ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
لابیاپلاستی با پلاسما

لابیاپلاستی با پلاسما

امروزه تکنیک ‌های جدیدی از طریق پیشرفت علم و تکنولوژی با عنوان لابیاپلاستی با پلاسما شکل گرفته‌اند و این عملکرد در حیطه جراحی زیبایی زنان می‌تواند اثر بسیاری داشته باشد و در نهایت کمک می‌کند تا مشکلات زیبایی و درمانی اشخاص علی‌الخصوص وجود لابیا‌های بزرگ از طریق لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما برطرف گردد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی با پلاسما با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

یکی از مهم‌ترین این روش‌ها با نام لابیاپلاستی با بهره گیری از پلاسما شناخته ‌شده است. به ‌طورکلی پلاسما یکی از راهکارهایی است که از چندین ماده متشکل شده ‌است و با توجه به تغییراتی که از طریق علم فیزیک در آن به‌ وجود آمده است، پیشرفت چشمگیری داشته که به ‌عنوان پلاسما نیز شناخته ‌شده است.

لابیاپلاستی با پلاسما
لابیاپلاستی با پلاسما

این دستگاه به ‌صورت یک لوله شیشه‌ای تقریباً بلندی می‌باشد که می‌تواند الکتریسیته هایی را تولید کند. در نهایت از طریق آن‌ها لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما اتفاق می‌افتد و هنگامی‌که این دستگاه به واژن برخورد می‌کند، از طریق جریان الکتریسیته پلاسما تولید می‌شود. در نهایت می‌تواند سبب به وجود آمدن مخاط گازی بنام گاز دی‌اکسیدکربن گردد.

حال به دلیل این‌که لابیاپلاستی عملکردی بسیار مهم شمرده می‌شود این‌که بتوان این راهکار را از طریق تکنولوژی‌های نوین امتحان کرد، اثربخشی بالایی دارد.

اگر شما نیز اطلاعاتی در رابطه با لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما ندارید و نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانیم نکته ‌های مهمی در رابطه با لابیاپلاستی به وسیله ی ذکر کنیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

لابیاپلاستی به چه منظوری انجام می‌گیرد؟

لابیاپلاستی با پلاسما چیست؟

چه اشخاصی نیاز است از عمل لابیاپلاستی به وسیله پلاسما استفاده کنند؟

لابیاپلاستی با پلاسما چگونه انجام می‌گیرد؟

چرا افراد لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما را به نسبت دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند؟

شرایط استفاده از لابیاپلاستی با پلاسما را دارد؟

انجام روش لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما به چه صورت می‌باشد؟

مزایای لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما در چیست؟

از پلاسما تراپی می‌توان در کدام یک از اندام‌ها استفاده کرد؟

مراقبت‌های لازم بعد از لابیاپلاستی به چه صورت می‌باشد؟

استفاده از لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما و برای چه افرادی توصیه نمی‌گردد؟

هزینه لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما به چه صورت است؟

جمع‌ بندی مطالب

لابیاپلاستی به چه منظوری انجام می‌گیرد؟

به دلیل این‌که کشور ما یک کشور مذهبی به حساب می‌آید، ممکن است صحبت کردن در رابطه با اندام تناسلی اندکی خارج از عرف باشد. اما مهم‌ترین عضوی که در بدن بانوان شکل گرفته ‌است، اندام تناسلی آن‌ها می‌باشد و باید به آن نیز توجه بسیاری کرد. به دلیل این‌که این اندام رابطه مستقیمی بر روی زندگی زناشویی افراد دارد، مهم شمرده می‌شود.

لابیاپلاستی به چه منظوری انجام می‌گیرد؟
لابیاپلاستی به چه منظوری انجام می‌گیرد؟

حال این‌که بتوان زیبایی آن را فراهم کرد، امری مهم است. هدفی که از طریق جراحی لابیاپلاستی صورت می‌گیرد، این است که بتوان لبه های بیرونی واژن را کاهش داد. این عملکرد به این دلیل اتفاق می‌افتد که لبه‌های بیرونی از واژن آویزان نشوند. مهم‌ترین هدفی که برای آن لابیاپلاستی انجام می‌گیرد، تقارن سازی آن‌ها می‌باشد.

به دلیل این‌که در بسیاری از موارد ممکن است یک سمت لابیا بلندتر از دیگری باشد. در راستای انجام جراحی لابیاپلاستی دو لب به یک اندازه برش داده می‌شوند و دارای هیچ‌گونه پیچ و تابی نمی باشند.  هنگامی‌که لابیا‌ها مچاله نشوند و از زیر لباس بیرون نیایند، می‌توانند راحتی را برای فرد فراهم کنند و دیگر درد و تورم برای او اتفاق نخواهد افتاد.

انواع لابیا‌ها

به بخش داخلی واژن لابی مینور گفته می‌شود که لابیاپلاستی عملکرد مستقیم بر روی لابیا‌های مینور دارد. انواع لابیا‌ها به دسته‌بندی‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • لب‌های نامتقارن داخلی
  • لب های نامتقارن داخلی
  • لب های بیرونی به صورت خمیده
  • لب های برجسته داخلی
  • لب های برجسته خارجی
  • لب های داخلی بلند و کمی اویزان
  • لب های خارجی بلند و کمی اویزان
  • لب های خارجی کوچک و باز شده از هم
  • لب های خارجی کوچک و نزدیک به هم
  • لب های داخلی قابل مشاهده
انواع لابیا‌ها
انواع لابیا‌ها

لابیاپلاستی با پلاسما چیست؟

ممکن است نام لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما زیاد به گوش شما رسیده باشد و تصور کنید که این همان جراحی لابیاپلاستی می‌باشد. اما این روش با جراحی لابیاپلاستی متفاوت است.

به دلیل این‌که دستگاهی با نام پلاسما جت وجود دارد که شرایطی را فراهم می‌کند که از طریق گرما سبب تحریک شدن و تولید کلاژن‌های بیشتری در لایه درم پوست گردد.

در نهایت استفاده از لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما می‌تواند فرایند کلاژن سازی را به دنبال داشته باشد و پوست شروع به فعالیت بیشتری می‌کند. مهم‌ترین نکته‌ای که برای چین ‌و چروک‌های لابیاها مورد استفاده قرار می‌گیرد، لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما می‌باشد.

این راهکار همانند لیزر درمانی صورت می‌گیرد، اما در این عملکرد انرژی که از طریق گرما و اشعه‌ها تولید می‌گردد بسیار کمتر از آن می‌باشد و به دلیل این‌که هدف اصلی آن دقیقاً در محل لابیاها می‌باشد، ترمیم پوست را بهتر صورت می‌دهد و هدف آن برطرف نمودن بزرگی لابیاها می‌باشد.

چه اشخاصی نیاز است از عمل لابیاپلاستی به وسیله پلاسما استفاده کنند؟

به‌ طورکلی دو هدف برای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی صورت می‌گیرد و افراد می‌توانند به دلیل زیبایی و درمانی آن را انجام بدهد. دیده‌ شده برخی از افراد رضایت کافی را از شکل ظاهری دستگاه تناسلی خود ندارند و تصمیم آن‌ها بر این است تا با تغییر شکل از طریق لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما زیبایی واژن خود را فراهم کنند. این دسته از افراد از این طریق در صددند تا بتوانند اعتماد به ‌نفس از دست ‌رفته خود را باز یابند.

در برخی مواقع مشاهده‌ شده انجام لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما برای هدف‌ های زیبایی و درمانی انجام نمی‌شود. به دلیل این‌که افزایش سن و زایمان تغییر شکل کلی برای لابیا‌ها صورت می‌دهد.

همین‌طور برخی از فعالیت‌ های دیگر می‌تواند در بزرگ شدن لابیاها تاثیرگذار باشد. به ‌عنوان نمونه اگر افراد علاقه‌مند به استفاده از دوچرخه‌سواری باشند، بزرگ بودن لابیاها احساس درد شدیدی برای آن‌ها فراهم می‌کند که این می‌تواند آزاردهنده باشد.

همین‌طور افراد در هنگام برقراری روابط جنسی به دلیل بزرگ بودن لابیاها در هنگام دخول درد بسیاری تحمل می‌کنند. برای این دسته از افراد استفاده از عمل لابیاپلاستی ضروری شمرده می‌شود. حال یکی از این راهکارها لابیاپلاستی به وسیله پلاسما می‌باشد.

چه اشخاصی نیاز است از عمل لابیاپلاستی به وسیله پلاسما استفاده کنند؟
چه اشخاصی نیاز است از عمل لابیاپلاستی به وسیله پلاسما استفاده کنند؟

لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما چگونه انجام می‌گیرد؟

راهکارهای متعددی برای انجام لابیاپلاستی وجود دارد و جراحی یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد. اما به دلیل این‌که تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده ‌است، می‌تواند در بهترین حالت ممکن عمل لابیاپلاستی صورت بدهد. استفاده از لابیاپلاستی به وسیله پلاسما در شرایطی اتفاق می‌افتد که افراد نگرانی‌ های بسیاری در رابطه با جراحی داشته باشند.

این روش بدون به وجود آوردن هیچ‌گونه برش و جراحی صورت می‌گیرد و از طریق سلول‌های سطحی که بر روی لابیا‌ها وجود دارد می‌تواند سبب جمع شدن و کم شدن سایز لابیاها گردد و در نهایت کوچک شدن لابیا را به ‌دنبال دارد.

همین‌طور لایه زیرینی که در لابیا‌ها قرار دارد جمع‌تر می‌شود و سبب کوچک‌تر شدن می‌شوند. بهتر است بدانید که انجام لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما بدون برش و خون‌ریزی صورت می‌گیرد و به دلیل این‌که هیچ‌گونه جای زخم، برش و بخیه‌ای وجود ندارد، دوران نقاهت بسیار اندکی برای آن در نظر گرفته‌ شده است و بیمار می‌تواند فورا به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد.

چرا افراد لابیاپلاستی با پلاسما را به نسبت دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند؟

به دلیل این‌که وجود دستگاه پلاسما برای لابیاپلاستی بدون درد می‌باشد، همین‌طور هزینه آن به نسبت دیگر روش‌های لابیاپلاستی بسیار کمتر است و بدون گرفتن بیهوشی اتفاق می‌افتد و اینکه هیچ‌گونه آسیبی جدی در رابطه با لابیاپلاستی از طریق پلاسما صورت نمی‌گیرد و ترمیم لابیا‌ها در مدت‌زمان اندک انجام می‌شود.

همین امر سبب شده به‌ عنوان یک راهکار خوب شناخته‌ شده است و از طریق آن می‌توان لابیاپلاستی را در بهترین حالت ممکن انجام داد.

در این روش به دلیل فشارهای موجود تنها التهابات اولیه‌ای صورت می‌گیرد که بعد از گذشت چندین روز فورا برطرف می‌گردند و احساس ناراحتی بسیار اندکی که وجود دارد و در مقایسه با روش جراحی لابیاپلاستی توانسته آن را محدود کند.

به‌ همین دلیل ترمیم زخم‌های سطحی که بر روی سطح لابیا‌ها وجود دارد، در طی سه‌تا ۷ روز برطرف می‌شود و التهابات موجود نیز از بین خواهد رفت. به ‌همین دلیل فرد هیچ‌گونه مشکلی احساس نخواهد کرد و بدون داشتن هیچ‌گونه عوارض می‌تواند از لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما استفاده کند.

مهم‌ترین نکاتی که برای استفاده از لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما توصیه می‌گردد، این است که از طریق این روش هیچ‌گونه عفونت و یا عوارض جانبی برای افراد صورت نمی‌گیرد و شخص با خیالی آسوده می‌توانند از این عملکرد استفاده کند. از طریق یک یا دو جلسه درمانی نتیجه بسیار زیادی از لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما گرفته می‌شود و این عملکرد قابل‌توجه و ماندگار می‌باشد.

چرا افراد لابیاپلاستی با پلاسما را به نسبت دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند؟
چرا افراد لابیاپلاستی با پلاسما را به نسبت دیگر روش‌ها ترجیح می‌دهند؟

شرایط استفاده از لابیاپلاستی با پلاسما را دارد؟

به دلیل این‌که لابیاپلاستی از راه راهکارهای متعدد دیگری صورت می‌گیرد، اشخاصی که نگرانی‌هایی در رابطه با بیهوشی دارند و از ترس و نگرانی‌ها از لابیاپلاستی با جراحی استفاده نمی‌کنند، می‌تواند از روش لابیاپلاستی به وسیله پلاسما نهایت استفاده را ببرند.

به دلیل این‌که از طریق بی‌حسی‌های موضعی این عملکرد انجام می‌گیرد و بدون وجود هیچ‌گونه جراحی با کمترین هزینه ممکن و بدون درد می‌تواند نتیجه رضایت‌بخشی را برای افراد به دنبال داشته باشد و آن‌ها را به اهداف خود برساند.

انجام روش لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما به چه صورت می‌باشد؟

ممکن است به دلیل این‌که این روش نوین و جدید می‌باشد، افراد تصور درستی از آن نداشته باشند و کنجکاو باشند تا بدانند که لابیاپلاستی به وسیله پلاسما چگونه انجام می‌گیرد. برای ‌اینکه اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود، باید بگویم از طریقه ضدعفونی کردن و سپس بی‌حسی‌های موضعی این راهکار عملکرد دارد.

تمامی سطح لب‌های واژن باید به بی‌حسی آغشته شود، سپس از طریق دستگاه پلاسما شات‌های متعددی برروی لابیا‌ها صورت می‌گیرد. تعداد شات‌های در نظر گرفته برای لابیاها با توجه به میزان بزرگی لب‌ها متفاوت خواهد بود.

هر چه که بزرگی و چروکی لابیاها بیشتر شود، میزان شات‌ها نیز بیشتر می‌شود. همین‌طور مدت‌زمانی که برای انجام لابیاپلاستی به وسیله پلاسما ذکر می‌شود، بنابر شرایط افراد متفاوت خواهد بود. درجه‌های متعددی برای انجام لابیاپلاستی به وسیله پلاسما وجود دارد که دارای قدرت کم، زیاد و متوسط می‌باشد.

پزشک مدنظر هنگامی‌که قصد استفاده از لابیاپلاستی به وسیله پلاسما را دارد، با توجه به شرایط بیمار می‌تواند قدرت دستگاه را انتخاب کند و بر روی تمامی سطح لوبیا این شات‌ها صورت بگیرد و در نهایت لابیاپلاستی به وسیله پلاسما اتفاق بیافتد.

مزایای لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما در چیست؟

با همان‌طور که ذکر شد این روش می‌تواند در برطرف کردن چین‌ و چروک‌های اندام متعدد بدن تاثیرگذار باشد و علی‌الخصوص در ناحیه تناسلی بسیار اثربخش است. مزایا و فواید متعددی که در رابطه با استفاده از لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما ذکر شده ‌است که عبارت‌اند از:

  • نداشتن هیچ ‌گونه ا عوارض
  • عدم استفاده از بقیه
  • جراحی غیرتهاجمی
  • بدون استفاده از بیهوشی
  • دارای نوع دوره نقاهت بسیار کم به نسبت سایر روش‌ها
  • هزینه اندک به نسبت دیگر روش‌ها
  • عدم به وجود آمدن حساسیت‌های پوستی

از پلاسما تراپی می‌توان در کدام یک از اندام‌ها استفاده کرد؟

همان‌طور که گفتیم پلاسما می‌تواند جوان‌سازی پوست را به ‌دنبال داشته باشد. اما اغلب افراد بر این باورند که جوان‌سازی پوست فقط برای نواحی صورت اتفاق می‌افتد، اما این باور غلط است.

به دلیل این‌که تکنیک‌های امروز بر روی نواحی دستگاه تناسلی بانوان اتفاق می‌افتد و جوان‌سازی آن را برعهده می‌گیرد، می‌تواند در برطرف نمودن چین ‌و چروک های لابیاها اثربخش باشد. اما موارد دیگری از استفاده پلاسما جت‌ها وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • برای برطرف نمودن چین ‌و چروک صورت
  • برای جوان‌سازی پوست دست ‌ها
  • برطرف نمودن پف چشم
  • حذف کردن خال‌ها
  • پاک کردن تاتو
  • لیفت شکم و صورت
  • حذف کردن ترک‌های پوستی
از پلاسما تراپی می‌توان در کدام یک از اندام‌ها استفاده کرد؟
از پلاسما تراپی می‌توان در کدام یک از اندام‌ها استفاده کرد؟

مراقبت‌های لازم بعد از لابیاپلاستی با پلاسما به چه صورت می‌باشد؟

در تمامی مطالب بالا ذکر کردیم که استفاده از پلاسما برای لابیاپلاستی یک عملکرد بدون عارضه و بسیار ساده می‌باشد. اما بعد از انجام این روش لازم است نکات و مراقبت‌هایی صورت‌گرفته شود تا نتیجه بهتری حاصل گردد. حال در ادامه این نکات را شرح خواهیم داد:

  • محل پلاسما تراپی شده نباید پانسمان گردد.
  • انجام هرگونه فعالیت ‌های ورزشی سنگین بعد از لابیاپلاستی پلاسما مضر می‌باشد.
  • حمام گرم و استفاده از استخر تا مدت تعیین ‌شده توسط پزشک ممنوع است.
  • برقرار کردن رابطه جنسی به مدت ۲ تا ۳ هفته ممنوع می‌باشد.
  • به مدت 24 ساعت شستشوی محل پلاسما تراپی شده نباید اتفاق بیفتد.
مراقبت‌های لازم بعد از لابیاپلاستی با پلاسما به چه صورت می‌باشد؟
مراقبت‌های لازم بعد از لابیاپلاستی با پلاسما به چه صورت می‌باشد؟

استفاده از لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما و برای چه افرادی توصیه نمی‌گردد؟

با توجه به این‌که این روش بسیار ساده می‌باشد و هیچ‌گونه عوارضی به‌ دنبال ندارد، اما ممکن است برای برخی از افراد مناسب شناخته نشود. این دسته از افراد عبارت‌اند از:

  • اشخاصی که دچار بیماری صرع هستند.
  • اشخاصی که بیماری‌های غددی مبتلا هستند.
  • اشخاصی که به بیماری‌های عفونی مبتلا هستند.
  • افرادی که دچار بیماری‌های به دیابت هستند
  • افرادی که بیماری‌های خود ایمنی دارند.

هزینه لابیاپلاستی به وسیله ی پلاسما به چه صورت است؟

به دلیل این‌که این راهکار از تکنولوژی بسیاری استفاده می‌کند و یک جراحی نوظهور می‌باشد، نمی‌توان هزینه دقیقی برای لابیاپلاستی پلاسما در نظر گرفت.

بهتر است برای این‌که بتوان هزینه آن را مشخص کرد، شرایط موجود شما تحت نظارت متخصص زنان و زایمان سنجیده شود. سپس هزینه‌های موجود برای شما ذکر می‌گردد. البته لازم است بدانید که این روش جراحی غیرتهاجمی شناخته ‌شده است.

جمع‌ بندی مطالب

این نکته حائز اهمیت بسیاری می‌باشد که اگر قصد لابیاپلاستی دارید، در رابطه با آن تحقیق بسیاری بکنید و از متخصصین متعددی اطلاعات کسب کنید. برای این‌که بتوان بهترین نتیجه را از دستگاه پلاسما برای لابیاپلاستی بگیرید، باید از تخصص‌ های متخصصین زنان و زایمان استفاده کنید تا نتیجه مناسبی بگیرید. امیدواریم که استفاده از این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو