ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی

دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی

جهت دریافت مشاوره در زمینه عمل جراحی لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی در تهران و یافتن آن برای کسانی که قصد انجام عمل جراحی زیباسازی واژن را دارند، دغدغه بسیار مهمی است. از آن جایی که تهران، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است و طبعا زنان بیشتری در این شهر زندگی می کنند، متعاقبا متقاضی عمل جراحی لابیاپلاستی در آن بیشتر است.

از سویی دیگر، چون تهران پایتخت ایران است بسیاری از افرادی که در شهرستان های کوچک تر زندگی می کنند و امکانات پزشکی کمتری در آن ها وجود دارد، ممکن است به منظور عمل لابیاپلاستی به تهران بیایند و به دنبال دکتر خوب برای لابیاپلاستی در تهران بگردند. در ابتدا بهتر است توضیح مختصری درباره عمل لابیاپلاستی ارائه کنیم و سپس به نکاتی که هنگام انتخاب پزشک خوب برای لابیاپلاستی باید در نظر گرفته شود، بپردازیم.

 

دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی
دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی

زیبایی و میل به جذابیت جزء لاینفک زندگی هر انسانی به خصوص خانم ها است، حال آن که زنان برای افزایش اعتماد و عزت نفس خود در رابطه زناشویی شان از انواع روئش های جراحی و غیر جراحی برای جوانسازی ظاهر اندام تناسلی شان استفاده می کنند، یکی از این روش های جراحی زیبایی زنانه لابیاپلاستی که با برش زدن لبه های بیرونی واژن خانم ها سبک زندگی و ارتباطات زناشویی زیبا و راحت تری خواهید داشت.

عناوین مقاله:

لابیاپلاستی چیست ؟
جراحی لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟
مزایای لابیاپلاستی چیست ؟
آیا می توان لابیاپلاستی را برای افراد باکره انجام داد؟
چه کسانی کاندید مناسب جراحی لابیاپلاستی می باشند؟
لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟
عمل لابیاپلاستی با جراحی
مراقبت های لازم بعد از جراحی لابیاپلاستی
نتایج نهایی لابیاپلاستی
در طول مشاوره قبل از لابیاپلاستی چه مواردی بیان می شود؟
ویژگی دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی خوب !
سخن پایانی

 

لابیاپلاستی چیست ؟

لابیاپلاستی، یکی از جراحی‌ های زیبایی بانوان محسوب می‌شود که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. هدف از انجام لابیاپلاستی، کوچک کردن لابیا‌های ماژور، و همچنین تقارن دادن به لبه‌های نامتقارن واژن است. عوامل زیادی مانند: زایمان طبیعی، ژنتیک، بالا رفتن سن و عوامل هورمونی در این عدم تقارن‌ ها و ناهماهنگی‌ ها دخیل هستند.

پس از انجام عمل زیبایی واژن توسط بهترین جراح لابیاپلاستی، تغییر شکل در لابیاها وجود ندارد، مگر اینکه فرد دچار نوسانات هورمونی شده و یا اینکه بارداری را تجربه کند.

 

جراحی لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

جراحی لابیاپلاستی معمولا در کمتر از یک ساعت انجام می شود. شما می توانید بلافاصله پس از پایان روند درمان به خانه بروید. قبل از جراحی معمولا از بی هوشی عمومی یا موضعی همراه با آرام بخش استفاده می شود تا احساس ناراحتی نکنید. در طول جراحی شما دردی را احساس نمی کنید.

به دلیل این که این یک روش جراحی است، این عمل ها باید توسط بهترین پزشکان متخصص و در محیط های استریل مانند بیمارستان ها یا کلینیک لابیاپلاستی انجام شود.

مزایای لابیاپلاستی چیست ؟

با استفاده از لابیاپلاستی به زنان کمک می شود تا فعالیت روزانه راحت تری داشته باشند (مانند پوشیدن لباس های تنگ، دوچرخه سواری، دویدن)، زیرا لب های کوچک در معرض اصطکاک و تحریک کمتری قرار دارند. همچنین زنان را از شکایاتی مانند بزرگی لب های تناسلی یا بزرگی اندام تناسلی نجات می دهد. علاوه بر این، بهترین لابیاپلاستی کیفیت زندگی جنسی و اعتماد به نفس بانوان افزایش می یابد.

آیا می توان لابیاپلاستی را برای افراد باکره انجام داد؟

به دلیل این که پرده بکارت 3-4 سانتی متر در داخل ناحیه عمل قرار دارد و لب های داخلی بیرون از پرده بکارت قرار دارند، امکان آسیب رساندن به پرده بکارت وجود ندارد. بنابر این بیماران باکره می توانند به راحتی تحت عمل جراحی لابیاپلاستی قرار گیرند. پس لابیاپلاستی دختران باکره مشکلی ندارد.

تورم لابیا محدوده سنی خاصی ندارد و گاهی اوقات ممکن است زنان و دختران از سنین پایین با این مشکل مواجه شوند. در مورد دختران جوان و باکره، این تورم ممکن است به دلیل ابتلا به عفونت های قارچی یا باکتریایی ناشی از عدم شستشوی درست یا پوشیدن لباس های نامناسب اتفاق بیفتد.

برای اینگونه افراد بهترین کار انجام جراحی لابیاپلاستی است که علاوه بر درمان عفونت از بروز مجدد آن نیز جلوگیری شود. اما انجام عمل لابیپلاستی برای دختر باکره، همواره با اما و اگرهای زیادی روبرو بوده است.

بیشتر دختران و خانواده های آن ها به دلیل نگرانی از آسیب به بکارت معمولا از انجام اینگونه جراحی ها پرهیز می کنند که ممکن است موجب آسیب های جدی به بدن، مانند سرطان های دهانه رحم شود.

اما برخلاف تصور عمومی، امکان انجام عمل لابیاپلاستی برای دختر باکره وجود دارد و این گروه نیز در صورت لزوم برای انجام جراحی می توانند به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

چه کسانی کاندید مناسب جراحی لابیاپلاستی می باشند؟

خانم هایی که ۱۸ سال و بالاتر دارند.
خانم هایی که دارای سلامت جسمانی هستند.
خانم هایی که BMI خوبی داشته باشند.
خانم هایی که بیماری خاص و زمینه ای نداشته باشند.
خانم هایی که در ناحیه تناسلی خود احساس درد دارند
خانم هایی که از ظاهر لبه های واژن خود ناراضی هستند.
خانم هایی که طی برقراری رابطه جنسی دچار درد و ناراحتی می شوند.
خانم هایی که به دلیل درد و بزرگی لابیاهای خود نمی توانند فعالیت های خاصی از قبیل دوچرخه سواری انجام دهند.

 

لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

با توجه به نوع تشخیص دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی از شیوه های که در زیر به آن اشاره می نمایم جهت انجام عمل لابیاپلاستی چگونه انجام میشود را برای درمان بیماران استفاده می نمایند که شامل:

یکی از شیوه های انجام این عمل زیبایی « جراحی» است، که در این شیوه مقدار خونریزی بیمار بسیار زیاد بوده و احتیاج به چندین بخیه در این ناحیه حساس است که جراح متخصص با بهره مندی از بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی از این روش جراحی برای درمان بیماران استفاده می نمایند.

– شیوه ی دیگری که جراحان متخصص از آن استفاده می نمایند لیزر است که در این روش نیازی به بخیه در محل جراحی نبوده است. بایستی متذکر شویم که در جراحی لابیاپلاستی از طریق لیزر مقدار خونریزی بیمار ناچیز بوده و علاوه براین بهبود جراحت نیز در یک بازه زمانی کوتاه تر انجام می گیرد.

عمل لابیاپلاستی با جراحی

در پاسخ به سوال بیمارانی که لابیاپلاستی چگونه انجام میشود باید گفت که این عمل زیبایی جهت بانوانی که دارای لابیاهای غیر نرمال و طبیعی هستند گزینه بسیار مناسبی بوده است.

به طور معمول بانوانی که تمایل دارند چند عمل زیبایی را در ناحیه دستگاه تناسلی انجام دهند، جراحان متخصص و زیبایی جراحی لابیاپلاستی را برای درمان آنها توصیه می نمایند. شیوه ها و تکنیک های متعددی برای انجام این شیوه درمانی وجود دارد که عبارتند از:

روش Seculped Linear
جراح متخصص زنان و زایمان در این شیوه، شکاف های مختلفی را با چاقو و یا لیزر در اطراف ناحیه دستگاه تناسلی بانوان ایجاد می نمایند و در پایان شکاف های ایجاد شده را بخیه می زنند. بایستی متذکر شویم که بخیه ها به هیچ عنوان سفت و یا محکم نباشند تا سبب بروز ایجاد جراحت و اینکه زخم های اسکار در این ناحیه حساس گردد.

دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی
دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی

شیوه V-Wedge resection
در این تکنیک جراح متخصص زنان و زایمان عمل جراحی زیبایی لابیاپلاستی، گوشه لابیا مینورهای بزرگ را به صورت حرف « V » برش می زنند. از فواید این شیوه جراحی میتوان به:

۱) آسیب دیدن اعصاب حسی لابیاها و همچنین واژن

۲) خونریزی کمتر

۳) فرم ظاهری طبیعی

۴) دوره نقاهت کمتر

اشاره کرد و علاوه براین بایستی متذکر شد که این شیوه برای بیمارانی که نیاز است بافت کمتری از این ناحیه حذف گردد بسیار مناسب بوده است.

Z-plasty technique
در بیمارانی که جراح متخصص زنان و زایمان تشخیص میدهند جهت برخورداری از فرم ظاهری مناسب تر ناحیه تناسلی بخش اعظمی از بافت این بخش حذف گردد، از شیوه فوق استفاده می نمایند به این ترتیب که لبه های لابیای مینور را به صورت حرف Z برش می زنند.

شیوه W
این تکنیک بیشتر در بانوانی که دارای لابیاهای غیر استاندارد هستند و این مشکل سبب افتادگی و یا شل شدگی دستگاه تناسلی آنها شده است جراحان متخصص از شیوه فوق استفاده می نمایند.

البته بایستی متذکر شویم که تعیین تکنیک های جراحی بسته به سلیقه بیمار و همچنین ارجحیت جراح متخصص زنان و زیبایی متبحر و با تجربه در این حوزه دارد.

بعضی از بانوان تمایل دارند که بخش اعظمی از بافت های لابیا مینورها را از این ناحیه حذف نمایند اما بایستی توجه نماید که وجود لابیاها جهت پوشش واژن و همچنین حفظ نمناکی واژن نیز امری ضروری است.

بنابراین لازم است که از برداشت بیش از اندازه بافت های این ناحیه جلوگیری نمایم. بیمارانی که بافت اعظمی از لابیا مینورهای خود را از طریق جراحی حذف می نمایند بعد از دوران یائسگی با خشکی های واژن بسیار سخت و دشواری همراه می شود.

 

مراقبت های لازم بعد از جراحی لابیاپلاستی 

ممکن است در چند روز اول پس از عمل کمی احساس درد داشته باشید. به همین دلیل، بسیاری از افراد با پوشیدن لباس های گشاد بعد از عمل احساس راحتی می کنند. ممکن است به شما توصیه شود که چند روز اول هنگام خواب چند بالش را در زیر باسن خود بگذارید تا لگن را بالا ببرد. در واقع یکی از مهم ترین نکاتی که باید بعد از عمل لابیاپلاستی به آن توجه کنید، استراحت کافی بعد از جراحی به منظور تسریع در روند بهبودی می باشد.

نتایج نهایی لابیاپلاستی 

اگرچه ممکن است نتایج عمل جراحی لابیاپلاستی بلافاصله پس از عمل جراحی قابل توجه باشد، اما ممکن است تورم باقیمانده ناشی از جراحی تا ۶ ماه طول بکشد. اسکارها در چند هفته اول بعد از عمل، صورتی و کمی برجسته می شوند. اما با گذشت زمان محو خواهند شد و خطوط بسیار نازکی به جای می گذارند. برای کمک به بهبود زخم ها، عمل کردن به دستورالعمل های بعد از عمل ، دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی نیز بسیار اهمیت دارد.

در طول مشاوره قبل از لابیاپلاستی چه مواردی بیان می شود؟

قبل از اقدام برای هر کاری، مراجعه به یک دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی جهت انجام مشاوره های لازم در خصوص انجام جراحی لابیاپلاستی می باشد. برخی از خانم ها به طور مادرزادی با بزرگی، ضخیم یا نامتقارنی لابیاها به دنیا می آیند. برخی دیگر ممکن است پس از زایمان یا با افزایش سن، دچار اشکال در ناحیه تناسلی شوند.

در این بخش قصد داریم در مورد روش هایی که می توان برای رفع این مشکل به کار گرفت مطالبی را بیان کنیم. به همین دلیل است همواره به انجام مشاوره قبل از هر اقدامی توصیه می شود. در طی این جلسه جراح زنان ناحیه تناسلی شما را معاینه می کند تا تشخیص دهد کدام روش موثرتر است.

دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی
دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی

ویژگی دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی خوب !

اخلاق مداری پزشک

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب یک جراح زنان خوب، توجه به اخلاق مدار بودن وی می باشد. یک پزشک باید اخلاق پزشکی داشته باشد و با بیماران خود به گونه ای رفتار کند که در همان جلسه اول مشاوره، اعتماد آنها را به خود جلب کند.

دانش و سواد بالا

یکی دیگر از ویژگی های دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی ، داشتن سواد کافی و دانش لازم در خصوص انواع جراحی های زیبایی واژن به ویژه عمل لابیاپلاستی می باشد. همین امر موجب بالا رفتن شانس موفقیت در امر درمان بیماران خواهد شد.

تجربه و سابقه کاری بالا

میزان تجربه، سابقه کاری بالا، تبحر و مهارت بالا دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. زیرا اغلب مشاهده شده افرادی که توسط جراحان بی تجربه و بدون مهارت کافی در این زمینه جراحی شده اند دچار عوارض ناخواسته و جبران ناپذیری شده اند.

به کار گیری ابزارهای پیشرفته

یک جراح لابیاپلاستی خوب باید از آخرین و به روزترین تکنولوژی روز جهان در جراحی های خود استفاده کند تا بتواند روند جراحی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد و نتایج مطلوب با کمترین عارضه را بدست آورد.

سخن پایانی

به منظور شناخت هر چه بهتر و بیشتر دکتر زنان متخصص لابیاپلاستی مورد نظر خود می توانید با کمی تحقیق و دقت به جستجوی بهترین جراح لابیاپلاستی بپردازید. ارزیابی سابقه، مهارت و میزان تخصص جراح مورد نظر و همچنین حضور در کلینیک و مشاهده عکس قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی می تواند به شما در این امر کمک کند. باید توجه داشته باشید که همواره انتخاب صحیح جراح حاذق می تواند از به خطر افتادن سلامتی شما جلوگیری کند و شما را در رسیدن به یک نتیجه مطلوب و دلخواه یاری کند.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو