادران در دوران شیردهی
افراد دارای عفونت واژن
افرادی که در حال استفاده از داروی ضد جوش راکوتان یا اکوتان هستند.

اقدامات لازم پیش از تزریق ژل به نقطه جی

پیش از آنکه بخواهید اقدام به تزریق ژل به نقطه جی نمایید، لازم است برخی اقدامات لازم را در نظر بگیرید. معمولا افراد متقاضی تزریق ژل به نقطه G در اولین جلسه مراجعه به پزشک از ایشان مشاوره دریافت می کند و تمام اطلاعات لازم توسط پزشک به ایشان اطلاع داده خواهد شد. اما مهمترین اقداماتی که لازم است بیماران پیش از تزریق ژل به نقطه جی آن را در نظر بگیرند، اطلاع دادن به پزشک در خصوص مصرف دارو است.

یعنی اگر شخصی از داروی خاصی استفاده می کند لازم است این مسئله را به پزشک مربوطه اطلاع دهد. از سوی دیگر اگر از عفونت واژن رنج می برید نیز باید پیش از اقدام به تزریق ژل این مسئله را نیز به پزشک اطلاع دهید. تا ابتدا روش درمان مناسبی برای برطرف کردن عفونت واژن به شما ارائه دهد و پس از آن تزریق ژل به نقطه جی را انجام دهد.

حتما به خاطر داشته باشید که به مدت 5 روز قبل و بعد از تزریق ژل به نقطه جی از مصرف هر گونه داروی ضد انعقاد خون همچون آسپرین خودداری کنید. با انجام تمام این مراقبت ها می توانید تزریق ژل موفقیت آمیزی در نقطه جی خود داشته باشید. بهتر است این مسئله را به خاطر داشته باشید که تزریق ژل از حساسیت بالایی برخوردار است. از این رو بهتر است این فرایند زیر نظر پزشک متخصص زنان انجام شود.

برای تزریق ژل به نقطه جی به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

بهتر است بدانید بخش های دستگاه تناسلی، اندام بسیار حساسی به شمار می‌ روند و نباید برای انجام تزریق ژل، چربی یا هر مورد این چنینی دیگری به هر پزشکی مراجعه کرد. در بعضی موارد دیده شده که بانوان برای انجام این کارهای زیبایی خود را به آرایشگران سپرده و بعد ها برای ایجاد عفونت یا سایر مشکلات به دنبال راه چاره می‌ گردند.

حتما توجه داشته باشید برای تزریق ژل به نقطه جی به بهترین متخصص زنان و زایمان مراجعه فرمایید تا هم مهارت کافی را دارا باشد و هم آسیبی به اعصاب حسی جنسی شما وارد نشود.

تزریق ژل به نقطه G ( جی )

هزینه تزریق ژل به نقطه جی

در ابتدا، اولین عاملی که بر هزینه تزریق ژل به نقطه جی اثر گذار است، نوع ژل مورد استفاده می‌ باشد. همچنین موارد دیگری مانند مارک و کشور سازنده ژل، میزان اندازه ژل تزریقی و … بر میزان هزینه نیز تاثیر دارد. بنابر این برای اطلاع دقیق از انجام این کار می‌ توان با شماره تلفن کلینیک خانم دکتر افسانه زرگنج فرد 02128111615 و یا 02122930161 تماس حاصل فرمایید .

جمع بندی

یکی از راهکارهای مناسبی که به خانم‌ ها کمک می‌ کند تا اعتماد به نفس خود را در داخل و خارج اتاق خواب به دست آورند، تزریق ژل به نقطه جی G است. هدف از تزریق ژل به نقطه جی ، افزایش برانگیختگی و لذت جنسی است. این تزریق به ویژه برای بیماران آنورگاسمی مقاربتی ( عدم توانايی در رسيدن به اوج لذت جنسی ) بسیار مناسب است. با تزریق اسید هیالورونیک به نقطه جی، حجم و توانایی این ناحیه برای پاسخگویی به تحریکات جنسی افزایش می‌ یابد. نتیجه تزریق داشتن یک زندگی عاشقانه رضایت بخش‌ تر است .

محبوب ترین مقالات

به وقت ملاقات نیاز دارید؟

درخواست وقت ملاقات

"*" indicates required fields

نام و نام خانوادگی*

در صورتی که از خانم دکتر افسانه زرگنج فرد نوبت برای تزریق ژل به نقطه G ( جی )  میخواهید ، لطفا شماره تلفن همراه خود را بگذارید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و برای شما با توجه به ساعات و روزهای خالی ، نوبت بگذارند .

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو