ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
علت سوزش بعد از عمل لابیا

علت سوزش بعد از عمل لابیا

در مقاله علمی پزشکی قصد داریم موضوع علت سوزش بعد از عمل لابیا را مورد بررسی قرار دهیم و اصلی ترین مواردی که در ارتباط با علت سوزش بعد از عمل لابیا می باشند، را برای شما همراهان گرامی توضیح دهیم. از شما درخواست می شود تا پایان این متن کاربردی با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه عمل لابیا با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

علت سوزش بعد از عمل لابیا

در حقیقت لابیاها بخش هایی از عضو تناسلی خانم ها می باشند. هر خانمی در ناحیه تناسلی خویش دارای دو نوع لابیای بزرگ و کوچک می باشد که در متن های علمی از آن ها با نام های ماژور و مینور نیز یاد می شود. هم چنین برای این دو نوع از لابیا، عنوان های درونی و بیرونی نیز مورد کاربرد قرار می گیرند.

عمل لابیا یک عمل جراحی زیبایی می باشد

در واقع باید خدمت شما همراهان عزیز عرض نماییم که عمل لابیا یک عمل جراحی زیبایی می باشد که بر روی لابیاها صورت می گیرد. عمدتا این عمل با هدف زیبا تر نمودن بخش تناسلی خانم ها انجام می شود، هر چند عمل لابیا دارای مزیت های فراوانی بوده و فواید درمانی نیز دارد، لذا برخی از افراد از این عمل هم برای موضوع زیباتر شدن لابیاها و هم برای بحث های درمانی استفاده می نمایند.

عنوان دیگری که برای عمل لابیا به کار برده می شود، عمل لابیاپلاستی می باشد.

ما در مقاله ی علت سوزش بعد از عمل لابیا مهم ترین مباحثی که در ارتباط با عمل لابیاپلاستی می باشند، را مورد بحث قرار می دهیم و البته به صورت ویژه ی علت سوزش بعد از عمل لابیا را نیز بررسی خواهیم نمود.

در ادامه و به این جهت که سوژه علت سوزش بعد از عمل لابیا را به شکل بهتری مورد بسط و تشریح قرار دهیم، برخی از مهم ترین عنوان های مرتبط با آن را در قالب چند سوال بیان می کنیم و در بخش های مختلف نوشتار خود آن ها را مورد توضیح قرار خواهیم داد.

اصلی ترین سوال ها و تیترهای مرتبط با مقاله علت سوزش بعد از عمل لابیا به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی چگونگی کم نمودن سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مجموعه اقدام های مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین داروهایی که بعد از عمل لابیاپلاستی تجویز می شوند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین علت های مربوط به سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

 

آیا در زمینه عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

در قسمت آغازین از مقاله ی علت سوزش بعد از عمل لابیا توضیحات مختصری را در مورد این عمل زیبایی خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کردو با ما همراه باشید.

این عمل در گروه عمل های زیبایی می باشد و برای زیبا تر نمودن ناحیه ی تناسلی خانم ها مورد کاربرد قرار می یگرد. هر چند برخی از افراد از کاربردها و مزیت های درمانی آن نیز استفاده می نمایند.

آیا در زمینه ی عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

مهم ترین فایده های این عمل به این شرح می باشند:

بعد از انجام عمل لابیاپلاستی افراد می توانند آزادانه لباس های دلخواه خویش را بپوشند بدون این که در بخش لابیاها با مشکلی روبرو باشند.

با زیباتر شدن ناحیه ی تناسلی و کوچک تر شدن لابیاهای بزرگ، افراد با اعتماد به نفس بهتر و بیشتری مواجه خواهند شد و بهتر می توانند در رابطه های جنسی خود شرکت نمایند و از آن ها لذت ببرند.

یکی دیگر از فواید این عمل زیبایی سفید شدن ناحیه ی لابیاها می باشد که تیرگی را از لابیاها بر می دارد.

این عمل زیبایی به صورت سرپایی انجام می شود و معمولا برای انجام ان نیازی به بیهوش شدن فرد نمی باشد و عمدتا برای اقدام به عمل لابیاپلاستی از بی حسی موضعی در عضو مورد نظر استفاده می نمایند. نهایتا مدت زمان انجام این عمل 90 دقیقه می باشد.

 

آیا در زمینه ی چگونگی کم نمودن سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از مقاله ی علت سوزش بعد از عمل لابیا، توضیحاتی را مورد عمل زیبایی لابیاپلاستی خدمت شما همراهان گرامی ارائه نمودیم. اینک و در بخش دیگری از نوشتار خود قرار است، در خصوص چگونگی کم نمودن میزان سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی صحبت نماییم و موارد مهمی را خدمت شما بیان نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی چگونگی کم نمودن سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی چگونگی کم نمودن سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

یکی از بهترین و مهم ترین اقدام ها این می باشد که بعد از اتمام عمل لابیاپلاستی و تا مدتی که توسط پزشک مشخص می شود، از میل نمودن انواع نوشیدنی هایی که حاوی کافئین می باشند، خودداری نمایید. چون این مواد نوشیدنی می توانند میزان سوزش را در ناحیه ی تناسلی شما بیشتر نمایند.

بهتر است، در این مدت از میل نمودن مواد غذایی زیر پرهیز نمایید:

آجیل

غذاهایی که به تندی یا شوری می زند

انواه فست فودها و غذاهای چرب

و…

یکی از کارهایی که باید آن را در این مدت ترک نمایید موضوع استعمال سیگار و انواع دخیانیات می باشد. بهتر است، در این دوره ی زمانی مصرف سیگار را کنار بگذارید. این ماده دخانیاتی می تواند در ناحیه ی زخم های شما عفونت هایی را ایجاد کند و همین موضوع باعث افزایش میزان سوزش در ناحیه ی عمل شده می شود.

برای این که بعد از انجام عمل لابیاپلاستی از یبوست و مشکلات ناشی از آن در امان باشید، بهتر است، مصرف مایعات را افزایش دهید و هم چنین از یک رژیم سالم غذایی پیروی نمایید. که در این زمینه ی باید برنامه ی غذایی مناسبی را از یک فرد متخصص دریافت نمایید.

برای این که زخم های شما زودتر التیام پیدا کنند، بهتر است، از انواع نوشیدنی که حاوی ویتامین سی می باشند، به میزان بیشتری میل نمایید.

این ها مهم ترین اقدام ها و نکته هایی می باشند که در صورت رعایت شدن، میزان سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی در فرد مورد نظر به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

علی رغم وجود این نکته های کلیدی و مفید، ممکن است، برخی از افراد باز هم با مقداری سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی مواجه باشند. در این صورت مهم ترین توصیه ما به این افراد این است که در اولین فرصت و اسرع وقت به پزشک متخصص و معالج خویش مراجعه نمایند تا ایشان معاینه های لازم را انجام داده و بر اساس شرایط فرد و نوع زخم های ایشان بهترین دستورات و داروها را مورد تجویز قرار دهند.

آیا در زمینه مجموعه اقدام های مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبل از مقاله ی علت سوزش بعد از عمل لابیا برخی از اقدام های مهمی که می توانند جلوی سوزش در ناحیه ی تناسلی را بگیرندتوضیح دادیم. در این قسمت قصد داریم مهم ترین کارهایی که افراد باید بعد از انجام این عمل انجام دهند، را مورد تشریح قرار دهیم. از شما عزیزان درخواست می شود، در این قسمت با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی مجموعه اقدام های مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مجموعه اقدام های مهم بعد از انجام عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

در این دوره باید همه ی داروها و یا پمادهایی که پزشک برای شما تجویز می نماید را بر اساس برنامه ی ارائه شده مورد استفاده قرار دهید.

در هفته های ابتدایی بعد از عمل لابیاپلاستی بهتر است، از همه ی شلوغی ها دوری نمایید.

بهتر است، بیشتر وقت خود را به استراحت اختصاص دهید.

زمانی که یک هفته از عمل لابیاپلاستی شما گذشت، برای معاینه و بررسی دقیق تر به پزشک مربوطه مراجعه نمایید.

دیده شدن کبودی، تورم و… در محل زخم ها تا 40 روز ابتدایی بعد از انجام عمل لابیاپلاستی یک موضوع عادی و طبیعی می باشد و شما نباید از این موضوع نگران شوید.

بهتر است، موضوع یبوست را در این دوره ی زمانی جدی بگیرید و حتما مواد غذایی ملین را مصرف نمایید. با این کار می توانید به راحتی جلوی یبوست را بگیرید.

در اغلب موارد علم لابیاپلاستی با کمک بخیه های قابل جذب انجام می شود و شما نباید در خصوص درد مربوط به زمان کشیده شدن بخیه ها اصلا نگران باشید.

بهتر است، ورزش های سنگین را برای مدتی متوقف نمایید تا فشار مضاعفی بر ناحیه ی مورد عمل وارد نشود.

بهتر است تا حداقل 30 روز پس از عمل لابیاپلاستی رابطه ی جنسی نداشته باشید.

آیا در زمینه مهم ترین داروهایی که بعد از عمل لابیاپلاستی تجویز می شوند، اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت داشتید در قسمت قبل از مقاله ی علت سوزش بعد از عمل لابیا، مهم ترین مجموعه اقدام های بعد از انجام عمل لابیاپلاستی را خدمت شما توضیح دادیم. در ادامه ی نوشتار خود تصمیم داریم برخی از داروهای مفید که برای بهبودی سریع تر زخم ها و کبودی های مربوط به عمل لابیاپلاستی مورد کاربرد قرار می گیرند، را حضور شما عزیزان بیان نماییم. خواهشمند است، در این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی مهم ترین داروهایی که بعد از عمل لابیاپلاستی تجویز می شوند، اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین داروهایی که بعد از عمل لابیاپلاستی تجویز می شوند، اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که در جریان هستید، موقعیت بدنی مربوط به عمل لابیاپلاستی در جایی از بدن انسان می باشد که معمولا دارای رطوبت است. از این لحاظ فرد جارح معمولا بعد از اتمام عمل جراحی لابیاپلاستی، مقدار آنتی بیوتیک را برای فرد عمل شده تجویز می نماید. هدف ایشان از این کار جلوگیری از رخداد عفونت در محل زخم های مربوط به جراحی لابیاپلاستی می باشد.

در این خصوص جراح مورد نظر مقدار معینی از آنتی بیوتیک را تجویز کرده و میزان و ساعت های مربوط به مصرف آن را نیز بر طبق مدل زخم ها و شرایط عمومی بیمار معین می نماید.

نوع آنتی بیوتیک تجویز شده

نوع آنتی بیوتیک تجویز شده برای فرد مورد عمل می بایست متناسب با شرایط بیمار و نوع حساسیت های ایشان باشد.

هم چنین بر اساس این که ممکن است، برخی از افراد بعد از جراحی لابیاپلاستی دارای مقدار درد در ناحیه عمل لابیاپلاستی باشند، برای ایشان مقدار داروهای مسکن نیز تجویز می شود. این داروها بر روی ورم ها و کبودی ها نیز دارای تاثیر می باشند و در از بین بردن آن ها موثر می باشند.

حتی در برخی موارد توصیه ی پزشک ها این است که اگر دارای درد نیز نمی باشید، از این داروهای مسکن استفاده نمایی. چون یکی از جنبه های کاربرد این داروها، تاثیر آن ها بر روی ورم های ناحیه ی عمل شده می باشد.

به جز مواردی که به عنوان داروهای اصلی برای روزهای بعد از عمل لابیاپلاستی بیان کردیم، برخی از متخصص ها و افراد جراح، پمادهای آنتی بیوتیک و تعدای از شوینده ها را نیز مورد تجویز قرار می دهند.

نوع آنتی بیوتیک تجویز شده
نوع آنتی بیوتیک تجویز شده

شما باید همه ی آن ها را بر طبق دستوراتی که از سوی پزشک متخصص صادر شده است، مورد مصرف قرار دهید.

در این صورت است که زخم های محل جراحی لابیاپلاستی شما بسیار زودتر التیام پیدا می کنند.

آیا در زمینه مهم ترین علت های مربوط به سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید ما در بخش های مختلفی از مقاله ی علت سوزش بعد از عمل لابیاپلاستی، نکته های مهمی را در خصوص روزهای بعد از عمل لابیاپلاستی خدمت شما عزیزان بیان نمودیم و به شما همراهان گرامی گفتیم که هر فردی که تحت عمل لابیاپلاستی قرار می گیرد، باید بعد از آن نیز کارهای مناسب و خاصی که پزشک متخصص برای ایشان تعیین نموده را انجام دهد و هم چنین برخی از کارها نیز وجود دارند که برای مدتی بعد از عمل لابیاپلاستی نباید آن ها را انجام داد.

در ادامه بنا داریم اصلی ترین علت هایی که سبب ایجاد سوزش در ناحیه ی عمل لابیاپلاستی می شوند، را برای شما توضیح دهیم.

یکی از مهم ترین علت ها این است که ناحیه ی مورد نظر به شکلی است که معمولا دارای مقدار رطوبت می باشد

یکی از مهم ترین علت ها این است که ناحیه ی مورد نظر به شکلی است که معمولا دارای مقدار رطوبت می باشد و این موضوع خود می تواند بر روی بالا رفتن میزان سوزش موثر باشد.

لذا در صورتی که افراد داروها و به ویژه پمادهای آنتی بیوتیک تجویز شده از سوی پزشک را در محل عمل لابیاپلاستی مورد استفاده قرار ندهند و یا این که این موارد را در زمان ها و با مقدارهای تجویز شده مورد کاربرد قرار ندهند، احتمال ایجاد سوزش برای ایشان بیشتر خواهد بود.

پس افراد باید همه ی داروها، آنتی بیوتیک ها، پمادها و مواد شوینده ی مخصوص را تا زمانی که پزشک به ایشان دستور داده است، با دقت مورد مصرف قرار دهند تا کم تر دچار سوزش شوند.

مورد دیگر این است که ممکن است، افراد در روزهای بعد از عمل که استراحت برای آن ها واجب است، دست به کار و فعالیت بزنند و به میزان کمی استراحت نمایند. این موضوع نیز در صورتی که توسط ایشان مورد رعایت قرار نگیرد می تواند مقداری سوزش را در محل عمل لابیاپلاستی ایجاد نماید. پس علت دوم نیز به عدم رعایت دستورات صادر شده از سوی جراح و متخصص برمی گردد.

رعایت نکردن برنامه غذایی

این امکان نیز وجود دارد که افرادی که تحت عمل لابیاپلاستی قرار گرفته اند برنامه های غذایی مناسب را مورد رعایت قرار نداده باشند و بعد از چند روز دچار یبوست شده باشند.

همان طور که مشاهده کردید در بخش اقدام های بعد از عمل لابیاپلاستی، یک از اصلی ترین اقدام ها را مصرف غذاهای ضد یبوست بیان کردیم، بنابراین در صورتی که افراد به موضوع نیز توجه نکنند، دچار یبوست شده و این مسئله نیز می تواند تا حدودی در افزایش میزان سوزش ایشان موثر باشد.

انجام رابطه ی جنسی در زمان هایی زودتر از آن چیزی که پزشک متخصص تجویز نموده است، نیز می تواند باعث افزایش مقدار سوزش در ناحیه ی تناسلی و محل عمل لابیاپلاستی شود.

در این جا به پایان مقاله ی علمی پزشکی علت سوزش بعد از عمل لابیا رسیدیم. امید است، مجموعه توضیحات ما در این نوشتار کاربردی برای همه ی شماعزیزان مثمر ثمر بوده باشند و به خوبی با اصلی ترین علت های مربوط به سوزش بعد از عمل لابیا آشنا شده باشید.

کانال آپارات کلینیک زنان دکتر افسانه زرگنج فرد

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو