ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
لابیاپلاستی با آر اف

لابیاپلاستی با آر اف

آیا اطلاعاتی در رابطه با لابیاپلاستی با آر اف دارید؟

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی با آر اف با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

وقتی شخص تصمیم برای انجام عمل‌های زیبایی می‌گیرد، بر این باور است که از این طریق بتواند اعتماد به ‌نفس از دست ‌رفته خود را بازگرداند و احساس بهتری به خود داشته باشد.

لابیاپلاستی با آر اف
لابیاپلاستی با آر اف

به دلیل این‌که انواع عمل‌های زیبایی برای جذابیت بانوان مهم شمرده می‌شود، حال اندامی که می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی روند زندگی افراد داشته باشد و سطح کیفیت زندگی را بهبود ببخشد، ناحیه تناسلی بانوان می‌باشد که ممکن است در برخی مواقع با بلندی‌های لابیاها رو به رو باشد.

انجام عمل لابیاپلاستی برای متقارن ساختن آن و همین‌طور کوچک کردن لبه‌های بیرونی مؤثر و مفید واقع می‌شود. سالانه هزاران نفر از زنان از عمل لابیاپلاستی به ‌عنوان یک عمل روتین استفاده می‌کنند و نتیجه‌های مؤثری از آن می‌بینند. حال یکی از راهکارهایی که از این طریق می‌توان عمل لابیاپلاستی انجام داد، لابیاپلاستی با آر اف می‌باشد.

تلاش ما بر این است در ادامه این مطلب اطلاعات مؤثری در رابطه با لابیاپلاستی با آر اف برای شما داشته باشیم. به دلیل این که این روش بدون جراحی هم امکان‌پذیر می‌باشد، استقبال بسیاری از افراد را به دنبال دارد. حال در ادامه با موضوع لابیاپلاستی با آر اف با ما همراه باشید.

فهرست سوالاتی که از طریق این مطلب به آن‌ها پاسخ می‌دهیم، عبارت‌اند از:

  1. لابیا در واژن چیست؟
  2. لابیاپلاستی با آر اف چیست؟
  3. مزایای لابیاپلاستی با آر اف در چیست؟
  4. چه افرادی می‌توانند از لابیاپلاستی با آر اف استفاده داشته باشند؟
  5. آمادگی لازم برای انجام عمل لابیاپلاستی با آر اف به چه صورت می‌باشد؟
  6. مراقبت ‌های بعد از لابیاپلاستی با آر اف به چه صورت می‌باشد؟
  7. جمع ‌بندی مطالب

انجام عمل لابیاپلاستی با آر اف در کلینیک

شما می توانید با خیال راحت از صد ها تجربه موفق ما در زرکلینیک روی انجام عمل لابیاپلاستی با آر اف در کلینیک حساب ویژه باز کنید.

انجام عمل لابیاپلاستی با آر اف در کلینیک دکتر زرگنج تحت نظر تیم پزشکان متخصص انجام می پذیرد.

لابیا در واژن چیست؟

بخشی از اندام تناسلی زنان با نام لابیا‌ها شناخته می‌شود و لبه‌های کوچک که از دهانه واژن قابل دیدن می‌باشند با عنوان لابیا شناخته می‌شوند.

بهتر است بدانید که ۲ نوع لابیا در بدن بانوان وجود دارد که با عنوان‌های لابیا‌های ماژور و یا لبه‌های خارجی شناخته می‌شوند. این لابیاها بزرگ‌تر از لابیا‌ها یا مینور می‌باشد. وظیفه اصلی لابیاهای مینور برای محافظت از کلیتوریسم و دهانه واژن می‌باشد و با عنوان لابیا‌های کوچک نیز شناخته می‌شوند.

به‌ طورکلی لابیا از واژه لاتین لب گرفته ‌شده است که در برخی مواقع مشاهده شده عوامل مؤثری همانند ژنتیک، بالا رفتن سن، زایمان‌های بسیار، نوسانات هورمونی در راستایی تغییرات اندازه لابیا‌ها مؤثر بوده‌اند و سبب بزرگ شدن لابیاها در دستگاه تناسلی بانوان بوده‌اند.

هنگامی‌که بزرگی و نامتقارن بودن لابیا‌ها در بدن بانوان اتفاق می‌افتد، می‌تواند مشکلات متعددی را به وجود بیاورد که از طریق راهکار لابیاپلاستی می‌تواند برطرف شود و زیبایی دستگاه تناسلی بانوان را به ارمغان بیاورد.

چرا جراحی لابیاپلاستی

در مواقعی که لابیاها بیش ‌از اندازه بزرگ هستند، پیشنهاد پزشک بر این است تا از عمل لابیاپلاستی استفاده شود و از این طریق درمان برای بیمار صورت بگیرد. توصیه‌هایی که پزشک متخصص زنان در این رابطه برای بیمار دارد، می‌تواند زیبایی دستگاه تناسلی او را به ‌دنبال داشته باشد و در نهایت مشکلات به ‌وجود آمده را رفع کند.

در برخی مواقع امکان دارد شخصی رضایت کافی از ناحیه تناسلی خود ندارد و لابیاهای بسیار بزرگی دارد، به پزشک مراجعه کند تا از طریق لابیاپلاستی با آر اف زیبایی‌های دستگاه تناسلی او بیشتر شود و اگر شخصی هیچ کدام از موارد درد، تورم، خارش و دیگر موارد را در هنگام وجود لابیا‌های بزرگ تجربه نکند نیز می‌تواند تحت نظارت پزشک با تخصص و با مهارت از عمل لابیاپلاستی با آر اف استفاده کنند.

چرا جراحی لابیاپلاستی
چرا جراحی لابیاپلاستی

لابیاپلاستی با آر اف چیست؟

وجود لابیاهای بزرگ در زندگی بانوان می‌تواند سبب به وجود آمدن معضلات و عارضه‌های جدی باشد. به دلیل این‌که در فعالیت‌های متعدد همانند فعالیت‌های جسمی و جنسی در هنگام بلند بودن لابیاها می‌تواند احساس بدی در افراد به وجود بیاورد و با سوزش و درد همراه است.

به ‌همین دلیل است که افراد به ‌دنبال راهکار لابیاپلاستی هستند. اما به دلیل این‌که برخی از افراد از عمل جراحی آن هراس دارند، به ‌دنبال راهکارهایی هستند که از طریق غیر جراحی بتوان لابیاپلاستی را انجام داد. حال یکی از این راهکارها لابیاپلاستی با آر اف شناخته ‌شده است.

برای این‌که لابیاپلاستی با آر اف را بهتر درک کنیم، باید بگوییم لیزر حرارتی و رادیویی وجود دارد که به نام آر اف شناخته می ‌شود و وظیفه آن فرم دهی لابیا‌های بزرگ می‌باشد و می‌تواند در بهترین حالت ممکن آن‌ها را برش بزند و تقارن در ناحیه تناسلی را برقرار کند.

همان‌طور که می‌دانید دستگاه تناسلی بانوان حساسیت بسیاری دارد و دارای عروق عصبی بسیاری می‌باشد. با توجه به این‌که از حساسیت بالایی برخوردار است، استفاده از این نوع لیزر که با عنوان لابیاپلاستی با آر اف شناخته می‌شود و به‌ عنوان دومین راه‌ حل محبوب در بین عمل‌های زنان شکل گرفت است و توانسته با استقبال بسیاری از بانوان مواجه شود.

هیچ‌گونه زخم و یا برشی بر روی ناحیه تناسلی شکل نمی‌گیرد

مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با انجام لابیاپلاستی با آر اف صورت می‌گیرد این است که هیچ‌گونه زخم و یا برشی بر روی ناحیه تناسلی شکل نمی‌گیرد و تمامی روند انجام لابیاپلاستی از طریق لیزر آر اف انجام می‌شود.

پزشک با توجه به تخصص‌های خود در این زمینه از اشعه‌های دستگاه لابیاپلاستی با آر اف استفاده می‌کند و آن را بر روی ناحیه‌های موردنظر که قصد بریدن آن‌ها را دارد قرار می‌دهد تا از این طریق تقارن موجود در لابیا‌های ناحیه تناسلی صورت بگیرد و در نهایت لابی‌اها کوچک شوند. لازم به ذکر است بدانید هیچ‌گونه دردی در هنگام انجام لابیاپلاستی با آر اف صورت نمی‌گیرد.

اما پزشکان برای این‌که از هر گونه درد یا ناراحتی جلوگیری کنند، از محلول ‌های بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنند تا بتوانند شرایط بهتری را برای بیمار فراهم کنند.

انجام این عمل بسیار سبک و سرپایی می‌باشد و در طی یک جلسه با مدت‌زمان حدوداً ۲۰ دقیقه می‌تواند سپری شود. البته در برخی مواقع که میزان بلندی لابیاهای افراد بیشتر از حد معمول می‌باشد و ممکن است تعداد جلساتی در بازه‌های زمانی متعدد برای استفاده از لابیاپلاستی با RF انتخاب شود.

لابیاپلاستی با لیزر آر اف

به دلیل این‌که لابیاپلاستی با لیزر مهم شمرده می‌شود، لازم است پزشک مهارت کافی را در راستای انجام این عمل داشته باشد. درست است که استفاده از لیزر آر اف می ‌تواند مزایا و فواید بسیاری را برای بیمار به‌ دنبال داشته باشد،

اما مهارت‌ها و تجارب پزشک در این حیطه مهم شمرده می‌شود و لازم است با روش‌ های کار کردن لیزر آر اف آشنایی کامل را داشته باشد.

به ‌غیر از این دسته از مسائل این‌که دستگاه مدنظر استانداردهای جهانی را دارا باشد، مهم شمرده می‌شود. به دلیل این‌که امروزه دستگاه‌های تقلبی و غیراستاندارد بسیاری در بازار یافت می‌شوند که به ‌غیر از این‌که نمی ‌توانند زیبایی نواحی تناسلی افراد را به دنبال داشته باشند، سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای افراد می‌گردند.

به ‌همین دلیل درست است که عمل زیبایی لابیاپلاستی بسیار ساده است اما دانستن این نکات کوچک می‌تواند سلامت شما را تضمین کند.

به دلیل این‌که ناحیه تناسلی حساس می‌باشد و می‌تواند تمایلات جنسی و ارگاسم افراد را تحت تاثیر خود قرار بدهد، اهمیت دادن به این ‌موضوع بسیار است.

با توجه به این که لابیاپلاستی با RF روشی کم تهاجم ذکر شده ‌است، بهترین نتیجه از آن گرفته می‌شود و ممکن است در مراحل دوم همانند رتوش های عمل‌های بینی عملکرد داشته باشد تا مشکلاتی که در جلسه اول لابیاپلاستی با RF برطرف نشده بود در جلسه دوم رفع گردند و نتیجه اثربخشی بگذارد.

لابیاپلاستی با لیزر آر اف
لابیاپلاستی با لیزر آر اف

مزایای لابیاپلاستی با آر اف در چیست؟

استفاده از لابیاپلاستی با آر اف شامل مزایای بسیاری می ‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که برای آن ذکر می‌گردد این است که حرارت موجود برای این دستگاه مناسب و کم می‌باشد و فرکانس‌هایی که دستگاه لیزر آر اف به نسبت دیگر دستگاه‌ها از خود حاصل می‌کند، سبب می‌شود هیچ‌گونه آسیبی به بافت ‌های واژن بار نشود و این به ‌عنوان مزیت و فایده مهم آن به حساب می‌آید.

نکات دیگری به ‌عنوان مزایا برای استفاده از لابیاپلاستی با آر اف ذکر می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • استفاده از لابیاپلاستی با آر اف در کمترین زمان ممکن می‌توانند بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد.
  • استفاده از این روش هیچ‌گونه خون‌ریزی یا عوارضی را به ‌دنبال ندارد، به دلیل این‌که لیزر سبب انعقاد خون در دستگاه تناسلی می‌گردد.
  • بازسازی و ترمیم پوست از این طریق سرعت بسیار بالایی دارد.
  • بیمار بعد از گذشت نیم ‌ساعت از لابیاپلاستی آر اف می تواند به منزل برود و به فعالیت ‌های روزانه خود بپردازد.
  • استفاده از لابیاپلاستی با آر اف سبب به وجود آمدن تورم ناراحتی کبدی و یا درد بعد از عمل نمی‌ شود.
نکات دیگری به ‌عنوان مزایا برای استفاده از لابیاپلاستی با آر اف ذکر می‌شوند که عبارت‌اند از:
نکات دیگری به ‌عنوان مزایا برای استفاده از لابیاپلاستی با آر اف ذکر می‌شوند که عبارت‌اند از:

چه افرادی می‌توانند از لابیاپلاستی با آر اف استفاده داشته باشند؟

بیمارانی که دارای شرایط زیر هستند، می‌توانند از طریق لابیاپلاستی با آر اف مزایای آن را احساس کنند و از آن بهره‌مند گردند

  • بانوانی که دارای لابیاهای بسیار بزرگی هستند.
  • بانوانی که به دلیل بزرگ بودن لابیاها درد تورم و التهابات بسیاری دارند.
  • بانوانی که به دلیل عدم اعتماد به ‌نفس در برقراری روابط جنسی خود شرمسارند.
  • بانوان که از زیبایی ناحیه تناسلی خود راضی نیستند.
  • بانوانی که نمی‌توانند از لباس ‌های زیر تنگ یا شلوار به دلیل لابیاهای بزرگ استفاده کنند.
  • افرادی که شرایط زیر بالا را دارند کاندیدهای مناسبی برای استفاده از لابیاپلاستی هستند تا بتوانند مزایا و فواید منحصر به ‌فرد آن را احساس کنند و در امر بالا بردن افزایش اعتماد به ‌نفس خود تلاش کنند.
چه افرادی می‌توانند از لابیاپلاستی با آر اف استفاده داشته باشند؟
چه افرادی می‌توانند از لابیاپلاستی با آر اف استفاده داشته باشند؟

آمادگی لازم برای انجام عمل لابیاپلاستی با آر اف به چه صورت می‌باشد؟

قبل از این که عمل لابیاپلاستی صورت بگیرد، باید در رابطه با آمادگی‌های آن آگاهی کافی را داشت. هنگامی‌که فرد به پزشک متخصص زنان مراجعه می‌کند، جلسات مشاوره‌ای برای آن صورت‌ گرفته می‌شود.

از طریق این جلسات پزشک موظف است سلامت عمومی بیمار را تحت نظارت بگیرد و طبق مشاوره‌هایی که انجام می‌دهد، هدف اصلی انجام لابیاپلاستی  را از بیمار متوجه شود.

به دلیل این‌که اگر در طی معاینات انجام‌ شده بیمار عفونت و یا التهاب در واژن داشته باشد، انجام این عمل نمی‌تواند صورت بگیرد و بهتر است بعد از بهبودی بیمار انجام شود. به‌ همین دلیل مشاوره‌ای که متخصص زنان قبل ‌از انجام عملی لابیاپلاستی  صورت می‌دهد، مهم و ضروری شمرده می‌شود.

در برخی مواقع دیگر ممکن است بانویی که به دکتر متخصص مراجعه می‌کند از نسخه خاصی تبعیت کند و دارای شرایط خاصی باشد. این افراد لازم است در هنگام مشاوره تمام داروهایی که استفاده می‌کنند را برای پزشک خود بازگو کنند.

به دلیل این‌که استفاده از داروهایی همانند آسپرین ویتامین E و سرماخوردگی قبل از انجام لابیاپلاستی  ممنوع می‌باشد و پزشک به شما توصیه می‌کند که استفاده از این داروها را ۲ هفته قبل اش انجام لابیاپلاستی کنار بگذارید.

مهم‌ترین دلیلی که سبب می‌شود پزشک این توصیه را برای بیمار در نظر بگیرد این است که این دسته از داروها می‌تواند سبب افزایش خون‌ریزی در ناحیه تناسلی بانوان گردد و ممکن است در هنگام خون‌ریزی بند آمدن خون کار دشواری باشد.

به غیر از این دسته از مسائل این‌که شخص قبل ‌از انجام لابیاپلاستی برنزه کرده باشد، نیز مهم شمرده می‌شود. به‌ همین دلیل در جلسات معاینه و یا یک هفته قبل ‌از زمان مشخص ‌شده برای انجام عمل لابیاپلاستی باید از هر گونه برنز کردن پرهیز کرد.

مراقبت ‌های بعد از لابیاپلاستی با آر اف به چه صورت می‌باشد؟

بعد از این‌که لابیاپلاستی با آر اف به اتمام رسید، بیمار برای‌اینکه بتواند نتیجه اثربخشی از لابیاپلاستی دریافت کند، موظف است توصیه‌هایی که پزشک برای او در نظر می‌گیرد را رعایت کند.

مراقبت ‌های بعد از لابیاپلاستی با آر اف به چه صورت می‌باشد؟
مراقبت ‌های بعد از لابیاپلاستی با آر اف به چه صورت می‌باشد؟

به ‌همین دلیل مراقبت‌هایی بعد از لابیاپلاستی مهم شمرده می‌شود تا روند درمان بیمار در بهترین حالت ممکن سپری شود. مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم به ‌عنوان مراقبت‌های بعد از لابیاپلاستی مهم شمرده می‌شوند.

  • بیمار موظف است تا مدت ۲ هفته بعد از انجام عمل لابیاپلاستی  هیچ‌گونه فعالیت‌ های جنسی و جسمی نداشته باشند و تا شرایطی که محل برش‌ها کاملاً جوش بخورد، نباید فعالیت‌های سنگین داشته باشد.
  • استحمام کردن بعد از گذشت ۴۸ ساعت از عمل لابیاپلاستی مانعی ندارد، اما قبل ‌از این زمان نباید استحمام کرد.
  • این‌که بتوانید در مدت‌زمان تعیین ‌شده‌ای که پزشک برای شما مشخص می‌کند به محل تناسلی خود دست نزنید و شستشوی بیش ‌از اندازه‌ای برای این ناحیه در نظر نگیرید، مهم شمرده می‌شود و می‌تواند بهبودی شما را زودتر فراهم کند.

 تجربه عمل لابیاپلاستی از زبان بیمار بلافاصله بعد از جراحی

افراد زیادی عمل لابیاپلاستی را تجربه نموده اند که شنیدن تجریبات آنها برای کسانی که در آینده قصد انجام این عمل را دارند خالی از لطف نیست.

جمع ‌بندی مطالب

با اطلاعات منحصر به ‌فردی که در رابطه با لابیاپلاستی برای شما ذکر کردیم ثابت می‌کند که این روش برای برطرف نمودن بزرگی لابیا‌ها بسیار مؤثر واقع می‌شود و می‌تواند در بهبود بخشیدن روابط جنسی افراد اثربخش باشد و سبب بالا رفتن اعتماد به ‌نفس افراد گردد.

جمع ‌بندی مطالب
جمع ‌بندی مطالب

به ‌همین دلیل می‌توانید از لابیاپلاستی با RF بهترین نتیجه را بگیرید و در کمترین زمان ممکن به اندام تناسلی دلخواه خود برسید.

امیدوارم که استفاده از مطالب بالا در رابطه با لابیاپلاستی با Rf برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از طریق تخصص‌های پزشک زنان به اهداف در این زمینه برسید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان و زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو