ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی

عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی

اغلب افرادی که نیازمند استفاده از عمل لابیاپلاستی هستند، علاقه‌مندند عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کنند تا با خیالی آسوده اقدامات لازم را برای عمل لابیاپلاستی فراهم کنند.

این عمل جزو عمل های زیبایی زنان به شمار می رود.

جهت دریافت وقت برای مشاهده عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

در برخی مواقع مشاهده ‌شده افراد آشنایی با چنین عملی ندارند.

در صورتی‌که بسیاری از بانوان در جامعه نیاز به استفاده از عمل لابیاپلاستی و سایر عمل های زیبایی زنان دارند تا بتوانند بهبودی در شرایط روابط جنسی و زندگی شخصی خود به وجود بیاورند.

سوالات بسیاری از بانوان از متخصصین زنان و زایمان در فضاهای مجازی است که چگونه می‌توانند عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کنند.

عکس واقعی عمل لابیاپلاستی

عکس واقعی عمل لابیاپلاستی
عکس واقعی عمل لابیاپلاستی

 

 

عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی
عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی

حتما می‌دانید که انجام این جراحی زیبایی زنان بر روی لابیاهای مینور صورت می‌گیرد و اقدامات لازم برای کاهش یافتن سایز آن‌ها انجام می‌شود.

اغلب افراد این نکته را بسیار دردناک و غیر ممکن می‌دانند.

درحالی‌که اگر این عمل به دست پزشکی با مهارت انجام بگیرد، در عین ظرافت و حساس بودن می‌تواند بسیار کارآمد و مفید باشد و شرایط زندگی افراد را بهبود ببخشد.

به گفته بسیاری از افراد این یکی از خاطره انگیزترین جراحی های زندگی خواهد بود.

حال اگر نیاز دارید تا عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سوالاتی که در ادامه این مطلب به آن‌ها پاسخ می‌دهیم عبارت‌اند از:

  1. هدف اصلی عمل لابیاپلاستی برای چیست؟
  2. عکس‌های قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی چه تأثیری خواهند داشت؟
  3. چرا مشاهده کردن عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی برای مراجعه‌کنندگان اهمیت بالایی دارد؟
  4. چگونه می‌توان عکس‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را برای انجام این عمل مشاهده کرد؟
  5. وظیفه پزشک برای در دسترس قرار دادن عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی چیست؟
  6. جمع ‌بندی مطالب

 

هدف اصلی عمل لابیاپلاستی برای چیست؟

اغلب افرادی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی دارند، از ظاهر دستگاه تناسلی خود رضایت کافی را ندارند و از طریق این عمل زیبایی زنان می‌توانند زیبایی منحصر به ‌فرد و ایده‌آلی به دستگاه تناسلی ببخشند.

افزایش سن می‌تواند باعث به وجود آمدن عوارضی در واژن بانوان گردد و استفاده از این عمل جراحی  و یا سایر جراحی های زیبایی می‌تواند برای برطرف نمودن این عارضه مهم شمرده شود.

در نهایت باعث بالا بردن اعتماد به‌ نفس افراد می‌گردد و می‌تواند اختلالات که در فعالیت‌های جنسی آن‌ها به‌ وجود آمده بود را برطرف کند. هدف اصلی که برای عمل زیبایی لابیاپلاستی شناخته می‌شود، این است که بتوان تیرگی‌های نواحی تناسلی را در کنار برطرف کرد و همین‌طور برای چین ‌و چروک‌ها ، جوان‌سازی و قرنیه سازی را لابیا‌ها تلاش کرد.

در برخی مواقع مشاهده ‌شده که بانوان دارای لابیاهای نامتقارن و بزرگ و حجیم هستند که این دسته از افراد برای بخشیدن زیبایی به واژن خود می‌توانند از این عمل استفاده کنند و اعتماد از دست ‌رفته خود را مجدداً باز یابند.

پیشنهاد می کنیم از پست لابیاپلاستی چگونه انجام میشود دیدن کنید.

نگرانی‌ و ترس‌

اغلب افرادی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی برای برطرف نمودن مشکلات نواحی واژن را دارند، نگرانی‌هایی و ترس‌هایی در رابطه با نتیجه آن دارند.

عده ای به غلط تصور میکنند این جراحی بر روی میل جنسی تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

در صورتیکه اگر این عمل توسط متخصص زنان مجرب انجام شود حتی شاهد بهبود میل جنسی خواهند بود.

به ‌همین دلیل دیدن عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی می‌تواند به این دسته از افراد اطمینان خاطر بدهد.

عکس‌ها و بروشورهایی در رابطه با عمل لابیاپلاستی وجود دارند که در اینترنت قابل‌ مشاهده هستند، اما این‌که بتوان عکس های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کرد می‌تواند، در کارنامه کاری یک پزشک دیده شود و نگرانی‌های افراد را برطرف می­کند.

به‌ همین دلیل لازم است انواع عکس‌های مختلفی از عمل لابیاپلاستی با ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوت بانوان به ‌عنوان بروشورهایی در مطب متخصصین زنان وجود داشته باشد تا افرادی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی دارند، قبل ‌از عمل اطمینان حاصل کنند که نتیجه حاصل ‌شده برای آن‌ها مسرت‌بخش می‌باشد و نگرانی‌ها و دغدغه‌های آن‌ها در رابطه با عمل لابیاپلاستی برطرف گردد.

نگرانی‌ و ترس‌
نگرانی‌ و ترس‌

عکس‌های قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی چه تأثیری خواهند داشت؟

اغلب بانوان به اهمیت لابیاپلاستی پی برده‌اند و قصد دارند تا از مشکلات و ناراحتی‌های به‌ وجود آمده از طریق ناهنجاری‌های لابیاها خلاص شوند و به زندگی ایده‌آل دست پیدا کنند. اما ممکن است اطلاعاتی در رابطه با این عمل نداشته باشند و آگاهی کمی از دیگران در این ‌باره داشته باشند.

یک سوال اساسی و مهم که در اینترنت و صفحه‌های مجازی پزشکان زنان مشاهده می‌گردد این است که چگونه می‌توان عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کرد و به آن‌ها دسترسی داشت.

هنگامی‌که افراد عکس‌ های قبل از عمل لابیاپلاستی و بعد از آن را مشاهده می‌کنند، تصمیم‌گیری قاطعی در رابطه با انجام عمل لابیاپلاستی می‌گیرند و می‌توانند مصمم‌تر باشند و نتیجه آن را به چشم ببیند. به ‌همین دلیل این ‌موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و تصمیم افراد را برای انجام عمل لابیاپلاستی قطعی می‌کند.

حال برای این‌که بتوان از عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی استفاده کرد، باید دانست که تغییر سایز لابیاهای مینور از این طریق اتفاق می‌افتد. اغلب افراد متقاضی کوچک کردن لابیاها هستند و یا این‌که قصد دارند، قرینه‌سازی لابیا‌های نامتقارن را از این طریق انجام بدهند.

این عمل بسیار حساس می‌باشد و به دقت بالایی نیاز دارد

به ‌همین دلیل است که این عمل بسیار حساس می‌باشد و به دقت بالایی نیاز دارد.

بنابراین اگر تحت نظارت یک متخصص زنان باتجربه این عمل انجام بگیرد، نتیجه بهتری خواهد داشت و می‌تواند عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را برای بیماران نمایش بگذارد تا با خیالی آسوده از تخصص‌های یک دکتر در این زمینه بهره کافی را ببرید.

برای این‌که این عمل زیبایی زنان به بهترین نحو ممکن انجام بگیرد، لازم است معایناتی توسط متخصص بانوان بر روی ناحیه تناسلی بانوان اتفاق می‌افتد و تا بتواند از این طریق شرایط موجود بیمار را سنجید و بهترین عملکرد را برای آن انجام دهد.

در این جلسه مشاوره بیمار می‌توانند از فواید و عوارض عمل لابیاپلاستی اطلاعات بهتری کسب کند، سپس عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کند.

این عکس ‌ها تاثیر بسیاری بر روی تصمیم‌گیری افراد قبل از عمل لابیاپلاستی دارد. هنگامی‌که وضوح عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی بالا باشد، فرد با جزئیات می‌تواند نتیجه حاصل‌ شده از تخصص‌های پزشک را مشاهده کند و تصمیم درستی در رابطه با انجام عمل لابیاپلاستی بگیرد.

این عمل بسیار حساس می‌باشد و به دقت بالایی نیاز دارد
این عمل بسیار حساس می‌باشد و به دقت بالایی نیاز دارد

به ‌همین دلیل می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی استرس و نگرانی او بگذارد. با توجه به این امر عکس‌هایی که یک پزشک قبل و بعد از انجام عمل لابیاپلاستی از بیمار خود می‌گیرد، می‌تواند باعث افزایش مراجعه‌کنندگان و متقاضیان برای انجام عمل لابیاپلاستی گردد و آن‌ها را ترغیب کند تا از این طریق زیبایی دستگاه تناسلی خود را در به دست بیاورند و اعتماد به ‌نفس آن‌ها افزایش یابد.

چرا مشاهده کردن عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی برای مراجعه‌کنندگان اهمیت بالایی دارد؟

مهم‌ترین عملکرد پزشکان در راستای انجام لابیاپلاستی بر این است تا بتواند عکس‌های واضح و مشخص شده‌ای از واژن قبل ‌از انجام عمل و بعد از انجام عمل لابیاپلاستی بگیرند.

اهمیت این دسته از عکس‌ها بر این است که مراجعه‌کنندگان و بیمارانی که به پزشک مراجعه می‌کنند، می‌توانند نتیجه حاصل‌ شده را به‌ خوبی مشاهده کنند و ترغیب شوند تا زیبایی واژن خود را دو چندان کنند و از وجود عمل لابیاپلاستی توسط پزشک مدنظر بهره کافی را ببرند.

به ‌غیر از این مسئله هنگامی‌که یک پزشک از عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی استفاده می‌کند، به‌ عنوان ی رزومه‌ی پربار در فعالیت‌های کاری او به حساب می‌آید و می‌توانند آن‌ها را با مراجعه‌کنندگان خود به اشتراک بزارند و اطمینان آن‌ها را در راستای نتیجه انجام عمل کسب کند.

سپس به ‌مرور زمان باعث می‌شود بیماران و مراجعه‌کنندگان به تخصص‌های پزشک متخصص ایمان بیاورند و در تلاش باشند تا عمل لابیاپلاستی را تحت نظارت پزشکی با مهارت چون او انجام بدهند.

اغلب دیده‌ شده که بانوان شکایت بسیاری در راستای این‌که هیچ عکس واقعی از عمل لابیاپلاستی وجود نداشته ‌است، دارند. به دلیل این‌که هیچ تصوری از نتیجه انجام این عمل ندارند و ممکن است که آن را پرخطر و پراسترس بدانند.

وجود عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی

وجود عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی می‌تواند ثابت کند که مراجعه‌کنندگان بعد از این عمل می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود برسد و در نهایت نتیجه برای آن‌ها به بهترین نحو ممکن شکل بگیرد.

این‌ موضوع باعث می‌شود که اهمیت عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی بسیار زیاد باشند و پزشکان تلاش کنند تا رزومه و آلبومی از خدمات منحصر به ‌فرد خود برای انجام این عمل داشته باشند تا در هنگام مراجعه بیماران عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را در اختیار آن‌ها بگذارند و اطمینان آن‌ها را برای نتیجه آن جلب کنند.

وجود عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی
وجود عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی

چگونه می‌توان عکس‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را برای انجام این عمل مشاهده کرد؟

اغلب بانوانی که تصمیم درستی در رابطه با انجام عمل لابیاپلاستی دارند، بهتر است که عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را ببینند. اما سوال این دسته از افراد بر این است که چگونه می‌توان این عکس‌ها را مشاهده کرد؟

به دلیل این‌که این دسته از عکس‌ها از مراجعه‌کنندگان پزشکان گرفته‌ شده است و نمی‌توان آن‌ها را بر روی سایت یا فضای مجازی قرار داد. به دلیل این‌که این عکس‌ها واقعی هستند و شرایط پخش آن در فضای مجازی و یا سایت پزشک مدنظر وجود ندارد.

چگونه می‌توان عکس‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را برای انجام این عمل مشاهده کرد؟
چگونه می‌توان عکس‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را برای انجام این عمل مشاهده کرد؟

برای این‌که بتوان عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را مشاهده کرد، بهتر است به تمامی کلینیک‌های زیبایی سر بزنید و با متخصصین منتخب خود در این رابطه صحبت کنید تا بتوانند آلبوم عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را در اختیار شما قرار بدهند تا تصمیم شما برای انجام این عمل قطعی شود.

اگر شخصی خود را به ‌عنوان یک متقاضی برای انجام عمل لابیاپلاستی می‌داند

اگر شخصی خود را به ‌عنوان یک متقاضی برای انجام عمل لابیاپلاستی می‌داند و با توجه به شرایطی که کاندیدای لازم برای انجام این عمل دارند، تصور می‌کند که باید از این عمل استفاده کند، بهتر است به کلینیک‌های زیبایی در نزدیکی محل زندگی خود مراجعه کند تا به واسطه آلبوم‌ ها عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را ببیند و با خیالی آسوده اقدامات لازم را برای عمل و انجام بدهد.

حال در شرایطی ممکن است که بیماران پزشکی منتخب در یک شهر دیگر را برای انجام لابیاپلاستی انتخاب کرده باشند. این دسته از افراد امکان تردد به مطب پزشک را به ‌راحتی ندارند.

به دلیل این‌که مسیر آن‌ها دور می‌باشد و در شهر محل زندگی آن‌ها پزشک متخصص حاذقی وجود ندارد، این دسته از افراد می‌توانند با مراجعه به سایت پزشک اطلاعاتی در رابطه با مطب و کسب کنند و یا از طریق صفحات مجازی درخواست عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی را داشته باشند.

پزشک مدنظر برای این‌که اطمینان بیمار را کسب کند، اقدام به ارسال عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی می‌کند تا نتیجه کار او مشاهده شود و افراد بتوانند از راه دور با خیالی آسوده به این پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی مراجعه کنند.

اگر شخصی خود را به ‌عنوان یک متقاضی برای انجام عمل لابیاپلاستی می‌داند
اگر شخصی خود را به ‌عنوان یک متقاضی برای انجام عمل لابیاپلاستی می‌داند

وظیفه پزشک برای در دسترس قرار دادن عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی چیست؟

اغلب پزشکان برای این‌که اطمینان مخاطبین خود را جذب کنند، بایستی عکس ‌های قبل و بعد از عمل از بیماران خود بگیرند. این مهم‌ترین فرایند در راستای تخصص آن‌ها به حساب می‌آیند و می‌توانند به ‌عنوان یک رزومه‌ی کاری پربار شناخته شود.

با این اتفاق مراجعه‌کنندگان و بیماران می‌توانند موارد مشابه انجام عمل لابیاپلاستی و بزرگ بودن لابیا‌ها را در دیگر افراد ببینند و نتیجه آن را مقایسه کنند.

البته مهم‌ترین نکته‌ای که باعث می‌شود پزشکان بتوانند از عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی آلبومی تهیه کنند و آن را به ‌عنوان رزومه کاری خود در اختیار دیگر مخاطبان قرار بدهند، اجازه فردی بیماری است که جراحی لابیاپلاستی بر روی آن انجام ‌شده است.

اگر بیمار رضایت کافی را برای عکس‌برداری نداشته باشد، پزشک موظف است که به خواسته‌ی بیمار احترام بگذارد و از او عکس‌برداری نکنند.

وظیفه پزشک برای در دسترس قرار دادن عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی چیست؟
وظیفه پزشک برای در دسترس قرار دادن عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی چیست؟

ممکن است شما اعرتاض داشته باشید که چرا پزشکان نمی‌توانند بر روی سایت، پیج ها و شبکه‌های مجازی خود از عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی استفاده کنند

ممکن است شما نیز یکی از افراد اعتراض ‌کننده باشید و شاکی از این‌که چرا پزشکان نمی‌توانند بر روی سایت، پیج ها و شبکه‌های مجازی خود از عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی استفاده کنند و آن را به نمایش بگذارند.

اما همان‌طور که می‌دانید ناحیه تناسلی یک عضو و بخش خصوصی افراد به حساب می‌آید و این در جامعه ما امری غیر از عرف می‌باشد که بتوان عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی در فضای مجازی و یا سایت‌ها پخش کرد و هیچ‌ وقت اجازه چنین کاری به پزشکان داده نمی‌شود.

به ‌همین دلیل فقط می‌توانند این دسته از عکس‌ها را با رضایت فردی که جراحی بر روی آن انجام‌ گرفته به‌ عنوان آلبوم در مطب یا کلینیک خود نگهداری کنند تا به ‌عنوان رزومه کاری خود به مخاطبین دیگر نشان بدهند.

ممکن است شما اعرتاض داشته باشید که چرا پزشکان نمی‌توانند بر روی سایت، پیج ها و شبکه‌های مجازی خود از عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی استفاده کنند
ممکن است شما اعرتاض داشته باشید که چرا پزشکان نمی‌توانند بر روی سایت، پیج ها و شبکه‌های مجازی خود از عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی استفاده کنند

تفاوت‌های بسیاری برای نتیجه عمل لابیاپلاستی دیده می‌شود

به دلیل این‌که تفاوت‌های بسیاری برای نتیجه عمل لابیاپلاستی دیده می‌شود و اغلب برای برطرف نمودن مشکلات بزرگی لابیا‌ها انجام می‌گیرد، لازمه اطمینان افراد وجود عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی می‌باشد. نتیجه عمل لابیاپلاستی می‌تواند بر اساس سایز لابیاها تغییر کند و متناسب با دیگر موارد و اجزای واژن همانند کلیتوریسم باشد.

حال اگر فرد بتواند در آلبوم عکس‌ های واقعی عمل لابیاپلاستی فردی را با شرایط مشابه خود ببیند و نتیجه آن را مشاهده کند، اعتماد به ‌نفس او برای انجام این عمل بیشتر می‌شود و می‌تواند در راستای بدفرم بودن لابیا‌های خود اقدامات لازم را از طریق این عمل انجام بدهد.

در این زمینه پزشک نیز می‌تواند او را بسیار یاری کند و اطلاعات منحصر به‌ فردی در این زمینه برای او ذکر کنند. در حالت کلی شناسنامه تخصص پزشک عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی می‌باشند.

جمع ‌بندی مطالب

اطلاع داشتن در رابطه با نتیجه انجام عمل لابیاپلاستی می‌تواند این اطمینان را در افراد به وجود بیاورد که انجام این عمل به صلاح آن‌ها می‌باشد و می‌تواند شرایط جسمانی آن‌ها را بهبود ببخشد و تمامی عوارضی که باعث به وجود آمدن لابیا‌های نامتقارن و غیرهمسان را دارد، برطرف کند.

اصولاً نمونه‌های بصری تاثیر بسیاری بر روی مخاطب دارد و می‌تواند نظر او را جلب کند. عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی یکی از مواردی هستند که اطمینان مخاطب را جلب می‌کند و می‌تواند به تخصص‌های پزشک مربوطه در این ‌باره اطمینان کند تا نواقص به وجود آمده بر روی دستگاه تناسلی از طریق تخصص پزشک برطرف گردد.

وجود این دسته از عکس‌ها در فضاهای مجازی غیرممکن می‌باشد. ممکن است عکس‌های کاریکاتور و یا نقاشی شده‌ای از جراحی بعد از لابیاپلاستی دیده باشید.

اما وجود عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی مشهود بر این است که این عمل بر روی افراد واقعی انجام ‌شده است و پخش کردن آن در سایت‌ها و فضاهای مجازی غیر ممکن است. برای دسترسی داشتن به عکس‌های واقعی عمل لابیاپلاستی تنها راه موجود مراجعه به مطب و یا کلینیک پزشک است.

اما در برخی مواقع دیده ‌شده که به دلیل این‌که شرایط لازم را متقاضیان برای مراجعه حضوری وجود ندارد، پزشک عکس‌هایی در صفحات شخصی آن‌ها به ‌صورت کاملاً خصوصی در اختیارشان می‌گذارد تا بتوانند نتیجه این عمل را مشاهده کنند.

در این مطلب تلاش ما بر این بود تا اهمیت عکس ‌های واقعی عمل لابیاپلاستی را بیشتر بیان کنیم و بگوییم که وجود آن‌ها می‌تواند به چه اندازه مفید و اثربخش باشد.

در پایان به شما اطمینان می دهیم که اگر این عمل توسط متخصص مجرب انجام شود هیچ گونه تاثیر ناخوشایندی بر میل جنسی نخواهد داشت.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو