ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
درمان واژینیسموس با هیگز

درمان واژینیسموس با هیگز

در این مقاله در خصوص درمان واژینیسموس با هیگز صحبت می کنیم. با ما باشید.

لطفا جهت دریافت مشاوره و درخواست برای درمان واژینیسموس با هیگز با ما در کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد تماس بگیرید.

02128111615

02122930161

لازم به ذکر است که درمان واژینیسموس با دستگاه هیگز به عنوان یکی از روش های درمانی موجود انجام می شود.

حتما شما هم نام درمان واژینیسموس با هیگز را بسیار شنیده‌اید. اما ممکن است آگاهی لازم را در رابطه با دستگاه هیگز یا دستگاه آر اف نداشته باشید. دستگاه هیگز کارایی و کاربرد بسیاری دارد و به توصیه پزشک مد نظر شما می ‌تواند برای درمان شما یک راهکار مهم شمرده شود. برای این‌ که به درمان واژینیسموس با هیگز بیشتر پی ببرید، در ادامه این مطلب آگاهی‌ های لازم را برای شما خواهیم داشت.

لطفا جهت دریافت مشاوره و درخواست برای درمان واژینیسموس با هیگز با ما در زرکلینیک تماس بگیرید.

02122930161

درمان واژینیسموس با هیگز
درمان واژینیسموس با هیگز

دسترسی به بخش‌ های مختلف مقاله از طریق فهرست زیر امکانپذیر است:

  1. دستگاه هیگز چیست؟
  2. مزایای دستگاه هیگز در چیست؟
  3. درمان واژینیسموس با هیگز چگونه اتفاق می‌افتد؟
  4. تعداد جلسات درمان واژینیسموس با هیگز چقدر می ‌باشد؟
  5. چه افرادی شرایط درمان واژن با هیگز را دارند؟
  6. هزینه واژینیسموس با هیگز به چه صورت می ‌باشد؟
  7. سخن آخر

 

دستگاه هیگز چیست؟

برای این ‌که بتوان درمان واژینیسموس با هیگز را انجام داد، بهتر است اطلاعاتی در رابطه با دستگاه هیگز داشته باشید. در برخی مواقع این دستگاه را با نام آر اف نیز می‌ شناسند و وظیفه اصلی آن درمان سریعی برای مشکلات زنان می‌ باشد.

قطعی بودن درمان از طریق استفاده از دستگاه هیگز توانسته آن را بسیار معروف کند و با استقبال متخصصان زنان و زایمان مواجه شده ‌است.

دستگاه هیگز چیست؟
دستگاه هیگز چیست؟

مهمترین عملکرد دستگاه هیگز از طریق انرژی گرمایی می ‌باشد که می ‌تواند تا عمق عضلات درون واژن و لگن نفوذ پیدا کند. وجود این انرژی گرمایی به ‌مرور می ‌تواند نواحی واژن را تحریک کند و باعث بازسازی و جوانسازی و تولید کلاژن و الاستین می‌ گردد و برای درمان واژینیسموس اهمیت دارد.

تشخیص دکتر زر گنج فرد بر این است که دستگاه هیگز یکی از رایج‌ترین دستگاه‌ها برای برطرف نمودن واژینیسموس می ‌باشد که در چند جلسه می ‌تواند این مشکل را به ‌صورت کامل برطرف کند.

نحوه عملکرد دستگاه هیگز

برای این ‌که بتوان درمان واژینیسموس با هیگز را انجام داد، انرژی گرمایی که از طریق این دستگاه حاصل می ‌گردد باعث بالا رفتن جریان خون در ناحیه لگن و واژن می‌ گردد و می ‌تواند تأثیر بسیاری بر روی درمان بگذارد.

مهم‌ترین وظیفه و عملکرد دستگاه هیگز بر این است که اکسیژن ‌رسانی و خونرسانی را در نواحی مختلف واژن بیشتر کند و به ‌مرور زمان سموم موجود در واژن دفع می ‌گردند. سپس سلول‌های عضلات واژن و لگن تغذیه و تقویت می‌ شوند.

در آخر استفاده از دستگاه هیگز می ‌تواند شروعی برای کلاژن سازی باشد و به‌ مرور، تولید بافت‌های جدید واژن اتفاق می‌افتد. همچنین در کنار درمان واژینیسموس با هیگز، تقویت عضلات این نواحی از طریق دستگاه هیگز نیز اتفاق می‌افتد.

نحوه عملکرد دستگاه هیگز
نحوه عملکرد دستگاه هیگز

مزایای دستگاه هیگز در چیست؟

درمان واژینیسموس با هیگز می‌ تواند مزایای بسیاری را داشته باشد. از آنجا ‌که این روش یک درمان غیرتهاجمی است و بدون وجود هیچ ‌گونه جراحی می ‌تواند کمک کند تا افراد در برطرف نمودن مشکل واژینیسموس تلاش کنند، از ویژگی های بسیاری برخوردار است.

مزایای دستگاه هیگز در چیست؟
مزایای دستگاه هیگز در چیست؟

مزایای دستگاه هیگز عبارتند از:

  • بهبود یافتن روابط زناشویی در اثر درمان واژن با هیگز
  • درمان سرپایی دستگاه هیگز
  • درمان بدون درد
  • بازگرداندن تقویت
  • تقویت عضلات کانال واژن و عضلات لگن
  • نتیجه بهبودی درمان در جلسات اولیه
  • جوانسازی و ترمیم بافت لگن و واژن
  • بدون استفاده از بی‌حسی
  • بدون استفاده از محافظت‌های لیزری برای پزشک یا بیمار
  • درمان قطعی برای بیماری‌های زنان
  • بیشتر شدن توان کششی عضلات واژن و لگن

در طی استفاده از دستگاه هیگز برای درمان واژینیسموس، افزایش اعتماد به ‌نفس بانوان صورت می ‌گیرد و در هنگام برقراری روابط جنسی بی‌میلی آن‌ها که با نام واژینیسموس شناخته می‌ شود، برطرف می‌شود. توصیه دکتر زر گنج فرد بر این است که از مزایای دستگاه هیگز در راستای درمان واژینیسموس استفاده کنید.

تخصص‌های دکتر زر گنج فرد در حیطه استفاده از این دستگاه بسیار زیاد می ‌باشد و با علم و آگاهی در این زمینه می‌ تواند درمان واژینیسموس را برای بیماران خود فراهم کند. به ‌همین دلیل نام این پزشک به‌ عنوان بهترین پزشک برای درمان واژینیسموس شناخته ‌شده است.

درمان واژینیسموس با هیگز چگونه اتفاق می‌افتد؟

اختلالی که به دلیل انقباضات بسیار شدید و غیرارادی در بخش ماهیچه‌های واژن به وجود می‌آید، با نام واژینیسموس شناخته می‌ شود. در صورت وجود این مشکل، هیچ‌گونه دخول برای این فرد صورت نمی‌ گیرد یا بسیار دردناک خواهد بود.

به‌ محض این‌ که فرد برای انجام معاینات لگنی یا دخول و یا استفاده از تامپون آماده شوند، انقباض عضلات لگن آغاز می ‌گردد. دستگاه هیگز خصوصیاتی دارد که می ‌تواند با انتقال انرژی، تغییراتی در عملکرد عضلات واژن به وجود بیاورد که در نهایت درمان واژینیسموس با هیگز اتفاق می‌افتد.

تاثیر این دستگاه در جلسات ابتدایی می‌ تواند نظر اغلب افراد را به خود جلب کند و این راهکار به ‌عنوان یک درمان قطعی برای واژینیسموس شناخته‌ شده است.

درمان واژینیسموس با هیگز چگونه اتفاق می‌افتد؟
درمان واژینیسموس با هیگز چگونه اتفاق می‌افتد؟

این دستگاه علاوه بر این‌که می‌ تواند درمان واژینیسموس با هیگز را فراهم کند، می ‌تواند باعث تنگ کردن واژن نیز گردد. امواج می ‌توانند به ‌صورت عمقی بافت‌های واژن را گرم کنند و سبب تحریک و تولید کلاژن می‌ گردد. هنگامی ‌که کلاژن‌های جدید تولید می‌ گردند، انقباض عضلات لگن صورت می ‌گیرد.

این موضوع باعث می شود بافت‌های داخلی و خارجی واژن نیز استحکام پیدا می ‌کند و می تواند باعث سفت و تنگ شدن واژن گردد و شلی آن را رفع ‌کند.

دکتر زر گنج فرد درمان واژینیسموس با هیگز را یکی از بهترین درمان‌ها می‌ داند که می ‌توان از این دستگاه برای تنگ کردن واژن نیز استفاده کرد. توصیه دکتر زر گنج فرد بر این است که از این دستگاه استفاده مفیدی در راستای درمان واژینیسموس داشته باشید.

عوارض دستگاه هیگز

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث شده تا درمان واژینیسموس با هیگز بسیار پرکاربرد باشد، این است که این دستگاه هیچ‌گونه عوارضی برای بیمار به‌ دنبال ندارد. تا کنون هیچکدام از پزشکان و متخصصین زنان، گزارشی بر مبنای وجود عوارض از این دستگاه مشاهده نکرده‌اند. سازگاری دستگاه هیگز با هر نوع پوستی می‌ تواند در برطرف نمودن مشکل واژن اثربخش باشد و هیچ منعی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد.

حال اگر به ‌دنبال درمان با درمان واژینیسموس با هیگز هستید، بهتر است از تخصص‌های پزشکی حاضر در این زمینه کمک بگیرید. دکتر زر گنج فرد در حیطه فعالیت خود برای درمان واژینیسموس با هیگز مهارت بالایی دارد و می ‌تواند درمان واژینیسموس را از بهترین عملکردهای موجود برای بیمار اعمال کند.

عوارض دستگاه هیگز
عوارض دستگاه هیگز

تعداد جلسات درمان واژینیسموس با هیگز چقدر می ‌باشد؟

به‌ طور کلی برای این‌که بتوان تشخیص داد چه تعداد جلساتی برای درمان واژینیسموس با هیگز نیاز می ‌باشد، بهتر است توسط دکتر زر گنج فرد حتما معاینه شوید.

شرایط شما می‌ تواند در راستای تعداد جلسات درمان واژینیسموس با هیگز تاثیرگذار باشد. اما در حالت کلی، بین ۳ تا ۶ جلسه نیاز به استفاده از این دستگاه برای درمان کامل واژینیسموس می ‌باشد. زمان هر جلسه بسیار اندک است و بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه می ‌باشد. با توجه به ‌نظر دکتر زر گنج فرد، فاصله‌های بین جلسات بین ۱ تا ۴ هفته در نظر گرفته می‌ شود.

تعداد جلسات درمان واژینیسموس با هیگز چقدر می ‌باشد؟
تعداد جلسات درمان واژینیسموس با هیگز چقدر می ‌باشد؟

مراقبت بعد از درمان با دستگاه هیگز

استفاده از دستگاه هیگز برای درمان واژن بدون هیچ‌گونه درد و خونریزی و یا خراشی اتفاق می‌افتد و بعد از انجام این روش، بیمار نیازی به استفاده از داروهای مسکن ندارد. همین‌طور پزشک لازم نمی ‌داند پماد یا داروی دیگری همانند آنتی‌بیوتیک‌ ها را برای بیمار تجویز کند. به‌همین دلیل است که این راهکار برای درمان واژن بسیار اثربخش است و نتیجه بسیار بالایی دارد.

روابط جنسی بعد از درمان واژن با هیگز

بانوانی که درمان واژینیسموس با هیگز را انجام می ‌دهند، بعد از گذشت جلسه اول متوجه تغییرات بسیاری می‌ شوند و این عامل باعث می ‌شود که به استفاده از این دستگاه علاقه مند شوند و جلسات خود را تکمیل کنند تا بهبودی برای آن‌ها حاصل گردد و بتوانند در روابط جنسی خود موفق باشند.

برای درمان واژینیسموس با هیگز، باید تحت نظر پزشک متخصص زنان باشید تا بتواند شرایط استفاده از این دستگاه را برای شما به بهترین نحو ممکن مدیریت کند. دکتر زر گنج فرد تخصص کافی را برای استفاده از دستگاه هیگز برای درمان واژینیسموس دارد. به همین دلیل است که به‌ عنوان بهترین پزشک برای درمان واژینیسموس معرفی می ‌گردد.

چه افرادی شرایط درمان واژن با هیگز را دارند؟

هیچ ممنوعیت و محدودیتی برای استفاده از درمان با هیگز برای بانوان مشاهده نشده ‌است. دلایل متعددی باعث به وجود آمدن واژینیسموس می‌ گردد که پزشک تشخیص می ‌دهد برای درمان می‌ توانند از دستگاه هیگز استفاده کرد.

در هر سنی و با هر شرایطی و با هر نوع رنگ پوستی می ‌توان از دستگاه هیگز برای درمان واژینیسموس استفاده کرد. این دستگاه همانند لیزر عملکرد ندارد و نباید فعالیت آن را با لیزر اشتباه گرفت.

حیطه فعالیت این دستگاه بر اساس تقویت عضلات واژن و لگن می ‌باشد تا بتواند درمان واژینیسموس با هیگز را برای افراد به ارمغان بیاورد. حال اگر شما نیز از مشکلات زنان و واژینیسموس رنج می ‌برید و امکان دخول برای شما وجود ندارد، ممکن است تا به امروز از روابط جنسی خود لذت کافی را نبرده باشید که سبب عدم اعتماد به ‌نفس شما در زندگی زناشویی می‌ گردد.

تخصص دکتر زر گنج فرد به‌ عنوان جراح متخصص زنان برای درمان واژینیسموس با هیگز بسیار بالا می ‌باشد و برای این‌که بتوانید تشخیص دهید آیا شما فردی مناسب برای استفاده از این دستگاه هستید، می ‌توانید با دکتر زرگنج فرد در این ‌باره مشورت کنید و از تخصص‌های او به‌عنوان بهترین پزشک برای درمان واژینیسموس استفاده کنید.

دوره نقاهت با استفاده از دستگاه هیگز

به‌ طور کلی دوره نقاهت و مراقبتی برای استفاده از دستگاه هیگز وجود ندارد. فعالیت‌های روزمره افراد بعد از استفاده این دستگاه اتفاق می‌افتد و هیچ‌گونه محدودیتی را برای افراد صورت نمی ‌دهد.

محدودیت سنی برای استفاده از دستگاه هیگز

بانوانی که در تمامی سنین اگر از مشکل واژینیسموس رنج  می‌ برند، می ‌توانند از این دستگاه استفاده کنند و هیچ‌گونه محدودیت سنی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد.

محدودیت سنی برای استفاده از دستگاه هیگز
محدودیت سنی برای استفاده از دستگاه هیگز

قطعی بودن درمان واژینیسموس با هیگز

طبق نتیجه و آماری که استفاده از دستگاه هیگز برای افرادی که با مشکل واژینیسموس دست ‌و پنجه نرم می‌ کردند، وجود دارد؛ تمامی این افراد به‌ صورت قطعی نتیجه بسیار رضایت‌بخشی از استفاده این دستگاه داشته اند و توانسته‌اند شرایط روابط جنسی خود را مدیریت کنند و به زندگی زناشویی خود بازگردند.

قطعی بودن درمان واژینیسموس با هیگز
قطعی بودن درمان واژینیسموس با هیگز

هزینه واژینیسموس با هیگز به چه صورت می ‌باشد؟

موارد مختلفی می ‌توانند در برآورد هزینه درمان واژینیسموس با هیگز اثربخش باشند. تعداد جلسات تعیین ‌شده از طریق تشخیص پزشک، عامل مؤثری برای تعیین هزینه‌ها می ‌باشد. مهارت پزشک می‌ تواند تعیین کند که استفاده از این دستگاه می ‌تواند اثربخشی کافی را برای شما داشته باشد.

استفاده از دستگاه هیگز به جز درمان واژینیسموس می تواند در مواردی همچون زیباسازی واژن نقش داشته باشد که در صورت نیاز، این مورد نیز می ‌تواند در هزینه‌ درمان با هیگز تاثیرگذار باشد.

هزینه واژینیسموس با هیگز به چه صورت می ‌باشد؟
هزینه واژینیسموس با هیگز به چه صورت می ‌باشد؟

حال برای این‌که بتوانید از هزینه‌های درمان اطلاعات کافی داشته باشید، می ‌توانید توسط پزشک متخصص زنان و زایمان این هزینه‌ها را برآورد کنید. دکتر زر گنج فرد در حیطه درمان واژینیسموس بسیار با مهارت و کاربلد می ‌باشد و می ‌تواند سلامت شما را تضمین کند.

به ‌همین دلیل به ‌عنوان بهترین پزشک برای درمان واژینیسموس شناخته‌ شده است و تمامی افرادی که تحت نظارت دکتر زر گنج فرد درمان واژینیسموس را انجام داده‌اند، رضایت کافی را از مهارت دکتر زر گنج فرد داشته­اند.

سخن آخر

دستگاه هیگز از طریق ترکیب دو انرژی کششی و گرمایشی تاثیر بسیاری بر این ماهیچه‌های واژن و برطرف نمودن واژینیسموس می‌گذارد.

ماهیچه‌هایی که دقیقاً در دهانه اولیه واژن قرار گرفته‌اند، از طریق دستگاه هیگز تحت تاثیر قرار می‌ گیرند و با استفاده از هندپیس که در ناحیه بیرونی آن مورد استفاده واقع می ‌شود و در برخی مواقع به ناحیه درونی نیز وارد می‌ شود، از طریق ترکیب انرژی‌های گرمایی و کششی درمان واژینیسموس با هیگز اتفاق می‌افتد.

در حین استفاده از این راهکار، حساسیت‌های این ناحیه کاملاً از بین می ‌روند و گرفتگی عضلات و ماهیچه‌ها به ‌مرور در طی جلسات آخر به کمترین حد ممکن می‌رسد. در آخر می ‌تواند انقباض غیرارادی ماهیچه‌ها را مدیریت کند.

برای این‌که تحت درمان واژینیسموس باشید، باید ابتدا به دکتر زنان مراجعه کنید تا درصد واژینیسموس برای شما تعیین شود. به دلیل این‌که این بیماری مراحل متعددی دارد و اگر شدت وخامت اوضاع شما بیشتر باشد، تعداد جلسات بیشتری برای درمان با هیگز صورت می ‌گیرد.

دکتر زر گنج فرد اطلاعات کافی را در رابطه با استفاده از دستگاه هیگز دارد و می ‌تواند در مدت ‌زمان ۱۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای در طول هر جلسه، درمان را برای بیماران خود از طریق دستگاه هیگز فراهم کند.

علت نام بردن از دکتر زر گنج فرد بر این اساس است که تخصص‌های ایشان توانسته کمک کند تا بیماری واژینیسموس برای بانوان برطرف گردد.

به ‌همین دلیل به ‌عنوان بهترین پزشک برای درمان واژینیسموس با هیگز معرفی می‌ گردد. برای این ‌که پاسخ مناسبی برای سوالات دیگر خود در این زمینه داشته باشید، می ‌توانید با مطب دکتر زر گنج  فرد تماس بگیرید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو