ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد

عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد

اگر به دنبال این موضوع هستید که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد تا انتهای این مقاله کاربردی، با ما باشید.

تلاش ما بر این است تا در این مطلب به این مبحث برسیم که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد. به این دلیل که اهمیت دستگاه تناسلی بانوان بسیار زیاد می‌باشد و برای استفاده از انواع عمل‌های زیبایی، باید در رابطه با میزان استراحت نیز آگاهی افراد بالاتر برود تا بتوانند با گذراندن دوران نقاهت خود، نتیجه‌ بهتری از روند عمل زیبایی بگیرند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه عمل زیبایی واژن با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد
عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد

این امری بدیهی است که استفاده از انواع عمل‌های زیبایی واژن، تمامی نواحی داخلی واژن را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و بر اساس نوع عمل زیبایی و شرایط بدنی هر بیمار، روزهای استراحت متفاوتی برای افراد در نظر گرفته می‌شود که این به ‌عنوان یکی از تخصص‌های پزشک شما به حساب خواهد آمد و براساس شرایط موجود شما، تعداد روزهای استراحت را برای شما ذکر خواهد کرد.

اگر شما قصد دارید از عمل زیبایی واژن استفاده داشته باشید و بهترین بهره را از آن ببرید، کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد به عنوان بهترین و معتبرترین مرکز زیبایی واژن، می‌تواند ارائه ‌دهنده خدمات بسیار گسترده و پیشرفته‌ای در زمینه عمل زیبایی واژن برای شما باشد. در ادامه این مبحث با ما باشید تا بگوییم که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد.

عناوینی که در این مبحث به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت عبارتند از:

به چه دلیل استراحت بعد از عمل زیبایی واژن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

در هنگام استراحت بعد از عمل زیبایی واژن، چه نکاتی می‌تواند به بیمار کمک کند؟

هنگام استراحت بعد از عمل زیبایی واژن نیاز است تا چه جزئیاتی رعایت گردد؟

استراحت در 48 تا 72 ساعت بعد از عمل زیبایی واژن چگونه می باشد؟

استراحت با گذشت 7 روز بعد از عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

مراقبت‌های ۳۰ روز بعد از عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

جمع بندی

 

به چه دلیل استراحت بعد از عمل زیبایی واژن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

حتما می‌دانید که عمل‌های زیبایی واژن به ‌عنوان عمل‌های سر پایی و سبک شناخته می‌شوند و در راستای انجام آن‌ها پزشک نیازی به استفاده از بیهوشی ها ندارد و برای روند درمان، استفاده از بی‌حسی‌های موضعی می‌تواند شرایط خوبی را برای بیمار فراهم آورد. پس این شرایط می‌تواند باعث شود تا عوارض بیهوشی گریبانگیر بیمار نشود.

به چه دلیل استراحت بعد از عمل زیبایی واژن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟
به چه دلیل استراحت بعد از عمل زیبایی واژن از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

اما اهمیت این ‌موضوع بسیار بالاست تا بیمار بتواند تشخیص دهد که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد. به دلیل این ‌که برخی از افراد نیاز دارند تا از محل کار خود مرخصی بگیرند و برای استراحت در منزل تحت مراقبت باشند.

پس اهمیت استراحت بعد از عمل زیبایی واژن در این هنگام مشخص خواهد شد تا بیمار بتواند آگاهی کامل را در رابطه با زمان استراحت داشته باشد.

عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد

البته لازم است بدانید که میزان زمان استراحت بعد از عمل زیبایی واژن به مراقبت‌هایی که بیمار بعد از این عمل سپری خواهد کرد، بستگی خواهد داشت و این باعث می‌شود تا زمان استراحت او کمتر گردد و فورا به فعالیت‌های روزانه خود برسد.

حال که دریافتیم اهمیت استراحت در عمل زیبایی واژن بسیار بالا می‌باشد، نیاز است تا در ادامه این مطلب، در این رابطه، نکاتی برای شما بگوییم تا بتواند باعث بهبودی زودتر شما گردد و تشخیص دهید که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد. البته برای امکانات بهتر می‌توانید از خدمات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد استفاده داشته باشید تا عمل زیبایی واژن با بهترین شرایط برای شما انجام بگیرد.

میزان زمان استراحت بعد از عمل زیبایی واژن
میزان زمان استراحت بعد از عمل زیبایی واژن

در هنگام استراحت بعد از عمل زیبایی واژن، چه نکاتی می‌تواند به بیمار کمک کند؟

اطلاعاتی که در این مطلب ارائه خواهیم داد، برای افرادی کاربرد خواهد داشت که قصد انجام عمل زیبایی واژن دارند، اما هنوز در این ‌رابطه اقداماتی انجام نداده‌اند و بیشتر قصد دارند تا در رابطه با این که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد، بدانند.

این دسته از بانوان قصد دارند تا در ابتدای امر با بالا بردن سطح اطلاعات خود نکات لازم در هنگام استراحت را بیشتر بدانند تا با آگاهی بیشتر، اقدام به استفاده از این نوع عمل زیبایی به‌ منظور زیبایی واژن داشته باشند.

اگر فردی قصد دارد بداند که بعد از این که عمل زیبایی واژن به اتمام رسید، چه شرایطی انتظار او را می‌کشد، نکاتی که در ادامه این مبحث عنوان خواهیم کرد، آگاهی او را در این زمینه افزایش خواهد داد.

در حالت کلی برای این‌ که مراقبت‌های ویژه بعد از انجام عمل زیبایی سپری گردد و فرد استراحت داشته باشد، پزشک مدت ‌زمان ۵ تا ۷ روز را برای بیمار در نظر می‌گیرد و بیمار باید روی این مدت ‌زمان برای استراحت حساب باز کند.

در طی تمامی این دوره هفت ‌روزه، استراحت مطلق در ۲ روز اولیه آن می‌باشد و هیچ‌گونه فعالیت‌های بدنی در این ۲ روز نباید انجام بگیرد. پس باید بدانید که با گذشت ۷ روز از انجام عمل زیبایی واژن، بیمار نمی‌تواند از فعالیت‌های بدنی استفاده داشته باشد.

تا 30 روز فعالیت بدنی سنگین انجام ندهید

البته همچنان توصیه پزشکان برای نتایج بهتر از عمل زیبایی این است که با گذشت ۳۰ روز از انجام این عمل‌ها هم فعالیت‌های سنگین بدنی انجام ندهند. به دلیل این ‌که فعالیت سنگین بدنی می‌تواند نتیجه عمل زیبایی واژن را تحت تاثیر قرار بدهد. به ‌همین دلیل توصیه متخصصینی که در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد فعالیت دارند، این است که در هنگام استراحت به این نکات اهمیت بدهید.

دوش گرفتن بعد از انجام عمل زیبایی واژن مانعی ندارد، اما بیمار باید مدت ‌زمان ۲۴ ساعت صبر کند. برای استفاده از مواردی همچون وان، استخر، جکوزی و حمام، محدودیت‌هایی برای او وجود دارد.

با گذشت ۱ ماه بعد از انجام عمل زیبایی، این محدودیت‌ها برطرف می‌شود و می‌توان از این موارد نیز استفاده داشت و این نکته نیز به ‌عنوان مطلبی مهم در رابطه با استراحت در زمان عمل زیبایی واژن شناخته می‌شود.

رژیم‌های غذایی مناسب برای بانوان یکی دیگر از نکاتی است که در هنگام دوره استراحت بعد از عمل زیبایی از طریق پزشکان به بیمار اطلاع داده می‌شود. مواردی همچون غذاهای چرب، آجیل‌ها و غذاهای تند تا حدوداً ۱ هفته بعد از انجام عمل برای بیمار مناسب نیست. اما استفاده از مواردی همچون آب بسیار، سبزیجات و میوه‌ها هیچ‌گونه مانعی نخواهد داشت.

برای این ‌که دریابید تا عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد، باید در رابطه با روابط جنسی نیز بیشتر بدانید. در این دوره استراحت، فرد قادر به برقراری روابط جنسی نمی‌باشد.

روابط جنسی خود را به حدوداً ۱ ماه تا ۶ هفته بعد موکول کنید

پزشکان زنان و زیبایی در این امر توصیه می‌کنند که روابط جنسی خود را به حدوداً ۱ ماه تا ۶ هفته بعد موکول کنید. با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای برقراری روابط جنسی می‌توانید دوره استراحت خود را به ‌خوبی سپری کنید و از نتیجه عمل زیبایی واژن لذت ببرید.

روابط جنسی خود را به حدوداً ۱ ماه تا ۶ هفته بعد موکول کنید
روابط جنسی خود را به حدوداً ۱ ماه تا ۶ هفته بعد موکول کنید

نکته دیگری که در هنگام استراحت بعد از انجام عمل زیبایی واژن مهم شمرده می‌شود، عدم استفاده از ورزش‌های سنگین همچون سوارکاری و ایروبیک می‌باشد. اگر شما فردی متخصص در زمینه ورزشی خاصی هستید، برای ‌این که مجدداً به فعالیت‌های خود بپردازید، باید ۴۵ روز صبر کنید تا دوره استراحت شما به پایان برسد.

براساس نکات و مواردی که در این مطلب ذکر کردیم، قصد داشتیم تا به اهمیت این ‌موضوع که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد بپردازیم. تمامی این نکات باید در طی دوره استراحت به‌ خوبی رعایت گردد و باعث می‌شود تا نتیجه عمل زیبایی واژن برای افراد، مفید و مسرت‌بخش باشد.

در این زمینه کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد می‌تواند فعالیت‌های مربوطه برای انجام عمل زیبایی واژن را به بهترین نحو ممکن انجام بدهد و در رابطه با دوره استراحت بعد از این عمل زیبایی برای بیماران، نکات خاصی را ارائه دهد.

هنگام استراحت بعد از عمل زیبایی واژن، نیاز است تا چه جزئیاتی رعایت گردد؟

این نوشته‌ها می‌تواند اطلاعات کلی و جامعی برای افرادی که قصد دارند در این رابطه بیشتر بدانند ‌که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد، مفید ‌باشد. این افراد نیاز دارند بدانند که در چه مدت ‌زمانی می‌توانند مراقبت‌های لازم بعد از زیبایی واژن را به ‌درستی انجام بدهند.

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که نیاز دارید تا جزء به ‌جزء اطلاعاتی در رابطه با استراحت بعد از عمل زیبایی واژن داشته باشید، در مطالب زیر ۳ مرحله کلی برای مراقبت‌های خاص در این دوره را برای شما ذکر خواهیم کرد.

گام اول

زمانی بین ۴۸ ساعت و ۷۲ ساعت بعد از عمل زیبایی واژن در این مرحله سپری خواهد شد.

گام دوم

با گذشت ۷ روز از انجام عمل زیبایی واژن نیاز به استراحت روش دیگری می‌باشد.

گام سوم

با گذشت ۳۰ روز از انجام عمل زیبایی واژن لازم است مراقبت‌های بعدی سپری گردد.

در کنار مراحل ذکر شده، نیاز است تا مراقبت‌های مخصوصی در هنگام استراحت بعد از عمل زیبایی واژن انجام بگیرد. هر فرد باید در رابطه با این مراحل اطلاعات جامع‌تری داشته باشد تا در زمینه استراحت بعد از انجام عمل زیبایی واژن نتایج بهتری را دریافت کند.

استراحت در 48 تا 72 ساعت بعد از عمل زیبایی واژن چگونه می باشد؟

این یک مشخصه کاملاً طبیعی می‌باشد که با گذشت ۷۲ ساعت بعد از عمل زیبایی واژن، بیمار باید کاملاً استراحت مطلق داشته باشد. سوال بسیاری از افراد در هنگام مراجعه به کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد این است که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد.

برای این دسته از افراد باید بگوییم، استراحتی که در ۷۲ ساعت اولیه بعد از این عمل اتفاق می‌افتد، می‌تواند روی نتیجه آن تاثیرگذار باشد. پس تمامی نکاتی که در ادامه این نوشتار ذکر خواهیم کرد را به‌ صورت دقیق مطالعه کنید. شما در ۷۲ ساعت بعد از عمل زیبایی واژن موظف به انجام آن‌ها هستید.

پیشنهاد می کنیم از پست هزینه تنگ کردن واژن دیدن کنید.

داشتن همراه

مهم‌ترین چیزی که کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد به بیماران خود برای انجام عمل زیبایی واژن گوشزد می‌کند، این است که حتما در هنگام این عمل با خود همراه داشته باشند. به دلیل این‌ که امکان رانندگی برای این دسته از افراد وجود ندارد. پس برای همراهی کردن به منزل نیاز به یک همراه دارید.

احساس سوزش در ۲ ساعت اول

این کاملاً طبیعی است که با گذشت ۲ ساعت از انجام عمل زیبایی واژن، بیمار احساس سوزش و درد داشته باشد. برای برطرف نمودن این موارد، کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد به بیماران خود پیشنهاد استفاده از مسکن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها را خواهد داد. استفاده از این داروها باعث می‌شود تا دردهای به وجود آمده قابل‌کنترل باشند و همین‌طور عفونت در محل جراحی حاصل نخواهد شد.

در کل پزشک در تلاش است تا با تجویز این دسته از داروها شرایط رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها را متوقف کند. اما فقط در دوره محدود، نیاز به استفاده از این مسکن‌ها می‌باشند و بیش ‌از اندازه نمی‌توانند تاثیرگذار باشند.

احساس سوزش در ۲ ساعت اول
احساس سوزش در ۲ ساعت اول

استفاده از پانسمان مجدد

در برخی موارد در ۷۲ ساعت اولیه بعد از انجام عمل زیبایی واژن، بیمار نیاز به استفاده از پانسمان مجدد دارد. در این شرایط برای این ‌که محل جراحی عفونت نکند، باید پانسمان مجدداً تعویض گردد. پزشکان برای فروکش کردن ورم های اولیه، استفاده از کمپرس یخ را در کنار تعویض پانسمان به بیمار خود پیشنهاد خواهند داد.

استفاده از آب خنک برای شست و شو

با گذشت ۷۲ ساعت از انجام عمل زیبایی واژن برای این ‌که بهداشت در ناحیه جراحی رعایت گردد، در هنگام مراجعه به سرویس بهداشتی، بیمار باید فقط از آب خنک استفاده کند.

البته در این مواقع مواردی همچون ژل‌های جست و جو می‌توانند برای ضد عفونی کردن ناحیه واژن کارساز باشند. البته قبل ‌از این ‌که از این موارد استفاده داشته باشید، باید نظر پزشک خود را بپرسید. نکته حائز اهمیت این است که بیمار با هر بار مراجعه به سرویس بهداشتی نیاز به خشک کردن کامل دارد. در این شرایط سشوار می‌تواند نیاز بیمار را برطرف کند.

عدم استفاده از لباس‌های تنگ

یکی دیگر از شرایطی که در هنگام مطرح کردن سوال “عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد” نیز در ذهن افراد شکل می‌گیرد، استفاده از لباس زیر می‌باشد. پزشکان توصیه می‌کنند که در ۷۲ ساعت اولیه بعد از عمل زیبایی واژن هرگز از لباس‌های تنگ استفاده نکنید.

به دلیل این‌ که رسیدن هوای کافی به ناحیه واژن می‌تواند باعث بهبود یافتن بهتر بخیه‌ها گردد. پس در شرایطی که نیاز به استفاده از لباس زیر دارید، بهتر است از لباس‌های گشادتر و تمام نخی استفاده کنید.

احساس خارش در ۴۸ ساعت اولیه

در برخی از افراد مشاهده می‌شود که احساس خارش در ۴۸ ساعت اولیه پدیدار می‌گردد. نیاز به نگرانی در این ‌مورد وجود ندارد. زیرا کاملاً طبیعی می‌باشد و دلیل اصلی آن جوش خوردن بخیه‌ها در ناحیه واژن می‌باشد. البته پزشک برای برطرف نمودن این خارش‌ها از داروهای مختلفی برای بیمار استفاده خواهد کرد.

رفاه حالی بیماران در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد حرف اول را می‌زند و مهم‌ترین چیزی که باید در رابطه با آن بیشتر بدانند این است که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد. پس با ذکر این موارد می‌توانید در دوره مراقبت بعد از عمل زیبایی واژن موفق باشید.

احساس خارش در ۴۸ ساعت اولیه
احساس خارش در ۴۸ ساعت اولیه

استفاده از مواد غذایی فیبردار

رژیم‌های غذایی به خصوص استفاده از مواد غذایی فیبردار در 2 هفته اولیه بعد از این نوع عمل می‌تواند برای رفاه حال بیمار بهتر باشد. به دلیل این‌ که باعث عدم یبوست می‌گردد و این باعث می‌شود تا فشاری روی دستگاه تناسلی در هنگام مراجعه به سرویس بهداشتی وارد نشود.

استفاده از ویتامین‌های E

مصرف کردن ویتامین E سبب می‌شودکه  بخیه‌ها با سرعت بالاتری بهبود بیابند. بیمار باید در هنگام استراحت بعد از عمل زیبایی واژن کمتر از پله‌ها بالا یا پایین برود و رانندگی در ۳ روز اولیه بعد از عمل مجاز نیست.

عدم استفاده از دخانیات و نوشیدنی‌های کافئین‌دار

ممنوعیت استعمال دخانیات و نوشیدنی‌های کافئین‌دار برای بیماری که تحت جراحی عمل زیبایی واژن قرار گرفته ‌است، در ۳ روز اول از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل این‌ که استفاده از این موارد می‌تواند سرعت جذب بخیه‌ها را کاهش بدهد و در برخی موارد امکان دارد تا باعث باز شدن بخیه‌ها و خون‌ریزی گردد.

پس جزئیات مربوط در رابطه با این که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد، در موارد بالا خلاصه شد تا در روزهای اولیه یعنی ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت بعد از انجام عمل زیبایی واژن بتوانید به ‌خوبی آن‌ها را رعایت کنید.

عدم استفاده از دخانیات و نوشیدنی‌های کافئین‌دار
عدم استفاده از دخانیات و نوشیدنی‌های کافئین‌دار

استراحت با گذشت 7 روز بعد از عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

بعد از این‌ که حدوداً ۷ روز از عمل زیبایی واژن گذشته ‌است، در این محدوده زمانی، بیمار کاملاً استراحت کرده است. پس برای این‌ که بتوانیم به پاسخ این سوال برسیم که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد، باید بگوییم که این نوع عمل زیبایی نیاز به حداقل ۷ روز استراحت دارد.

اما هرگز تصور نکنید که با گذراندن این دوره هفت ‌روزه می‌توانید دیگر فعالیت‌ها را انجام بدهید. به دلیل این ‌که نکات خاصی در این دوره نیز باید رعایت گردد تا نتیجه بهتری از عمل زیبایی واژن گرفته شود. موارد زیر به‌ عنوان مهم‌ترین نکات در ۷ روز بعد از عمل زیبایی واژن می‌باشد.

استفاده از داروهای تجویزی پزشک

بیمار موظف است تا همچنان داروهایی که پزشک برای او تجویز کرده ‌است را استفاده کند تا شرایط واژن به مرحله‌ای برسد که بخیه‌ها کاملاً جذب ‌شده باشند و شکل ظاهری واژن بسیار زیبا باشد.

عدم استفاده از شلوار جین

با گذشت ۷ روز از عمل زیبایی واژن، همچنان استفاده از لباس‌های تنگ و چسبان همچون شلوارهای جین برای افراد مناسب نیست. پس با گذشت این دوره هنوز از لباس‌های نخی استفاده داشته باشید.

عدم استفاده از شلوار جین
عدم استفاده از شلوار جین

استفاده آب بسیار

نوشیدن آب بسیار به ‌اندازه‌ی ۲ لیتر در روز برای بیمار و جذب برخی‌ها بسیار مفید می‌باشد. همین‌طور از مواد غذایی چرب، شور، تند استفاده نداشته باشید. اما استفاده از میوه‌ها برای بهبود بخیه‌های شما مناسب می‌باشد. برای این‌که بدانید عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد، بیمار موظف است تا زمانی بین ۵ تا ۷ روز از محل کار خود مرخصی بگیرد و در این دوره نمی‌تواند از فعالیت‌های سنگین بهره کافی ببرد.

استفاده از حمام

با گذشت یک هفته از عمل زیبایی واژن، بیمار نمی‌تواند از مواردی همچون نشستن در وان، جکوزی و استخر استفاده داشته باشد، اما دوش گرفتن بلامانع می‌باشد.

استفاده از کرم‌های استروژن

برای این ‌که بافت‌های پوستی با سرعت بالاتری بهبود بیابند، برخی از پزشکان کرم‌های استروژن برای بیماران خود تجویز خواهند کرد. در این موارد کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد می‌تواند توصیه‌های لازم را برای دوره استراحت شما داشته باشد تا بتوانید بهره کاملی از عمل زیبایی واژن ببرید و در نهایت اثربخشی آن برای شما رضایت‌بخش باشد.

استفاده از کرم‌های استروژن
استفاده از کرم‌های استروژن

مراقبت‌های ۳۰ روز بعد از عمل زیبایی واژن به چه صورت می‌باشد؟

مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود تأثیرگذاری عمل زیبایی واژن بیشتر گردد، دوره استراحت افراد می‌باشد. پس برای این منظور اهمیت این که بدانید عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد، بسیار بالا می‌باشد و با گذشت ۱ ماه دیگر هیچ مشکلی بیمار را تهدید نخواهد کرد. اما همچنان نیاز دارد که برخی از موارد را رعایت کند تا بهتر به نتیجه برسد.

  • روابط جنسی با گذشت ۱ ماه از عمل زیبایی واژن ممنوع می‌باشد.
  • بیمار همچنان نمی‌تواند از استخر، جکوزی و یا وان استفاده کند.
  • دویدن و پیاده‌روی‌های با سرعت بالا در این دوره برای بیمار مناسب نیست.
  • در برنامه‌های روزانه افراد، پیاده‌روی‌های سبک لحاظ می‌گردد.
  • استفاده از مواد غذایی خاصی نیاز نیست و بیمار می‌تواند از مواد غذایی گذشته استفاده داشته باشد.

هنگامی ‌که ۳۰ روز از انجام عمل زیبایی واژن گذشت، می‌توانید با مراجعه به پزشک، مجوزهای لازم را برای استفاده از استخر، وان و جکوزی داشته باشید و همین‌طور برای برقراری روابط جنسی خود از او سوال کنید.

در این زمینه کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد شرایطی را برای بیماران فراهم خواهد ساخت تا بتوانند در بهترین حالت از عمل زیبایی واژن بهره کافی را ببرند و با گذراندن دوره استراحت، نتیجه تاثیرگذاری از آن را مشاهده کنند.

لذت داشتن یک دستگاه تناسلی زیبا باعث می‌شود تا افراد، دقت کافی را برای این دوره استراحت به خرج بدهند تا نتیجه‌ی بهتری از این عمل زیبایی دریافت کنند. در این شرایط کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد نیز می‌تواند راهنمای مناسبی برای بیماران باشد.

جمع بندی

مهم‌ترین موضوعی که در این مطلب قصد بازگو کردن آن را داشتیم، این بود که عمل زیبایی واژن چند روز استراحت نیاز دارد. زیرا اغلب افراد به دلیل هراس و نگرانی که در رابطه با استراحت‌های بعد از عمل زیبایی واژن دارند، تن به استفاده از آن نخواهند داد. باید بگوییم که هیچ‌گونه درد و تورمی در روزهای اولیه استراحت بعد از عمل زیبایی واژن بیمار را تهدید نخواهد کرد.

جمع بندی
جمع بندی

پس اگر شما نیاز دارید تا از این عمل استفاده داشته باشید و فردی شاغل هستید، بهتر است که فاصله‌ای بین ۲ تا ۵ روز اولیه برای انجام عمل زیبایی واژن را مهم بدانید و اگر شرایط کاری شما اجازه استراحت به شما را می‌دهد، در این دوره استراحت داشته باشید.

اگر آستانه نگرانی شما در این‌باره بیشتر می‌باشد و شرایط بهتری برای استراحت کردن دارید، می‌توانید تا ۷ روز اولیه کاملاً استفاده داشته باشید و از تمامی مراقبه ها استفاده کنید تا بتوانید نتیجه بهتری از عمل زیبایی واژن ببینید.

امیدواریم که استفاده از این مطالب، درک شما را برای روزهای استراحت بعد از عمل زیبایی واژن فراهم کرده باشد و بتوانید با استفاده از تخصص‌های کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد به زیبایی دستگاه تناسلی خود برسید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو