ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
لابیاپلاستی با لیزر ژولیت

لابیاپلاستی با لیزر ژولیت

در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی را در مورد لابیاپلاستی با لیزر ژولیت ارائه نماییم.  تا انتهای این مقاله همراه شما هستیم.

این روزها عمل های زیبایی، به خصوص در بانوان رواج بیشتری پیدا کرده است. اما لابیاپلاستی از مواردی است که علاوه بر زیبایی، در بسیاری از مواقع، ضرورت پزشکی به خود می گیرد. در این مقاله در مورد لابیاپلاستی و مطالب مربوط به آن، توضیحاتی را ارائه می کنیم. تا انتهای مقاله، با ما بمانید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی همین الان با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد در تماس باشید.

02128111615

02122930161

لابیاپلاستی با لیزر ژولیت
لابیاپلاستی با لیزر ژولیت

مواردی که در این نوشتار بررسی می شوند:

تعریف لابیا و گونه های آن

لابیاپلاستی چیست و کاربرد های اصلی آن کدام است؟

مزایای لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

معرفی لیزر ژولیت و مزایای آن

دلایل بهره گیری از لابیاپلاستی

تاثیر لابیاپلاستی بر میزان میل جنسی

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

علائم وجود خطر پس از عمل لابیاپلاستی

چه افرادی باید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟

چه اشخاصی از عمل لابیاپلاستی منع شده اند؟

نتیجه گیری

مزایای لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

هنگام بهره گیری از لابیاپلاستی با استفاده از روش لیزری به این دلیل که ایجاد برش و اتصال یا انعقاد درون رگی در یک زمان به  وسیله لیزر انجام داده می شود، پس امکان خونریزی وجود ندارد و همچنین متورم شدن و حس درد بعد از پایان عمل با لیزر خیلی کمتر از زمانی است که از روش جراحی بهره می گیریم.

به علاوه مدت زمان بازیابی تدریجی سلامت و نیروی شخص پس از عمل و به دست آوردن بهبودی در روش لیزر لابیاپلاستی با سرعت بیشتری رخ می دهد و شخص یک روز پس از انجام عمل جراحی قادر است تا کارهای روزمره خودش را انجام دهد. اغلب اوقات  بدون استفاده از بخیه یا با کمترین استفاده از بخیه انجام می گردد.

مزایای لابیاپلاستی با لیزر چیست؟
مزایای لابیاپلاستی با لیزر چیست؟

رد زخم پس از عمل جراحی لابیاپلاستی به جا نمی ماند. در لابیاپلاستی به روش لیزری، از بی حسی موضعی استفاده می شود و به دلیل این که عمل سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود، نیازی به بستری شدن نیست.

معرفی لیزر ژولیت و مزایای آن

به تازگی با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای تجهیزات پزشکی،  دانش و تکنولوژی یاری بسیاری به سلامت خانم ها رسانده است. لیزر ژولیت را می توان به عنوان یکی از انواع لیزرهای بسیار خوب و مفید که تاثیر بسیاری در سلامت خانم ها دارد، نام برد.

با بهره گیری از لیزر ژولیت می توان به نتایجی مانند جوان و شاداب کردن واژن ، برطرف کردن افتادگی واژن ، تنگ شدن واژن، معالجه ی  بی اختیاری  در دفع ادرار، معالجه اختلالات در رسیدن به ارگاسم و همچنین موردهای زیاد دیگری  دست یافت.

معرفی لیزر ژولیت و مزایای آن
معرفی لیزر ژولیت و مزایای آن

نتیجه ی درمان با لیزر ژولیت چه زمانی قابل رویت است؟

با گذشت دو هفته از لابیاپلاستی با لیزر ژولیت، بیمار قادر است که نتیجه های آن را مشاهده نماید و با گذشت دو الی سه ماه، بیمار می تواند بیشترین نتیجه گیری پس از درمان با لیزر را مشاهده نماید.

مدت زمان درمان هنگام استفاده از لیزر ژولیت

پروسه انجام لیزر درمانی با استفاده از لیزر ژولیت اغلب ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. در معالجه با استفاده از لیزر ژولیت، اغلب به بی حس کردن احتیاجی نیست. ولی اگر فرد حساسیت زیادی داشته باشد، می توان برای او از بی حسی موضعی استفاده نمود.

پیشنهاد می کنیم از پست سوالات رایج لابیاپلاستی دیدن کنید.

دلایل بهره گیری از لابیاپلاستی

در هنگام درمان با لیزر ژولیت، بیمار هیچ گونه احساس دردی ندارد، طوری که بعد از درمان با لیزر می تواند سر کار برود و فعالیت هایش را انجام دهد.

 لابیاپلاستی با لیزر ژولیت سبب زیاد شدن کلاژن سازی و همچنین الاستین می گردد و همچنین از مزایای زیر برخوردار است:

این دستگاه، بالاترین میزان جذب به وسیله ی آب را دارا می باشد. در مقایسه با سایر دستگاه ها، تاثیر بیشتر و بهتری روی واژن می گذارد که به این وسیله سبب زیاد شدن  میزان کلاژن و همچنین ساختن الاستین در مخاط واژن می ‌گردد.

لیزر ژولیت شامل سرهای یک بار مصرف است که به این وسیله باعث جلوگیری از انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر می ‌گردد.

این لیزر در مقایسه با سایر لیزرها، به جلسه های کمتری نیاز دارد.

دلایل بهره گیری از لابیاپلاستی
دلایل بهره گیری از لابیاپلاستی

تعداد جلسات لابیاپلاستی با استفاده از لیزر ژولیت

معمولا لابیاپلاستی با لیزر ژولیت  یک الی سه جلسه زمان می برد. در لابیاپلاستی با لیزر ژولیت نور لیزر به بافت واژن می تابد و همزمان با کلاژن سازی، باعث تنگ شدن واژن هم می شود.

علاوه بر تنگ کردن واژن به وسیله ی لیزر، همزمان قادر است تا بی اختیاری در ادرار را نیز معالجه نماید.

بعد از لابیاپلاستی با لیزر ژولیت به مراقبت خاصی نیاز نیست. 

تعریف لابیا و گونه های لابیا

لابیا خارجی ترین قسمت از اندام تناسلی خانم ها می باشد و از آنجایی که بیرونی ترین بخش است، قابلیت رویت دارد. لابیا به دو گونه ی اصلی تقسیم می شود. دو گونه ی اصلی لابیا، لابیای ماژور و  لابیای مینور نام دارند. نقش اصلی آن ها محافظت از قسمت کلیتوریس و دهانه واژن و دهانه ی مجاری ادراری می باشد.

لابیا ماژور:

لابیا ماژور در واقع همان لابیای بیرونی است‌ که شامل دو طبقه ی پوستی می باشد‌. این دو طبقه که در واقع ازناحیه تپه ونوس که بر روی استخوان شرمگاهی قرار دارد، شروع می شود و در ادامه ی آن، قسمت پرینه است.

لابیای بیرونی وظیفه ی حفاظت کردن و پوشاندن قسمت هایی که حساس هستند و همچنین نقاط داخلی آلت تناسلی همچون دهانه واژن و کلیتوریس را انجام می دهد.

لابیا مینور یا لابیا داخلی:

لابیای مینور شامل دو طبقه ی پوستی است. این دو لایه ی پوستی در دو سمت  دهانه واژن واقع است و در میان لابیا ماژور قرار دارد  که از قسمت کلیتوریس به طرف پایین ادامه دارد و تا قسمت میانی دهانه ی واژن امتداد دارد. لابیا مینور از حیث  اندازه و رنگ در  میان بانوان فرق دارد.

لابیا مینور یا لابیا داخلی:
لابیا مینور یا لابیا داخلی:

لابیاپلاستی چیست و کاربردهای اصلی آن کدام است؟

لابیاپلاستی (labiaplasty) یا به عبارت دیگر نمفوپلاستی یک روش جراحی است که برای هیپرتروفی لبه های کوچک استفاده می شود و کارایی آن تقارن نداشتن صحیح می باشد.  درواقع این عمل لابیاپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که مخصوص بانوان می باشد و در نتیجه با انجام آن،  ظاهر واژن و لب های خارجی آن تغییر پیدا می کند و بهتر می شود.

در بیمارهایی که از عفونت ادراری، اختلال در روابط جنسی و زناشویی، وجود بوی نامطبوع و یا حتی نارضایتی شخصی رنج می برند، جراحی لابیاپلاستی ضروری است. البته معمولا در در گزینه نا رضایتی، انجام لابیاپلاستی  دلیل زیبایی دارد.

لابیاپلاستی با لیزر ژولیت از جمله عمل های زیبایی  است که به تازگی از طرف بانوان با اقبال زیادی روبرو شده است و همچنین در زیباسازی ناحیه ی آلت تناسلی بانوان بسیار اهمیت دارد.

لابیاپلاستی به بیان دیگر کوچک نمودن لابیا ( لبه های دور واژن) می باشد. این عمل در واقع عملی برای  کوچک نمودن و همچنین قرینه نمودن لب های خارجی یا مینور واژن است. لابیاپلاستی  به بستری شدن و همچنین بیهوشی نیاز ندارد. در واقع عمل لابیاپلاستی را می توان با بهره گیری از بی حسی موضعی و به صورت سرپایی انجام داد.

لابیاپلاستی چیست و کاربردهای اصلی آن کدام است؟
لابیاپلاستی چیست و کاربردهای اصلی آن کدام است؟

چه افرادی می توانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟

ظاهر لبه های پیرامون واژن لابیا مینور در خانم ها متفاوت است.

در  بیشتر بانوان، بزرگ بودن لابیاها دلیل ژنتیکی دارد. اما در بعضی از افراد؛ مشکلات هورمونی، خود ارضایی و بارداری نیز از دیگر علل بزرگ بودن لابی ها هستند. اکثریت بانوان به علت زیبایی تمایل دارند تا لابیاپلاستی انجام دهند.

اما بعضی از افراد، لابیاپلاستی را به دلایل دیگری انجام می‌ دهند که در زیر به آن اشاره شده است:

۱- قرینه نبودن لابی ها

۲- بزرگ بودن لابی ها

۳- بوی بد و آزار دهنده و اختلال در تمیزی قسمت های اندام تناسلی

۴- داشتن حس درد و آزردگی هنگام رابطه جنسی

۵- داشتن حس آزردگی هنگامی که فرد ورزش می کند و یا لباس های چسبان می پوشد.

۶- پراکنده و منحرف شدن جریان ادرار فرد

۷- افزایش حس اعتماد به نفس در شخص

حاملگی و به دنیا آوردن بچه‌ می تواند یکی از علل تغییر کردن شکل لابی ها و بزرگ شدن آن ها باشد. این مسئله ممکن است باعث اختلالات زیادی در رابطه های جنسی شود. همچون ایجاد درد هنگام رابطه ی جنسی و نزدیکی و همچنین ایجاد  حس بد و نامطبوع از شکل ظاهری واژن.

همچنین چاق و لاغر شدن های مکرر می تواند باعث بزرگی و بد شکلی، افتادگی و آویزان شدن لابیاها و پوست ناحیه واژن شود که همه این موارد با لابیاپلاستی قابل حل بوده و درمان پذیر هستند.

در ادامه مبحث، می خواهیم مزایای لابیاپلاستی با لیزر و همچنین مزایای لابیاپلاستی با لیزر ژولیت را بررسی نماییم. با ما باشید.

 

تاثیر لابیاپلاستی بر میزان میل جنسی

نگرانی از این که حس های جنسی زنانه پس از لابیاپلاستی چگونه است، باعث ایجاد دعوت در مورد لابیاپلاستی در بسیاری از بانوانی است که به دنبال انجام عمل لابیاپلاستی هستند.

برای برطرف شدن این سوال  باید دقت کنید که کلیتوریس، اصلی ترین و مهم ترین قسمت در اندام جنسی است که این اندام در تحریک جنسی تاثیر بسیار زیادی دارد. این اندام دارای اعصاب حسی فراوانی است.

در خانم های زیادی که دارای لابیاهای بزرگ هستند، به دلیل وجود پوست زیاد و اضافه یا داشتن چین خوردگی پوستی  درآن قسمت، کلیتوریس در هنگام رابطه ی جنسی بسیار کم تحریک می شود. پس به وسیله ی عمل لابیاپلاستی و جدا کردن پوست های اضافی، کلیتوریس بیشتر از قبل ظاهر می شود و تحریک پذیری زیادتر می شود.

به علاوه  در تعداد زیادی از خانم ها، به دلیل وجود اندازه بزرگ در لابیاها هنگام رابطه ی جنسی، دخول با دشواری صورت می گیرد. پس به وسیله لابیاپلاستی؛ با کوچک کردن لابیا، عمل دخول آسان تر می شود. از طرفی بهتر شدن ظاهر اندام جنسی به خصوص در ناحیه تناسلی باعث بالا رفتن میزان اعتماد به نفس و لذت بردن بیشتر از رابطه می شود.

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

۱- آسودگی و استراحت تقریبی تا حدود ۴۸ ساعت

۲- انجام ندادن کارهای سخت و سنگین و همچنین نداشتن فعالیت ورزشی و نداشتن رابطه ی جنسی به مدت ۴ هفته بعد از انجام عمل

۳- کمپرس سرد کردن ناحیه ی عمل به مدت ۲۴ ساعت بعد از عمل

۴- وجود درد و خونریزی کم   در ناحیه ی عمل شده تا مدت یک هفته طبیعی است.  اما هنگامی که خونریزی شدید باشد، باید به دکتر مراجعه شود.

۵- خارش و وجود سوزش  کم در ناحیه ی عمل شده طبیعی می باشد.

۶- نباید ناحیه ی عمل شده، با پماد و کرم تماس داشته باشد.

۷- حمام کردن به مدت  ۴۸ ساعت پس از عمل لابیاپلاستی فقط در صورتی مجاز است که به صورت ایستاده انجام شود.

۸- تا مدت دو هفته پس از عمل نباید از شلوارهای چسبان استفاده شود.

۹- باید مواد غذایی حاوی ویتامین c را پس از عمل در رژیم خود بگنجانید. مثلاً باید از آناناس و گوشت قرمز که در بهبود زخم موثر هستند، استفاده کنید.

۱۰- باید از به وجود آمدن یبوست جلوگیری شود.

۱۱- ورم کردن و کبود شدن به مدت دو ماه بعد از عمل لابیاپلاستی طبیعی است.

علائم وجود خطر پس از عمل لابیاپلاستی

۱- وجود ترشحات سبز یا زرد رنگ در ناحیه عمل شده

۲- وجود بوی بد در ناحیه واژن

۳- داشتن خونریزی به مقدار زیاد

چه افرادی باید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟

– اشخاصی که در هنگام رابطه جنسی و نزدیکی، درد احساس می کنند.

– اشخاصی که مایل هستند تا ظاهرشان تمیز و زیبا باشد.

– کسانی که از متقارن نبودن ظاهر واژن خود آزرده هستند و می خواهند آن را اصلاح نمایند.

– کسانی که از تحریک نشدن کلیتوریس به علت وجود پوست زیاد در ناحیه ی کلاهک کلیتوریس، احساس نارضایتی دارند.

– اشخاصی که موقع انجام کارهایشان و یا هنگامی که لباس چسبان به تن دارند، از وجود حس درد و آزردگی (کشیده شدن، سوختن و ساییده شدن ) آزار می بینند.

چه افرادی باید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟
چه افرادی باید عمل لابیاپلاستی را انجام دهند؟

چه اشخاصی از عمل لابیاپلاستی منع شده اند؟

– زنانی که باردار هستند.

– بانوانی که دچار بیماری زگیل یا تبخال تناسلی هستند.

– خانم هایی که بیشتر از ۵۵ سال سن دارند.

– زنانی که در ناحیه تناسلی، دارای عفونت و زخم های داخل واژن هستند.

نتیجه گیری

لابیاپلاستی با لیزر ژولیت راه حل آسان و قابل اعتمادی برای برداشتن قسمت های اضافه و نامتقارن لابیا است که دارای عوارض کمی می باشد. لابیاپلاستی عملی است که به آسانی امکان تکرار شدن را دارد و با نتایج خوبی که ایجاد می کند، پس از عمل برای بیماران درصد رضایتمندی بالایی را به جا می گذارد.

این یک روش به راحتی قابل تکرار با نتایج مطلوب و درجه بالایی از رضایت بیمار است. تحقیقات حاکی از آن است که این عمل باعث تسکین آزردگی فردی و اجتماعی و به علاوه بهتر شدن عملکرد و زیبایی می شود.

با این حال، می بایست با بررسی دقیق به سمت عمل لابیاپلاستی حرکت کرد و دکترهایی که این عمل جراحی را به عهده  می گیرند، باید علاوه بر تکنیک های زیادی که فرا گرفته اند، از شیوه هایی بهره بگیرند که در آن ها با تجربه تر بوده و بهتر عمل می ‌کنند.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو