ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
قیمت حدودی لابیاپلاستی

قیمت حدودی لابیاپلاستی

از جمله پرسش های بیمارانی که قصد انجام جراحی لابیاپلاستی را دارند سوال در مورد قیمت حدودی لابیاپلاستی این کار است. در تعیین قیمت حدودی لابیاپلاستی عوامل مختلفی تاثیرگذار می باشند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

قیمت حدودی لابیاپلاستی
قیمت حدودی لابیاپلاستی

این عوامل در درجه اول به وضعیت بیمار و شدت بزرگی لابیا بستگی دارند، همچنین مواردی مانند پزشک جراح، محل جراحی و… نیز در تعیین قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیرگذار می باشند.

اینفوگرافیک قیمت حدودی لابیاپلاستی

اینفوگرافیک قیمت حدودی لابیاپلاستی
اینفوگرافیک قیمت حدودی لابیاپلاستی

 

در این مقاله علاوه بر توضیحاتی مختصر در مورد این جراحی و تمام نکات مورد نیاز در مورد آن به بررسی عواملی که در تعیین قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیر دارند نیز خواهیم پرداخت.

 

  1. جراحی لابیاپلاستی چیست؟
  2. دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی چیست؟
  3. جراحی لابیاپلاستی را به چه روش هایی انجام می دهند؟
  4. قیمت حدودی لابیاپلاستی چگونه مشخص می شود؟
  5. مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی چیست؟

جراحی لابیاپلاستی چیست؟

زیبایی ظاهری تاثیر زیادی در اعتماد به نفس افراد دارد. این زیبایی در تمام اعضا و اندام ها حائز اهمیت است. یکی از اندام های زنانه، که زیبایی آن تاثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس و بالطبع بهبود روابط دارد زیبایی لابیا یا اندام تناسلی زنانه است.

در زنان، به علل مختلفی ممکن است لابیا از اندازه عادی بزرگ تر شده و حالتی افتاده پیدا کند که این مسئله باعث ایجاد ظاهر نامناسب در ناحیه اندام تناسلی می شود.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی زنان است که با انجام آن در ناحیه لابیا که لبه های واژن را تشکیل می دهند تغییر شکل ایجاد می شود. این جراحی باعث کوچک شدن لابیا شده و افتادگی های این ناحیه را به طور کامل درمان کرده و بهبود می بخشد.

اکثر زنان متقاضی انجام این جراحی کاندیدای انجام این عمل برای کسب زیبایی بیشتر می باشند اما گروهی نیز هستند که به دلیل بیماری ها و مشکلاتی که لابیا متورم برای آن ها ایجاد می کند اقدام به انجام این جراحی می کنند.

لابیا، بخش بیرونی و لبه های واژن را تشکیل می دهد. در اکثر زنان این ناحیه حالت بیرون زدگی دارد که مسئله ای نرمال است، هنگامی که این تورم و افتادگی از حدی بیشتر شود، بیماری لابیا ایجاد می شود.

انواع لابیا

برای انجام جراحی لابیاپلاستی نیاز است که با انواع لابیا آشنایی داشت. لابیا دو نوع دارد. یک لایه بیرونی که دیده می شود و لایه ای داخلی که لایه بیرونی آن را در برگرفته و نمی توان آن را مشاهده کرد.

به لایه بیرونی، لابیا ماژور می گویند، این لایه دوپوستی بوده و سطح زیادی از واژن را در بر می گیرد. وظیفه این ناحیه نگهداری و حفظ نواحی حساس اندام جنسی مانند دهانه واژن است.

لابیا مینور، که بخش داخلی لابیا را تشکیل می دهد نیز دارای دو لایه پوست است که مابین لابیا ماژور قرار گرفته و رنگ و اندازه آن در هر فرد متفاوت است. بزرگی این لابیا باعث بزرگ دیده شدن و افتادگی لابیا ماژور شده و نیاز به جراحی لابیاپلاستی را در فرد به وجود می آورد.

انواع لابیا
انواع لابیا

دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی چیست؟

جراحی لابیاپلاستی ، یکی از جراحی های زیبایی زنان است. همان طور که گفته شد این جراحی در زنانی انجام می شود که به هر دلیل با ظاهر لابیا خود مشکل دارند و قصد تغییر وضعیت آن را دارند. برای انجام لابیاپلاستی دلایل مختلفی وجود دارد، این مسئله در قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیری ندارد.

عدم اعتماد به نفس

یکی از دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی مشکلاتی است که تورم و بزرگی این ناحیه برای ظاهر اندام تناسلی ایجاد می کند. هرچند این اندام در شرایط عادی با لباس پوشانده می شود

اما به خصوص در زمان رابطه جنسی ممکن است باعث آزار فرد شوند به همین دلیل زنانی که با بزرگی این ناحیه مشکل دارند می توانند با انجام جراحی لابیاپلاستی ظاهر این قسمت را بهبود ببخشند، به خصوص در بعضی افراد این ظاهر نازیبا به حدی آزاردهنده است که باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها شده و حتی در روابط جنسی آن ها نیز ایجاد مشکل می کند. با تغییر ظاهر این اندام اعتماد به نفس فرد افزایش پیدا کرده و روابط زناشویی فرد نیز بهبود پیدا می کند.

ایجاد مشکلات

از دیگر دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی می توان به بهبود و درمان مشکلاتی اشاره کرد که تورم لابیا برای فرد ایجاد می کند. هنگامی که لابیا از حد معمول بزرگ تر شود مشکلاتی مانند سوزش، خارش و زخم در ناحیه لابیا ایجاد می شود.

با بروز اینگونه مشکلات امکان ابتلا به بیماری های جدی تر مانند عفونت لابیا و عفونت دهانه واژن وجود دارد. برای درمان اینگونه مشکلات بهترین کار انجام جراحی لابیاپلاستی است.

لابیا متورم با افتادگی بیش از حد می تواند محل مناسبی را برای تجمع میکروب ها به وجود آورد. به همین دلیل نیاز به درمان آن ضروری است. با انجام جراحی لابیاپلاستی بیشتر مشکلاتی که به دلیل تورم لابیا در ناحیه واژن به وجود آمده اند برطرف می شوند.

ایجاد مشکلات
ایجاد مشکلات

جراحی لابیاپلاستی را به چه روش هایی انجام می دهند؟

برای انجام جراحی لابیاپلاستی لابیاپلاستی روش های مختلفی وجود دارد. انتخاب روش جراحی به وضعیت بدنی بیمار، نوع لابیا و… بستگی دارد. یکی از عواملی که ممکن است در تعیین قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیر داشته باشد جراحی لابیاپلاستی می باشد. به طور معمول برای انجام جراحی لابیاپلاستی از دو روش استفاده می کنند.

هرچند روش های مختلف دیگر، مانند جراحی با لیزر نیز برای انجام لابیاپلاستی وجود دارد اما متداول ترین و قطعی ترین روش جراحی لابیاپلاستی، روش هایی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

روش trim در جراحی لابیاپلاستی

یکی از روش های انجام جراحی لابیاپلاستی، جراحی به شیوه تکنیک trim است. در این تکنیک، جراحی بر لبه های داخلی یا مینور انجام می شود، برای ایجاد تغییر در آن لابیا مینور جراحی می شود.

در این تکنیک لابیا مینور و لایه های داخلی کلامپ می شود. سپس برش مورد نیاز برای تغییر ظاهر لابیا زده شده و در نهایت لبه های کلامپ شده را بخیه می زنند. مدت زمان انجام جراحی لابیاپلاستی با این تکنیک چیزی حدود 1 ساعت است.

روش wedge جراحی لابیاپلاستی

روش دیگر برای انجام جراحی لابیاپلاستی، استفاده از تکنیک wedge برای تغییر ظاهر لابیاست. در جراحی لابیاپلاستی با این تکنیک یک برش v شکل در لابیا مینور ایجاد می شود. این برش باعث برداشته شدن و حذف بیشترین مقدار از بافت لابیا مینور می شود. بافت برداشته شده، بیشتر از قسمت و بافت مرکزی لابیاست.

نسبت به تکنیک قبلی انجام این روش مدت بیشتری زمان می برد. البته به دلیل برش بافت به خصوص در بافت مرکزی نتیجه حاصله از انجام جراحی لابیاپلاستی با این تکنیک نتیجه بهتری دارد.

روش wedge جراحی لابیاپلاستی
روش wedge جراحی لابیاپلاستی

قیمت حدودی لابیاپلاستی چگونه مشخص می شود؟

برای تعیین قیمت حدودی لابیاپلاستی، نیاز است که تمام عواملی که در تعیین این قیمت تاثیرگذار هستند بررسی شوند. از جمله عواملی که در تعیین قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیر دارند می توان به نوع لابیا اشاره کرد

همچنین مسائلی مانند ابزاری که در جراحی استفاده می شوند مانند نخ جراحی و… نیز در قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیرگذار هستند. در ادامه برخی از مواردی که در قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیر دارند بررسی می شود.

میزان تورم لابیا

اولین مورد موثر در قیمت حدودی لابیاپلاستی میزان تورم و بزرگی لابیا است. هرچقدر تورم لابیا بیشتر باشد برش های ایجاد شده و در نهایت بخیه ای که در لابیا زده می شود بیشتر و بزرگ تر است به همین دلیل قیمت حدودی لابیاپلاستی نیز بیشتر می شود.

البته این مسئله برای پزشکان مختلف متفاوت است. برخی پزشکان بدون توجه به این موضوع لابیاپلاستی را انجام داده و این مورد، جز موارد تاثیرگذار در قیمت حدودی لابیاپلاستی برای آن ها نیست.

نوع جراحی

اما دیگر موردی که در تمام جراحی ها، تعیین کننده قیمت حدودی لابیاپلاستی است نوع جراحی می باشد. همان طور که گفته شد برای انجام جراحی لابیاپلاستی روش های مختلفی وجود دارد. هر روش شرایط، مدت زمان و ویژگی های مختلفی دارد که این مسئله در نهایت باعث تعیین قیمت حدودی لابیاپلاستی می شود.

پزشک و تیم جراح

بخشی از هزینه و قیمت حدودی لابیاپلاستی به پزشک جراح بستگی دارد. معمولا بسته به تجربه و تخصص قیمت حدودی لابیاپلاستی توسط پزشکان مشخص می شود. در قیمت حدودی لابیاپلاستی همچنین محل انجام جراحی نیز تاثیرگذار می باشد. جراحی در کلینیک های خصوصی قیمت بیشتری نسبت به جراحی در بیمارستان های عمومی دارند.

بیمه

در نهایت، بیمه یا عدم بیمه بیمار نیز در قیمت حدودی لابیاپلاستی تاثیرگذار است. البته بیمه، در صورتی در این قیمت موثر است که محل انجام جراحی و پزشک بیمه بیمار را قبول کنند. برخی بیمه ها کل هزینه اینکار را داده و برخی بیماران تنها بخشی از هزینه ها را متقبل می شوند.

بیمه
بیمه

مراقبتهای بعد از عمل لابیاپلاستی چیست؟

بعد از انجام لابیاپلاستی مراقبت هایی وجود دارند که اطلاع از آن ها و رعایت کردن دقیق این مراقبت ها می تواند به بهبودی سریع تر بعد از لابیاپلاستی کمک کند. برخی از این مراقبت ها که انجام آن ها الزامی تر است در ادامه معرفی شده اند.

کمپرس یخ

لابیاپلاستی به طور کل جراحی بدون مشکل و دردسری است. اما در افراد مختلف ممکن است این جراحی عوارضی داشته باشد. شایع ترین عارضه بعد از جراحی لابیاپلاستی درد و تورم در این ناحیه است.

برای کاهش درد و تسکین تورم راه هایی مانند استفاده از قرص های مسکن و… وجود دارند اما بهترین روش استفاده از کمپرس یخ از همان روز جراحی است. کمپرس یخ تا حد زیادی درد بعد از لابیاپلاستی را کاهش میدهد.

پوشیدن لباس مناسب

برای کم کردن عوارض مانند درد یا تورم لابیاپلاستی، بهتر است تا حد امکان از لباس های تنگ و چسبناک جلوگیری کرد. لباس های تنگ، باعث فشار به لابیا و محل بخیه ها می شوند. این فشار نیز تورم و درد لابیا را منجر می شود.

استراحت

بهتر است در 3 روز اول بعد از انجام لابیاپلاستی بیمار در استراحت مطلق به سر ببرد. همچنین بازگشت به فعالیت های روزمره و انجام آن ها نیز بهتر است تا 5 روز بعد از جراحی به تعویق بیفتد. بعد از این زمان می توان فعالیت های روزمره را از سر گرفت اما از فعالیت های سنگین باید تا حد زیادی جلوگیری شود.

عدم استحمام

در اولین روز بعد از جراحی بیمار نباید به حمام برود. بعد از گذشت 24 ساعت امکان استحمام وجود دارد اما بدون استفاده از مواد شوینده و به خصوص شستشوی محل لابیا. همچنین طولانی کردن حمام، استفاده از وان، استخر و… بعد از جراحی لابیا ممنوع می باشد.

رعایت تغذیه

در نهایت برای بهبودی سریع تر بعد از انجام لابیاپلاستی بهتر است بیمار از یک تغذیه مناسب پیروی کند. چربی و نمک می توانند تورم لابیا را افزایش دهند به همین دلیل در روزهای ابتدایی بعد از جراحی نباید از آن ها استفاده شود. اما مصرف مواد غذایی که در کاهش تورم موثر هستند، مانند انجیر مانعی ندارد.

رعایت تغذیه
رعایت تغذیه

عمل لابیاپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

لابیاپلاستی، از دسته جراحی های زیبایی است که برای تمام افراد قابل انجام می باشد. تمام زنانی که با بزرگی این ناحیه روبرو هستند بدون محدودیتی می توانند جراحی لابیاپلاستی را انجام دهند با این حال برخی افراد در اولویت انجام لابیاپلاستی هستند.

زنان دچار بیماری

برخی زنان به دلیل تورم و بزرگی لابیا دچار بیماری های مختلف می شوند. همان طور که گفته شد این مشکل می تواند محلی برای تجمع باکتری ها ایجاد کند و در نتیجه احتمال ابتلا به عفونت را افزایش دهد.

عفونت در ناحیه اندام تناسلی نیز می تواند مشکلات جدی مانند سرطان دهانه رحم و… را ایجاد کند. افرادی که به دلیل تورم لابیا در معرض بیماری ها یا مبتلا به آن ها هستند می توانند با انجام لابیاپلاستی بیماری خود را درمان کنند.

پیشنهاد می کنیم از پست لابیاپلاستی چگونه انجام میشود دیدن کنید.

زنان دچار سرخوردگی در روابط زناشویی

از دیگر گروه هایی که اولویت بیشتری در انجام جراحی لابیاپلاستی دارند زنانی هستند که به دلیل بزرگی لابیا به مشکلاتی مانند سرخوردگی در روابط زناشویی دچار هستند.

تورم و بزرگی لابیا و ظاهر نازیبایی که این مشکل در اندام جنسی زنانه ایجاد می کند ممکن است باعث عدم اعتماد به نفس شده و کمبود اعتماد به نفس نیز در نهایت موجب عدم رضایت در روابط شود.

این مسئله در صورت جدی شدن حتی بروز بیماری هایی مانند واژینیسموس یا ترس از رابطه را نیز ممکن می شود به همین دلیل درمان لابیا را ضروری می کند.

زنان دچار سرخوردگی در روابط زناشویی
زنان دچار سرخوردگی در روابط زناشویی

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو