ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
کلینیک درمان واژینیسموس

کلینیک درمان واژینیسموس

در این نوشتار علمی پزشکی قصد داریم موضوع کلینیک درمان واژینیسموس را به صورت مختصر و مفید مورد بررسی قرار دهیم و اصلی ترین مواردی که با کلینیک درمان واژینیسموس در ارتباط هستند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از شما همراهان گرامی درخواست می شود تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه درمان واژینیسموس با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

امروزه برخی از افراد جامعه از بعضی بیماری ها و امراض رنج می برند. در این بین، تعدادی از بیماری ها و ناراحتی های جسمی ویژه ی جنسیت خاصی از افراد می باشند.

کلینیک درمان واژینیسموس
کلینیک درمان واژینیسموس

مثلا تعدادی از امراض مخصو آقایان و برخی از مریضی ها نیز ویژه ی خانم ها می باشند.

ما در نوشتار کلینیک درمان واژینیسموس قصد داریم یکی از انواع ناراحتی های ویژه ی بانوان را مورد بررسی قرار دهیم. این بیماری و عارضه با عنوان واژینیسموس مورد شناخت قرار می گیرد.

لطفا در بخش های گوناگون این مقاله با ما همراه باشید.

برای این که موضوعات مرتبط با کلینیک درمان واژینیسموس را به خوبی مورد بحث و بررسی قرار دهیم، اصلی ترین موارد مربوط به آن را در قالب چند تیتر بیان کرده و در بخش های مختلف این متن آن را توضیح خواهیم داد. خواهشمند است با ما همراه باشید.

اصلی ترین تیترها و سوال های این مقاله به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی واژینیسموس اولیه اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی واژینیسموس ثانویه دارای اطلاعاتی می باشید؟

آیا با مهم ترین نشانه های واژینیسموس آشنایی دارید؟

آیا با روش های عمومی درمان واژینیسموس آشنایی دارید؟

آیا در زمینه ی درمان واژینیسموس با کمک دستگاه آر اف اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی موثرترین شیوه برای درمان واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی ساده ترین شیوه های درمانی برای رفع عارضه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

 

آیا در زمینه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

در بخش اول از نوشتار کلینیک درمان واژینیسموس بهتر است با عارضه ی واژینیسموس آشنا شویم و مواردی را برای شما توضیح دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

زمانی که عضله های ناحیه ی لگن افراد دچار گرفتگی می شود حالت واژینیسموس به وجود می آید. این موضوع سبب می شود افراد رابطه ی جنسی و زناشویی دردناک و البته سختی را تجربه نمایند.

در این شرایط عضله های داخل واژن سفت و سخت شده و اجازه داخل شدن اجسام دیگر را به درون واژن نمی دهند.

لذا در این شرایط فرد مورد نظر به دنبال چاره و درمانی برای حل این عارضه می باشد.

بهتر است در این موارد آن دسته از افرادی که دارای واژینیسموس می باشند به پزشک متخصص و متبحری مراجعه نمایند و از تجربیات ایشان استفاده نمایند. همچنین لازم است کلینیک های مجهزی که دارای امکانات و پزشک های با تجربه و با سابقه ای می باشند را مورد انتخاب قرار دهند.

ما در این جا زر کلینیک را به شما پیشنهاد می دهید. این کلینیک بهترین کلینک درمان واژینیسموس می باشد. شما می توانید با خیالی راحت به این کلینک مراجعه و موضوع درمان واژینیسموس خود را در آن جا پیگیری نمایید.

آیا در زمینه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی واژینیسموس اولیه اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از نوشتار کلینیک درمان واژینیسموس تا حدودی موضوع واژینیسموس را توضیح دادیم و اینکه قصد داریم واژینیسموس اولیه را به شما عزیزان معرفی نماییم. خواهشمند است در این بخش ما را همراهی نمایید.

در این سبک از بیماری واژینیسموس، درد، فشار و گرفتگی موضوعاتی هستندکه همواره با فرد مورد نظر همراه می باشند. عمدتا این نوع از واژینیسموس در اولین مرحله ای که خانم مورد نظر سکس را انجام می دهد رخ می دهد.

این موضوع می تواند مشکلاتی را در روابط جنسی افراد ایجا نماید.

در این مدل از واژینیسموس، نشانه های مربوط به واژینیسموس و گرفتگی عضلات ناحیه ی تناسلی زمان برطرف می شوند که جسم خارجی از ناحیه ی واژن زن خارج گردد.

بهتر است افراد در این مواقع به بهترین کلینیک درمانی برای واژینیسموس مراجعه نمایید.

مجددا به شما همراهان عزیز توصیه می شود کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد را برای درمان واژینیسموس خود انتخاب نمایید. این مجموعه دارای سابقه ی درخشانی در درمان واژینیسموس می باشد.

آیا در زمینه ی واژینیسموس ثانویه دارای اطلاعاتی می باشید؟

همان گونه که دقت فرمودید در قسمت پیشین از متن کلینک درمان واژینیسموس، با عارضه واژینیسموس اولیه آشنا شدیم و توضیحات مختصری را ارائه دادیم. اینک تصمیم داریم نوع ثانویه ی بیماری واژینیسموس را مورد تشریح قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

در این سبک از واژینیسموس، فرد مورد نظر در هنگام برقرار نمودن ارتباط جنسی با مشکل و یا گرفتگی در عضله ها روبرو نمی باشدو در حقیقت بعد از آن به حالت های مخصوص واژینیسموس دچار می شود.

علت های گوناگونی برای ایجاد حالت واژینیسموس ثانویه وجود دارند. مهم ترین عامل ها برای به وجود آمدن نوع ثانویه ی واژینیسموس به شرح ذیل می باشند:

یائسگی

زایمان یا جراحی

عفونت

مشکلات عاطفی و تجربه های نا خوشایند در انجام سکس

و …

در برخی از موارد نیز ممکن است در زمان معاینه و یا هنگام وارد شدن تامپون هیچ عارضه و مشکلی برای فرد به وجود نیاید، اما مشکلات ایشن در زمان برقرار نمودن رابطه ی جنسی بروز نمایند.

در هر صورت افرادی که با عارضه ی واژینیسموس نوع ثانویه روبرو هستند باید در اسرع وقت به فکر رفع این مشکل باشند. بهتر است به کلینیک درمانی  زر کلینک مراجعه نمایید و از مجموعه امکانات بی نظیر این کلینیک بهره مند شوید.

زر کلینیک دارای بهترین امکانات درمانی، برترین متخصص های حوزه ی درمان واژینیسموس و … می باشد.

آیا با مهم ترین نشانه های واژینیسموس آشنایی دارید؟

در قست قبل از مقاله ی کلینک درمان واژینیسموس، با نوع ثانویه ی این عارضه آشنا شدیم. در ادامه تصمیم داریم اصلی ترین نشانه ها و علامت های این مشکل را برای شما عزیزان توضیح دهیم. خواهشمند است ما را در ادامه همراهی نمایید.

به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که همه ی نشانه ها و علامت های  این عارضه یعنی واژینیسموس در افراد مختلف یکسان نمی باشند. هم چنین این عارضه دارای تاثیر خاصی بر روی میزان میل جنسی فرد نمی باشد و عارضه ی واژینیسموس باعث کم شدن میل جنسیی افراد نمی شود.

اما این موضوع استرس و حالت اضطراب است که فرد مورد نظر را نسبت به روابط جنسی دل سرد می نماید. در این شرایط او دیگر مایل به انجام رابطه ی جنسی نمی باشد.

مهم ترین نشانه ی این عارضه داشتن درد در هنگا رابطه ی جنسی می باشد. ختی در برخی از افراد امکان داخل شدن آلت غیر ممکن و بسیار سخت می شود.

این شرایط می تواند تا حدی پیش برود که برای لحظه هایی سیستم تنفس فرد دچار اختلال شود و برای مدت کوتاهی نفس ایشان بند بیاید.

لذا افراد باید در اولین فرصت نسبت به رفع و درمان این عارضه اقدام نمایند. ایشان نمی توانند بدون مشورت و بررسی پارامترهای مهم درمانی و پزشکی به هر کلینیک درمانی مراجعه نمایند.

لازم است افراد برای درمان و رفع عارضه ی واژینیسموس خود تحقیقات مناسبی را در زمینه ی برترین کلینیک های درمان واژینیسموس انجام دهند.

به شما پیشنهاد می کنیم به عنوان بهترین کلینیک درمان واژینیسموس، به زر کلینیک مراجعه نمایید و با خیالی راحت مراحل درمانی خود را در این کلینیک انجام دهید.

آیا با روش های عمومی درمان واژینیسموس آشنایی دارید؟

در بخش های قبلی از نوشتار کلینیک درمان واژینیسموس، با انواع واژینیسموس و مهم ترین نشانه های آن آشنا شدیم. در این قسمت بنا داریم شیوه های معمول درمان این عارضه را مورد بررسی قرار دهیم. خواهشمند است با ما همراه باشید.

یکی از مرسوم ترین شیوه ها برای رفع مشکل واژینیسموس استفاده از تمرین هایی موسوم به تمرین های کگل می باشد.

البته در برخی از افراد که در کنار واژینیسموس دارای مشکلات روحی و روانی مرتبط با آن نیز هستند بهتر است از شیوه های روان درمانی نیز استفاده شود.

آیا با روش های عمومی درمان واژینیسموس آشنایی دارید؟
آیا با روش های عمومی درمان واژینیسموس آشنایی دارید؟

هم چنین برای ان که میزان حساسیت ایشان نسبت به دخول کم تر شود، باید تا جایی که برایش امکان دارد ناحیه ی واژن را با دست و به آرامی لمس نماید تا اضطراب مورد نظر از بین برود. هم چنین در ادامه فرد می تواند انگشت خویش را نیز به واژن وارد نماید.

نتیجه ی این کارها این می باشد که اضطراب اشان کم تر شده و داخل شدن جسم خارجی (آلت) به درون واژن برای ایشان عادی و بدون استرس می شود.

بهتر است در مورد این شیوه های درمانی با پزشک های متخصص و متبحر مشورت نمایید. هم چنین باید به یک کلینیک درمانی مناسب برای انجام شیوه های درمانی فوق مراجعه نمایید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به زر کلینیک مراجعه کنید و از مجموعه امکانات به روز این کلینیک درمانی استفاده نمایید.

آیا در زمینه ی درمان واژینیسموس با کمک دستگاه آر اف اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مشاهده فرمودید در بخش قبل از نوشتار کلینیک درمان واژینیسموس به برخی از راه های درمانی عارضه ی واژینیسموس پرداختیم. اکنون و در قسمت دیگری از متن خویش قصد داریم یک شیوه ی درمانی دیگر را برای درمان واژینیسموس توضیح دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی درمان واژینیسموس با کمک دستگاه آر اف اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی درمان واژینیسموس با کمک دستگاه آر اف اطلاعاتی دارید؟

این شیوه ی درمانی با عنوان آر اف شناخته می شود. در این روش، از یک انرژی یک مشتمل بر تعداد دیگری انرژی می باشد استفاده می شود. عنوان این انرژی هیگز می باشد.

این انرژی می تواند به شکلی مستقیم بر روی عملکرد ماهیچه های بخش ورودی رحم تاثیر بگذارد. بهتر است این شیوه ی درمانی را توسط یک پزشک با تجربه و متخصص مورد امتحات قرار دهید.

برای این منظور نیاز است که فرد مورد نظر چند جلسه ی سکس تراپی را طی نماید.

در این جا بای  خدمت شما عرض نماییم که یکی از عامل های ایجاد حالت واژینیسموس می تواند به احساس گناه در هنگان برقراری رابطه ی جنسی باشد.

زر کلینیک دارای بهترین و مجهزترین تجهیزات مربوط به درمان واژینیسموس می باشد و شما می توانید با خیالی راحت به این کلینیک درمانی مراجعه نمایید و از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید. هم چنین می توانید با بهترین متخصص های درمان واژینیسموس ملاقات نمایید و از مجموعه نظرات آن ها استفاده کنید.

آیا در زمینه ی موثرترین شیوه برای درمان واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از مقالی خود با کلینیک درمان واژینیسموس، تا حدودی با شیوه درمانی واژینیسموس به کمک دستگاه آر اف آشنا شدید. در این بخش تصمیم داریم یکی از موثرترین شیوه ها برای درمان این عارضه را مورد تشریح قرار دهیم. خواهشمند است با ما همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی موثرترین شیوه برای درمان واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی موثرترین شیوه برای درمان واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

در حقیقت باید خدمت شما همراهان گرامی عرض نماییم که در حال حاضر موثرترین شیوه برای رفع عارضه ی واژینیسموس همان روش به کارگیری دستگاه آر اف می باشد.

در این شیوه از امواج درمانی کمک گرفته می شود. این امواج مربوط به دستگاهی به نام هیگز می باشند.

این دستگاه از انرژی منحصر به فردی برخوردار می باشد. تعداد انرژی های موجود در این دستگاه 4 مورد می باشند.

مهم ترین تاثیری که این امواج بر روری عضله های ناحیه ی واژن می گذارند این است که ماهیچه های این ناحیه، وارد حالت استراحت می شوند.

لذا افراد می توانند با آرامش و سادگی بیشتری دخول را تجربه نمایند.

تا کنون تعداد زیادی از خانم ها و هم وطنان عزیز به کلینیک درمانی زر کلینیک مراجعه نموده اند و با کمک متخصص های حاضر در این کلینیک و مجموعه امکاناتی که در این کلینیک موجود می باشند توانسته اند مشکل و عارضه ی  واژینیسموس خود را مورد کنترل و درمان قرار دهند.

آیا در زمینه ی ساده ترین شیوه های درمانی برای رفع عارضه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از متن خود در خصوص کلینیک درمان واژینیسموس موثرترین روش درمان واژینیسموس که همان دستگاه آر اف می باشد را مورد بیان قرار دادیم. در ادامه قرار است یکی از راحت ترین روش های رهایی از این  عارضه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

آیا در زمینه ی ساده ترین شیوه های درمانی برای رفع عارضه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی ساده ترین شیوه های درمانی برای رفع عارضه ی واژینیسموس اطلاعاتی دارید؟

از شما عزیزان درخواست می شود در این بخش با ما همراه باشید.

در این جا بای  حضور شما سروران عزیز عرض نماییم که یکی از راحت ترین شیوه ها برای رهایی از گرفتگی عضله های واژن در هنگا نزدیکی این می باش که شریک جنسی ایشان، ناحیه ی دهانه ی واژن را به آرامی مورد لمس قرار دهد.

هم چنین شریک جنسی نمی بایست برای دخول عجله نماید و بهتر است به ایشان فرصت کافی را بدهد تا شرایط رابطه ی جنسی و نزدیکی برای او عادی تر شود.

در اغلب اوقات این دخول ناگهانی و همراه عجله است که باعث ایجاد  مشکلی به نام واژینیسموس شده است. هم چنین برای رفع این حالت و این احساس که عامل اصلی آن دخول های ناگهانی بوده است، معمولا باید مدت زمانی طی شود.

همه ی ما می دانیم که این عارضه برای هر دو شریک جنسی آزار دهنده می باشد و بهتر است به خوبی مورد توجه واقع شود. پس لازم است افراد در اولین فرصت و بدون فوت وقت به یک پزشک متخصص متبحر مراجعه نمایند تا دستورات لازم را از ایشان دریافت کنند.

 

مرکز درمانی کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

پیشنهاد ما خدمت شما عزیزان خواننده این می باشد که به مرکز درمانی کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد مراجعه و از بهترین امکانات آن جا نهایت استفاده را ببرید.

در این قسمت به انتهای مقاله ی علمی پزشکی خود با عنوان کلینیک درمان واژینیسموس رسیدیم. امید است مواردی که در بخش های مختلف مقاله ی کلینیک درمان واژینیسموس بیان کردیم برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشند و به خوبی با شیوه های درمانی و مهم ترین اقدام های مربوط به درمان در این قسمت به انتهای مقاله ی علمی پزشکی خود با عنوان کلینیک درمان واژینیسموس رسیدیم.

امید است مواردی که در بخش های مختلف مقاله ی کلینیک درمان واژینیسموس بیان کردیم برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشند و به خوبی با شیوه های درمانی و مهم ترین اقدام های مربوط به درمان واژینیسموس  آشنا شده باشید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو