ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
فیلم عمل تایتنینگ

فیلم عمل تایتنینگ

در این مقاله به موضوع فیلم عمل تایتنینگ و مطالب مربوط به آن می پردازیم. همراه شما هستیم.

اگر در زمینه عمل تایتنینگ نیازمند مشاوره هستید همین حالا با ما تماس بگیرید. 

02128111615

02122930161

تایتنینگ یا تنگ شدن واژن به روش های مختلف انجام می شود. از جمله ؛جراحی معروف به واژینوپلاستی که در اتاق عمل انجام می شود. روش دیگری که می تواند در عمل تایتنینگ استفاده شود، استفاده از لیزر به صورت سرپایی انجام می شود و در مطب یا کلینیک انجام می شود. اما صحبت این مقاله در مورد عمل تایتنینگ است که در فیلم عمل تایتنینگ می توانید جزئیات کامل این عمل را ببنید.

فیلم عمل تایتنینگ
فیلم عمل تایتنینگ

همچنین تعیین این که کدام روش برای بیمار مناسب تر است، نیاز به معاینه توسط یک متخصص زنان و زایمان دارد. متخصص زنان و زایمان  است که صلاحیت انجام تنگ شدن یا تایتنینگ واژن را دارد. بنابراین زنانی که از اختلالات گشادی واژن و عوارض ناشی از آن رنج می برند، برای حل این مشکل و انجام تایتنینگ باید به متخصص زنان مراجعه کنند.

آن چه در نوشتار فیلم عمل تایتنینگ، مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد:

دلایل انجام دادن عمل تایتنینگ چیست؟

عواملی که در گشاد شدن واژن موثرند، کدامند؟

عوارض گشاد شدن واژن چیست؟

عمل تایتنینگ  Titening چیست؟

عمل تایتنینگ برای چه کسانی مناسب است؟

آیا عمل تایتنینگ دردناک است؟

انجام عمل تایتنینگ چقدر هزینه دارد؟

فیلم عمل تایتنینگ

کلام آخر

 

 

دلایل انجام دادن عمل تایتنینگ چیست؟

گشاد شدن واژن مشکلی است که باعث کاهش عزت نفس و نارضایتی جنسی برای زنان و شرکای جنسی آن ها می شود. البته باید توجه داشت که گشاد شدن واژن علاوه بر تأثیر سوء کیفیت که بر مقاربت جنسی می گذارد، عوارضی نیز مانند بی اختیاری ادرار، درد در هنگام رابطه جنسی، خشکی واژن و بسیاری از عوامل دیگر را به همراه دارد.

بنابراین، افرادی که به هر دلیلی با گشاد شدن واژن روبرو می شوند، علاوه بر این که همیشه به دنبال راهی برای رفع و اصلاح ظاهر دستگاه تناسلی خود هستند،  به دلیل ناراحتی ناشی از این اختلال که در بالا ذکر کردیم، آن ها همچنین تصمیم به جراحی تنگ شدن واژن یا به اصطلاح عمل تایتنینگ می گیرند.

دلایل انجام دادن عمل تایتنینگ چیست؟
دلایل انجام دادن عمل تایتنینگ چیست؟

عواملی که در گشاد شدن واژن موثرند، کدامند؟

دلایل زیادی برای نازک شدن دیواره واژن و در نهایت گشاد شدن واژن وجود دارد، از جمله:

  • افزایش سن
  • افزایش وزن
  • بارداری
  • زایمان های مکرر
  • تغییرات هورمونی در دوران یائسگی
  • و غیره

عوارض گشاد شدن واژن چیست؟

همان طور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، گشاد شدن واژن نه تنها منجر به عدم رضایت از عملکرد جنسی می شود، بلکه عوارض جانبی دیگری نیز دارد.  موارد زیر شایعترین عوارض گشاد شدن واژن است:

  • فرد احساس درد ریشه دار و مزمن در ناحیه لگن خواهد کرد.
  • به دلیل گشاد شدن واژن، عفونت مداوم دستگاه ادراری و عدم کنترل ادرار نیز رخ خواهد داد.
  • دفع گاز واژن یکی دیگر از عوارض گشاد شدن واژن است.
  • عارضه دیگری که پس از گشاد شدن واژن رخ می دهد، عدم رضایت از رابطه جنسی است.
  • خشکی و سوزش واژن، عارضه دیگری است که به دنبال گشاد شدن واژن رخ می دهد و رابطه جنسی را دردناک می کند.
  • افتادگی یا آتروفی واژن عارضه دیگری است که ممکن است در نتیجه گشاد شدن واژن رخ دهد.

عمل تایتنینگ Titening چیست؟

جراحی تایتنینگ یا تنگ کردن واژن نوعی جراحی زیبایی زنان است که با هدف رفع گشاد شدن واژن انجام می شود و جراح و متخصص زنان برای تنگ شدن واژن و از بین بردن عوارض آن، این جراحی را به مشتریان خود توصیه می کنند.

هدف از عمل تایتنینگ Titening، تنگ شدن واژن پس از زایمان طبیعی و به طور کلی تمام عواملی است که منجر به گشاد شدن و شل شدن واژن شده است. لازم به ذکر است که عمل تایتنینگ، باعث تنگ شدن عضلات کف لگن و همچنین ترمیم و تقویت عضلات پرینه  (فاصله واژن تا مقعد)  می شود.

به این ترتیب؛ زنانی که به هر دلیلی دچار فشار شدید عضلانی و بافت واژن می شوند، می توانند برای ترمیم این ناحیه، از برنز استفاده کنند. همچنین، زنانی که عضلات پرینه آن ها شل و ضعیف است،  آن ها می توانند با انجام عمل تایتنینگ، عضلات این ناحیه را تقویت کرده و شلی واژن را کاهش دهند یا از بین ببرند.

عمل تایتنینگ برای چه کسانی مناسب است؟

زنانی که دچار مواردی ظیر افزایش سن، زایمان، نوسانات هورمونی، حاملگی های چند قلویی، ژنتیک در بعضی موارد و برخی ورزش های سنگین هستند، شل شدن و ضعف عضلات واژن را تجربه می کنند و در نتیجه، از رابطه جنسی راضی نیستند.  آن ها می توانند این وضعیت را اصلاح کنند و متعاقباً با انجام عمل تایتنینگ، کیفیت روابط جنسی خود را بهبود بخشند.

عمل تایتنینگ برای چه کسانی مناسب است؟
عمل تایتنینگ برای چه کسانی مناسب است؟

آیا عمل تایتنینگ دردناک است؟

بیماران به طور کلی در طی این جراحی دردی نخواهند داشت.  بعد از جراحی، احتمال درد بسیار کم است و در صورت درد، مصرف داروهای تجویز شده می تواند موثر باشد.

توجه داشته باشید که پس از انجام عمل تایتنینگ، فرد ممکن است کمی احساس ناراحتی و تورم کند که جای نگرانی نیست.  زیرا طی 1 تا 2 هفته کاملا برطرف می شود. هر بخیه در ناحیه واژن به خودی خود جذب می شود و معمولاً نیازی به بخیه نیست.

غالباً زنان می توانند یک هفته پس از عمل تایتنینگ به حالت عادی خود برگردند.  اما به طور کلی بهتر است تا زمان بهبودی کامل که حدود 6 هفته طول می کشد، از انجام ورزش و رابطه جنسی خودداری شود.

انجام عمل تایتنینگ چقدر هزینه دارد؟

محاسبه هزینه تنگ شدن واژن با تایتنینگ نیاز به معاینه دقیق بیمار دارد و قبل از معاینه دقیق نمی توان قیمت آن را تعیین کرد. چون هزینه برای هر فرد متناسب به نوع، مقدار گشادی واژن و سایر موارد محاسبه می شود.

فیلم عمل تایتنینگ

آن چه که در فیلم عمل تایتنینگ مشاهده می شود، چگونگی تنگی واژن یا تایتنینگ در کانال واژن است که با انجام این عمل می توان شکل ظاهری  واژن را تغییر داد، تا واژن و ‌پوست آن جوان شود.

اگر می خواهید تنگی واژن را تجربه کنید، باید بدانید که این عمل به سه روش مختلف انجام می شود.  متخصص زنان با توجه به شرایط بیمار تصمیم می گیرد که کدام روش تایتنینگ برای بیمار مناسب باشد.  تایتینگ می تواند کمک زیادی به حل مشکلات ناشی از باز شدن واژن کند.

کلام آخر

همان طور که گفته شد،  گشاد شدن واژن و افتادگی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زنان با افزایش سن و زایمان با آن روبرو می شوند. در گذشته به دلایل فرهنگی، بسیاری از زنان به روش های خانگی برای تنگ شدن واژن متوسل می شدند که در بیشتر موارد یا خیلی دیر جواب می گرفتند یا اصلواً موثر نبودند.

کلام آخر
کلام آخر

اما خوشبختانه امروزه، به دلیل پیشرفت علم پزشکی و به روزرسانی دستگاه ها، اکثر خانم ها برای رفع مشکل برای تنگ شدن دائمی واژن به متخصص زنان مراجعه می کنند که در مقاله فیلم عمل تایتنینگ در مورد عمل تایتنینگ به صورت مفصل صحبت شد.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو