ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
نظرات مراجعین گرامی خانم دکتر افسانه زرگنج فرد

نظرات و دیدگاه مراجعین گرامی دکتر افسانه زرگنج فرد

متخصص زنان ، زایمان و نازایی و جراحی های زیبایی زنان

این بخش با هدف دریافت نظرات و دیدگاه مراجعین گرانقدر پس از ویزیت و اتمام درمان توسط دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان در تهران می باشد. لطفا صرفا در رابطه با روند درمان ، ویزیت ، خدمات دریافتی و میزان بهبودی و رضایت خودتان نظرتان را ثبت نمایید. ارائه نظرات دقیق شما، کمک به سایر مراجعه کنندگان و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده می باشد.

اهمیت اطلاع از نظرات و دیدگاه مراجعین مجموعه زنان ، زایمان و نازایی

دریافت انواع خدمات درمانی از پزشک‌ هایی با تخصص‌ های متفاوت، ارتباط تنگاتنگی با حریم خصوصی و آرامش ذهنی فرد بیمار دارد. با این عمومیتی که برای خصوصی بودن محتوای صحبت‌ های صورت گرفته در مطب پزشک‌ ها و درمان‌ گران، در نظر گرفتیم اما باید گفت اتفاقات، اعمال، پرسش و پاسخ‌ هایی که در مطب دکتر زنان و زایمان به وقوع می‌ پیوندد به مراتب شخصی‌ تر از سایر است.

به همین جهت یافتن یک جراح زنان خوب که علاوه بر مهارت در طبابتش، در حفظ اطلاعات و حریم مراجعه کنندگانش کوشا باشد، به صورت ویژه‌ ای حائز اهمیت می‌ باشد.

یکی از روش های تشخیص بهترین دکتر زنان ، مشاهده نظرات و دیدگاه مراجعین مجموعه است . به همین دلیل بهتر است این صفحه را مشاهده کرده و نظر سایرین را در خصوص دکتر افسانه زرگنج فرد و مجموعه ایشان بدانید . لازم به ذکر است که تمامی نظرات مراجعین منتشر خواد شد .

 

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو