ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
دکتر جراح زیبایی واژن تهران

دکتر جراح زیبایی واژن تهران

در این مقاله، می خواهیم به موضوع دکتر جراح زیبایی واژن تهران بپردازیم. همراه ما بمانید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه دکتر جراح زیبایی واژن تهران با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

امروزه جراحی زیبایی واژن، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و یکی از مباحث داغ و شایع میان زنان امروزی است. در زمان های قدیم، یک زن اصولا حق فکر کردن و صحبت در مورد جراحی های زیبایی و به ویژه زیبایی واژن را نداشت.

اما باید گفت که این تفکر زنان در گذشته بسیار نادرست بود و یک زن حق دارد تا در مورد بدن خود آگاهی داشته باشد و برای زیبا سازی اندام خود با استفاده از جراحی اقدام نماید.

دکتر جراح زیبایی واژن تهران
دکتر جراح زیبایی واژن تهران

اما امروزه بیشتر بانوان، برای زیبایی اندام خود و به خصوص زیبایی واژن اهمیت زیادی قائلند. با توجه به گستردگی اینترنت و ورود فضاهای مجازی مختلف به زندگی مردم، زنان به راحتی می توانند اطلاعات خود را در زمینه مشکلات واژن و انواع جراحی های زیبایی واژن تکمیل نمایند تا با آگاهی کامل اقدام به انجام جراحی زیبایی واژن نمایند.

در این مقاله خانم دکتر زرگنج فرد بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران، انواع عمل های جراحی زیبایی واژن را برای شما عزیزان معرفی کرده و جزئیات آن را بیان نموده است. ما را همراهی نمایید.

آن چه در این نوشتار علمی پزشکی، مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم:

چرا خانم ها به فکر عمل زیبایی واژن هستند؟

انواع جراحی های زیبایی واژن کدامند؟

لابیاپلاستی چیست؟

انواع لابیا

عمل زیبایی لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

روش های جراحی زیبایی واژن

کلیتوریس چیست؟

عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی چیست؟

دلایل انجام عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی

جراحی زیبایی کلیتوریس چگونه صورت می گیرد؟

عمل زیبایی پرینورافی

روش انجام عمل پرینورافی

عمل واژینوپلاستی چیست؟

مزایای عمل واژینوپلاستی

جراحی واژینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

نقطه G-Spot  چیست؟

تقویت نقطه جی

مزایای تزریق ژل به نقطه جی

تقویت جی اسپات چگونه انجام می شود؟

هود چیست؟

نقش هود کلیتورال چیست؟

روش انجام جراحی هودوپلاستی چگونه است؟

آیا جراحی های زیبایی واژن، محدودیت سنی دارد؟

اقدامات لازم قبل از انجام جراحی زیبایی واژن چیست؟

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن چیست؟

نتیجه گیری

 

چرا خانم ها به فکر عمل زیبایی واژن هستند؟

لابیا در زنان عبارت است از لب های واژن که شکل آن و واژن در زنان متفاوت است و بر اثر گذر زمان و زایمان، دچار تغییراتی می شود. واژنی که لب های بزرگ و ناهموار دارد، می تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند. برای بسیاری از بانوان، ناهمواری لابیاها و چین و چروک های زیاد آن ناراحت کننده است.

در این شرایط، زن اعتماد به نفس کافی را برای برقرار کردن ارتباط جنسی با همسر خود ندارد یا حتی هنگام مقاربت ممکن است احساس درد در ناحیه واژن خود داشته باشد که در کیفیت زندگی و رابطه ی زناشویی او تاثیر منفی می گذارد.

برخی از زنانی که لابیای بزرگی دارند، هنگام پوشیدن لباس های تنگ، لابیای آن ها نمود پیدا می کند که فرد مجبور است تا دائما لباس های گشاد به تن کند و در انتخاب لباس مورد علاقه خود دچار محدودیت می شود.

در برخی از افراد، بزرگی لب های واژن مشکلات دیگری را در زندگی روزمره ایجاد می کند. وجود لابیاهای بزرگ باعث تحریک مزمن و ایجاد ناراحتی هنگام کار و ورزش می شود.

در نتیجه زنان برای رهایی از لابیاهای بزرگ و مشکلات پیرامون آن به فکر عمل جراحی برای رفع این مشکل می افتند.

در ادامه به دلایل اصلی انجام جراحی زیبایی واژن اشاره خواهیم داشت:

  • درد در حین مقاربت جنسی
  • داشتن ظاهری تمیز و زیبا
  • اصلاح عدم تقارن ظاهری واژن
  • پوست اضافی ناحیه کلاهک کلیتوریس و عدم تحریک پذیری کلیتوریس
  • درد یا ناراحتی در هنگام فعالیت های روزانه
  • ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ
  • احساس کشیدگی و سوزش در هنگام ورزش

پیشنهاد می کنیم از پست زیبایی واژن بدون جراحی دیدن کنید.

انواع جراحی هایی زیبایی واژن کدامند؟

در ادامه به معرفی و کاربردهای هر یک از این جراحی ها خواهیم پرداخت.

انواع جراحی هایی زیبایی واژن کدامند؟
انواع جراحی هایی زیبایی واژن کدامند؟

لابیاپلاستی چیست؟

در روش جراحی لابیاپلاستی، جراح اقدام به تغییر شکل ظاهر لبه های داخلی و یا لبه های بیرونی واژن می کند. این نوع جراحی اغلب برای کاهش اندازه یا طول لبه داخلی واژن کاربرد و بیشترین طرفدار را دارد.

برای لبه واژن، اندازه ی مشخصی تعریف نشده است. اما بهترین حالت، وضعیتی است که لبه داخلی واژن بعد از جراحی، از لبه بیرونی آن بیرون نزده باشد. در واقع هدف اصلی این نوع جراحی همین است که لبه های واژن در داخل واژن قرار بگیرند.

انواع لابیا

لابیا ماژور:

لابیا ماژور دولایه از پوست است که از نقطه ی تپه ونوس مشخص روی استخوان شرمگاهی تا نقطه ی پرینه ادامه دارد. لابیا ماژور وظیفه ی محافظت از ساختار داخلی بدن از جمله دهانه واژن و لابیا مینور را برعهده دارد و از ورود هر گونه میکروب یا ویروس به داخل واژن جلوگیری می کند.

لابیا مینور:

لابیا مینور دو لایه از پوست است که در ابتدای دهانه واژن و در میان لابیا ماژور واقع شده اند. شکل و رنگ لابیای مینور در زنان متفاوت است.

عمل زیبایی لابیاپلاستی چقدر طول می کشد؟

عمل لابیاپلاستی به صورت سرپایی است و حدود 1 ساعت زمان خواهد برد و فرد می تواند بعد از نیم ساعت استراحت، از کلینیک مرخص گردد. عمل لابیاپلاستی با استفاده از بی حسی موضعی بدون تزریق وریدی صورت می گیرد. توصیه می شود تا قبل از انجام عمل طی یک جلسه از پزشک خود مشاوره دریافت کنید.

دکتر زرگنج فرد بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران، در جلسات پیش از عمل، تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان خواهد گذاشت. این اطلاعات شامل نحوه جراحی، مدت زمان جراحی ، نحوه بی حسی، طول دوره نقاهت و نتیجه ی مورد انتظار عمل می باشد.

روش های جراحی زیبایی واژن

جراح برای انجام عمل لابیاپلاستی از دو روش استفاده می کند. این دو روش شامل موارد زیر است:

تکنیکtrim

در این روش، لب های اضافی برش زده و جدا می گردند و لب های جدید بخیه زده می شوند. مدت زمان انجام این روش حدود 1 ساعت است.

تکنیک wedge  

در روش Wedge با ایجاد یک برش به شکل 7 در لبه های لابیای مینور، بافت های اضافی در مرکز واژن برش خورده و حذف می شود. انجام این نوع عمل جراحی زمان بیشتری طول می کشد اما نتیجه ی بهتری نسبت به روش قبل دارد.

تکنیک wedge
تکنیک wedge

کلیتوریس چیست؟

کلیتوریس یکی از اعضای جنسی زنان است که زن به وسیله ی آن در طول مقاربت به ارگاسم می رسد. کلیتوریس بیشتر از هر بخش دیگری در اعضای جنسی اعصاب دارد. در واقع کلیتوریس در بدن زنان، معادل آلت جنسی در مردان عمل می کند و منشا اصلی لذت جنسی و به ارگاسم رسیدن زن می باشد.

کلیتوریس حدود 8000 عصب جنسی دارد که در بدن زن با بافت چین خورده ای پوشانده شده است. این بافت صورتی رنگ چین خورده، کلاهک کلیتوریس نام دارد.

در حین مقاربت و تحریک، کلاهک کلیتوریس کمی ورم می کند و وظیفه ی آن تنها لذت جنسی و به ارگاسم رساندن زن می باشد. همه ی این مطالب را گفتیم تا برسیم به عمل جراحی زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی که توسط دکتر زرگنج فرد بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران انجام می گیرد و بهترین نتیجه زیبایی را برای بانوان به ارمغان می آورد.

عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی چیست؟

عمل زیبایی کلیتوریس شیوه ای از جراحی می باشد که پزشک از طریق جراحی لابیاپلاستی اقدام به کاهش چین های اضافی کلاهک کلیتوریس می کند.

در صورتی که هنگام عمل لابیاپلاستی و حذف لابیاهای اضافی، پوست اضافه ناحیه کلیتوریس برداشته نشود، برجستگی هایی در ناحیه کلاهک کلیتوریس ایجاد می شود که زیبایی و ظاهر ناحیه تناسلی را از بین می برد و انجام این جراحی می تواند باعث زیبایی ناحیه تناسلی گردد.

در برخی از زنان، بافت صورتی رنگ کلاهک کلیتوریس بزرگ است ومانند لابیاهای بزرگ می تواند مشکلاتی را در هنگام فعالیت های روزانه برای فرد ایجاد کند. در نتیجه برای رهایی از این گوشت اضافه، اقدام به عمل جراحی ناحیه کلیتوریس می کنند.

عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی چیست؟
عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی چیست؟

دلایل انجام عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی

  • رسیدن به اوج لذت جنسی
  • امکان داشتن چندین ارگاسم در طول رابطه جنسی
  • زیبایی ظاهری ناحیه تناسلی
  • حذف مشکل پوشیدن لباس تنگ

جراحی زیبایی کلیتوریس چگونه صورت می گیرد؟

عمل زیبایی کلیتوریس بسیار ساده و راحت است و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. در این عمل، جراح بخشی از پوسته کلاهک کلیتوریس را برش داده و حذف می کند.

طی این جراحی هیچ گونه آسیبی به به کلاهک و کلیتوریس و پایه های عصبی آن وارد نمی شود. در نتیجه این عمل به هیچ وجه روی میل جنسی و عصب های جنسی اثر نمی گذارد. اغلب زنان عمل زیبایی کلیتوریس و لابیاپلاستی را با هم انجام می دهند.

عمل زیبایی پرینورافی

به ناحیه بین ناحیه تناسلی و مقعد، پرینه گفته می شود که این قسمت ممکن است بر اثر عوامل طبیعی مانند افزایش سن و زایمان های طبیعی دچار پارگی شود. میزان پارگی پرینه در افراد متفاوت می باشد. اما این میزان پارگی چه کم باشد چه زیاد، در رابطه جنسی تاثیر منفی می گذارد و باعث کاهش لذت جنسی و کاهش اعتماد به نفس می گردد. در نتیجه فرد احساس می کند که باید برای تنگ کردن پرینه به جراح زیبایی واژن مراجعه نماید.

عمل زیبایی پرینورافی یک جراحی ترمیمی می باشد که طی این عمل، دهانه واژن تنگ و به حالت قبلی خود باز می گردد. این عمل برای زنان و همچنین شریک جنسی آنان بسیار رضایت بخش بوده و هست زیرا تنگ شدن واژن باعث بهبود رابطه جنسی و در نهایت رابطه عاطفی می گردد.

خانم دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران، این جراحی را به زنانی توصیه می کند که مشکلات زیر را دارند:

  • افزایش سن و گشاد شدن طبیعی واژن
  • زایمان های متعدد طبیعی
  • نرسیدن به ارگاسم جنسی در طول مقاربت
  • افتادگی در واژن و مثانه
  • نارضایتی شریک جنسی از گشادی واژن
  • تکرر ادرار بر اثر افتادگی واژن و مثانه
  • عفونت های مکرر واژینال

روش انجام عمل پرینورافی

در طی جراحی عمل پرینورافی، جراح دیواره های پشتی واژن را به هم نزدیک کرده و متصل می نماید تا واژن تنگ شود. این عمل نیز مانند دیگر عمل های زیبایی واژن تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و معمولا عمل بین 30 تا 40 دقیقه زمان می برد. دوره ی نقاهت این جراحی 1 هفته می باشد و بهتر است تا 1 ماه بعد از عمل، نزدیکی انجام نگیرد.

روش انجام عمل پرینورافی
روش انجام عمل پرینورافی

عمل واژینوپلاستی چیست؟

این جراحی برای درمان گشادی واژن و ترمیم ناحیه پرینه انجام می شود. در طی عمل جراحی واژِینوپلاستی ، جراح اقدام به حذف قسمت های اضافی پوست واژن می کند.

همچنین عضلات کانال واژن را سفت و تنگ کرده تا فرد بتواند رابطه جنسی بهتری را تجربه کند. در زنانی که عضلات کف لگنشان آسیب دیده است، از عفونت های واژینال و کاهش لذت جنسی رنج می برند. در این زنان، شریک جنسی آنان نیز دچار نارضایتی از گشادی واژن می باشد.

در نتیجه زنان برای برطرف کردن مشکلات ناشی از گشادی واژن و آسیب پرینه به جراح مراجعه می کنند. دکتر زرگنج  فرد بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران با انجام عمل واژینوپلاستی، اقدام به تنگ کردن واژن و ترمیم ناحیه پرینه می کند.

مزایای عمل واژینوپلاستی

زنانی که تحت این جراحی قرار گرفته اند، تغییرات در ناحیه واژن را به خوبی احساس می کنند و در رابطه جنسی بیشترین لذت را تجربه خواهند کرد. مزایای عمل واژینوپلاستی عبارت است از:

  • کنترل کردن عضلات واژن در رابطه جنسی
  • افزایش میل جنسی
  • اصطکاک بیشتر در حین مقاربت
  • زیبایی واژن
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان اختلالات مادرزادی واژن

جراحی واژینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

در جراحی واژینوپلاستی ، پوست ها و گوشت های اضافی عضلات واژن حذف می گردند. بعد از حذف نواحی اضافی، قسمت های باقیمانده کشیده شده و به هم متصل می شوند. همچنین آسیب های ناحیه پرینه نیز ترمیم می گردد. این نوع جراحی علاوه بر کانال واژن، مدخل واژن را نیز تنگ می کند که در نتیجه ساختاری زیبا و یکدست برای واژن به وجود می آید.

جراحی واژینوپلاستی چگونه انجام می شود؟
جراحی واژینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

نقطه G-Spot چیست؟

نقطه ی G ناحیه ای در داخل واژن می باشد که مکان دقیق آن در قسمت دیواره جلویی واژن قرارگرفته است و کمی برجسته تر از دیگر نقاط  ناحیه تناسلی می باشد. این نقطه در فاصله ی 4 سانتیمتری از محل ورودی واژن و مجرای ادراری قرار دارد. ناحیه G بخشی از شبکه کلیتورال است که در صورت تحریک، باعث اوج لذت جنسی زن می گردد.

تقویت نقطه جی

یک روش جراحی مدرن به نام تقویت نقطه G به وجود آمده است که نتیجه این جراحی، بهبود و افزایش میل جنسی است و منجربه افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود. در این روش، اندازه نقطه G را تا 4 برابر افزایش می دهند که روشی ایمن و موثر برای افزایش میل و لذت جنسی می باشد.

تقویت G-Spot یک روش ایمن و موثر می باشد. در این روش ماده ای به نام اسید هیالورونیک یا پر کننده ی واژن را در نقطه ی G تزریق می کنند که حاصل آن افزایش مدت زمان ارگاسم و دفعات آن است.

مزایای تزریق ژل به نقطه جی

مزایای تقویت نقطه G عبارت است از:

·        رفع بی میلی جنسی

·        بهبود رابطه جنسی

·        افزایش اعتماد به نفس

·        برجسته شدن نقطه G و زیبایی ناحیه تناسلی

·        افزایش تحریک پذیری

تقویت جی اسپات چگونه انجام می شود؟

این عمل بسیار کم خطر و بی درد است و عوارض چندانی را به دنبال ندارد. انجام تقویت نقطه جی با بی حسی موضعی صورت می گیرد و معمولا 15 دقیقه بیشتر زمان نمی برد.

هنگامی که جراح نقطه G را پیدا کرد، ماده ای به نام اسید هیالورونیک یا پر کننده کلاژن را به این نقطه تزریق می کند. میزان این ماده بستگی به آناتومی بدن دارد که پزشک می تواند آن را تشخیص دهد.

این روش ممکن است به نظر افراطی باشد اما برای بسیاری از بانوانی که دچار بی میلی جنسی می باشند، بسیار مفید است. مهم ترین نکته در تقویت نقطه G پیدا کردن مکان دقیق توسط پزشک می باشد.

تزریق اشتباه مواد به سایر بخش های ناحیه تناسلی نتیجه رضایت بخشی را از این عمل حاصل نمی کند. مکان این نقطه در میان خانم ها موقعیت متفاوتی دارد و دکتر زرگنج  فرد، بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران، می تواند به خوبی این نقطه را پیدا کرده و آن را تقویت نماید.

تقویت جی اسپات چگونه انجام می شود؟
تقویت جی اسپات چگونه انجام می شود؟

هود چیست؟

هود کلیتورال بخشی از ناحیه تناسلی زن می باشد که به صورت چین خورده به لبه ای داخلی در جلوی واژن متصل است. در برخی از زنان، چین نامتقارن و تیرگی آن می تواند ظاهری ناخوشایند داشته باشد.

شکل و ظاهر هودکلیتورال در افراد مختلف متفاوت می باشد. شکل آن در برخی افراد کوچک و در برخی افراد بزرگ است و ظاهر آن اغلب به شکل لابیاها بستگی دارد. عرض لابیاها در زنان از 1 تا 5 سانتیمتر است. لب های داخلی در نقطه ای که وصل می شوند، هود را تشکیل می دهند.

نقش هود کلیتورال چیست؟

هود کلیتورال به نوک کلیتوریس متصل است و از آن حفاظت می کند. کلیتوریس منشا اصلی لذت جنسی و به ارگاسم رسیدن است. تحریک کلیتوریس باعث تجمع خون و نعوظ می گردد. زیرا این بخش بیشترین عصب ها را در ناحیه تناسلی دارد. هود کلیتورال از این بخش در برابر اصطکاک و مالش محافظت می کند.

اما نقص عملکرد این ناحیه می تواند روی زندگی زناشویی فرد تاثیر منفی بگذارد. برای زیباسازی ناحیه هود کلیتورال، از جراحی سرپایی استفاده می شود. دکتر زرگنج فرد بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران، جراحی زیبایی هودکلیتورال را با هدف رفع نقایص و بهبود ظاهر این ناحیه انجام می دهد.

برخی عوامل مانند زایمان طبیعی، ضربه، اصطکاک و زخم؛ منجر به آسیب یا تغییر شکل هودکلیتور می گردند. این عوامل می تواند روی رابطه جنسی، اعتماد به نفس و حفاظت ناحیه کلیتوریس تاثیر بگذارد.

چه کسانی کاندید جراحی هودوپلاستی هستند؟

اغلب جراحی هودوپلاستی با اهداف زیر صورت می گیرد:

  • افزایش لذت جنسی
  • پوشیدن لباس های تنگ
  • بهبود ظاهر و زیبایی هودکلیتورال
  • افزایش اعتماد به نفس

 

روش انجام جراحی هودوپلاستی چگونه است؟

انجام این عمل جراحی تحت بی حسی موضعی و به صورت سرپایی در کلینیک صورت می گیرد. قبل از انجام عمل، شکل و اندازه هودکلیتورال توسط جراح تعیین می گردد و در طی جراحی، بخش اضافی آن حذف و در صورت آسیب دیدگی، ترمیم می گردد. این جراحی اغلب در کنار جراحی های دیگری مانند لابیاپلاستی انجام می شود.

آیا جراحی های زیبایی واژن، محدودیت سنی دارد؟

اندازه ی لابیاها و سینه ها بعد از سن بلوغ تغییر نموده و رشد می کنند. بنابراین برای عمل جراحی زیبایی واژن حتما باید سن فرد بالای 18 سال باشد.

در این سن لابیاها بیشترین رشد خود را کرده اند و دیگر تغییر نخواهند کرد. دکتر زرگنج فرد، علت عمل های زیبایی واژن بعد از 18 سالگی را چنین بیان می نماید که تا قبل از 18 سالگی، اندام ها در حال رشد هستند و اگر عمل جراحی انجام شود، در روند رشد بخش های واژن تداخل ایجاد می گردد.

به همین دلیل توصیه می شود که این عمل ها را بعد از 18 سالگی انجام دهید. بعد از این سن، دیگر محدودیتی برای زیباسازی واژن وجود ندارد.

آیا جراحی های زیبایی واژن، محدودیت سنی دارد؟
آیا جراحی های زیبایی واژن، محدودیت سنی دارد؟

انجام جراحی زیبایی واژن در دختران باکره

سوالی که اغلب برای متقاضیان این نوع عمل ها پیش می آید، این است که آیا دختر باکره نیز می تواند از مزایای این جراحی ها بهره ببرد و مشکلی برای بکارتش پیش نمی آید؟

پاسخ مثبت است. انجام این گونه جراحی ها هی چگونه آسیبی را به پرده بکارت وارد نمی کنند و فرد پس از اتمام دوره بلوغ خود می تواند تحت این عمل های جراحی قرار بگیرد.

اقدامات لازم قبل از انجام جراحی زیبایی واژن چیست؟

  • ابتدا باید درباره جراحی زیبایی ناحیه مد نظر اطلاعاتی را تهیه نموده و دانش خود را افزایش دهید.
  • سپس درباره ی پزشک و کلینیک او تحقیق کنید و مطمئن شوید که پزشک، مهارت و تجربه کافی را برای انجام جراحی داشته باشد.
  • برای انجام جراحی، یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید.
  • بعد از جراحی، توصیه ها و مراقبت های لازم را رعایت کنید.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن چیست؟

دکتر زرگنج فرد ، بهترین دکتر جراحی زیبایی واژن تهران ، توصیه هایی را برای بعد از عمل جراحی بیان نموده اند که در ادامه به شرح کامل آن ها می پردازیم.

  • بهتر است برای انجام عمل، یکی از دوستان را به همراه خود ببرید تا شما را تا منزل همراهی نماید.
  • در صورتی که بعد از عمل در ناحیه تناسلی خود احساس درد داشتید، می توانید داروهای مسکنی را که پزشک تجویزکرده است، مصرف نمایید.
  • تا یک هفته بعد از عمل جراحی زیبایی واژن، خوب استراحت کنید.
  • از انجام فعالیت های سنگین تا 40 روز بعد از جراحی بپرهیزید.
  • از برقراری رابطه جنسی و نزدیکی به مدت 1 هفته بعد از عمل اجتناب کنید.
  • به مدت 1 هفته بعد از عمل از آب داغ و گرم هنگام استحمام استفاده نکنید.
  • برای شست و شوی ناحیه تناسلی و محل بخیه ها از ژل مخصوص استفاده نمایید.
  • محل بخیه ها را در صورت خیس شدن با باد سشوار خشک نمایید.
  • اگر در قسمت بخیه هایتان احساس خارش دارید، طبق دستور پزشک می توانید از پماد کورتونی استفاده نمایید.
  • تمام داروهایی را که پزشک تجویز کرده است، به موقع و تا پایان دوره استفاده نمایید.
  • برای پیشگیری از ابتلا به یبوست، آب و مایعات زیاد مصرف کنید.
  • در صورتی که هر گونه عوارض غیر طبیعی و طولانی داشتید، به پزشک مراجعه نمایید.
مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن چیست؟
مراقبت های بعد از جراحی زیبایی واژن چیست؟

نتیجه گیری

با پیشرفت علم و تکنیک های پزشکی، جراحی زیباسازی واژن در میان زنان بسیار محبوب شده است. این جراحی با هدف بهبود عملکرد نواحی مختلف واژن و زیباسازی ظاهری آن، موجب افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط زناشویی می شود. بهتر است برای انجام عمل های زیبایی واژن، جراحی ماهر و با تجربه را انتخاب کنید.

در تهران، متقاضیان زیادی برای انجام این عمل های زیبایی وجود دارند که می توانند برای داشتن بهترین نتایج و رضایت از عمل، به دکتر زرگنج فرد مراجعه کنند. دکتر زرگنج فرد قبل از اقدام به جراحی، در جلساتی مشاوره ای کلیات و نحوه انجام کار و نتایج مورد انتظار را در اختیارتان خواهد گذاشت.

عمل جراحی زیبایی واژن باید با کمترین عوارض احتمالی انجام گیرد که دکتر زرگنج فرد به عنوان بهترین دکتر جراح زیبایی واژن تهران ، این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

منبع :

https://cutt.ly

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو