ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

امروز با موضوع چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته در خدمت شما هستیم.

جهت دریافت مشاوره در زمینه عمل لابیا با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

با پیشرفت علم پزشکی، می توان بخش های مختلف بدن را جراحی کرد. واژن نیز یکی از این بخش ها می باشد که جراحی های مختلفی برای مقاصد مختلف بر روی آن انجام می شود. یکی از این جراحی ها، عمل لابیا یا لابیا پلاستی می باشد. در این مقاله مطالبی درباره ی این جراحی آورده شده است.

چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته
چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

فهرست مطالب:

1- عمل لابیا چیست؟

2- عمل لابیا چند نوع مختلف دارد؟

3- بخیه های عمل لابیا چه وقتی می افتند؟

4- چگونه باید از بخیه های عمل لابیا مراقبت کرد؟

 

عمل لابیا چیست؟

لابیا پلاستی یک جراحی است که بر روی واژن انجام می شود. در این عمل، که جزو عمل های زیبایی مخصوص زنان دسته بندی می شود، لبه های درونی و بیرونی واژن را جراحی و کوچک تر می کنند.

بسیاری از زنان این عمل را به این دلیل انجام می دهند تا لبه های درونی واژن خود را کوچک تر کنند تا بزرگ تر از لبه های بیرونی نبوده و از لبه های بیرونی، خارج نشود.

البته لازم به ذکر است که اندازه استانداردی برای لبه های واژن مشخص نشده است و کسانی که انی جراحی را انجام می دهند، بنا بر سلیقه ی خود اقدام به این کار می کنند.

عمل لابیا چیست؟
عمل لابیا چیست؟

اما طبق تحقیقات، واژن ایده آل، واژن است که لبه های داخلی آن، بزرگ تر از لبه های خارجی نبوده و از آن بیرون تر دیده نشود. در عمل لابیا، ممکن است به خواسته ی فرد یا بنا بر تشخیص پزشک، بخشی از کلیتوریس نیز جراحی شده و برداشته بشود تا تعادل بر قرار باشد.

عمل لابیا، در دسته بندی جراحی های بی خطر قرار گرفته است

لازم به ذکر است که عمل لابیاپلاستی ، در دسته بندی جراحی های بی خطر قرار گرفته است اما برای این منظور باید توسط پزشک  متخصص و ماهری انجام شود.

دکتر زرگنج فرد ، بهترین پزشک متخصص لابیاپلاستی است که انواع عمل های لابیا را کاملا ایمن و بدون خطر، با بهترین کیفیت انجام می دهد تا دیگر نگرانی ای در مورد انجام رابطه جنسی بعد از عمل و درد و خون ریزی نداشته باشید.

لابیا چند نوع مختلف دارد؟

لابیا به صورت کلی دو نوع مختلف دارد. لابیا به دو نوع ماژور و مینور تقسیم می شود. لابیای ماژور یا لابیای خارجی، پوستی دو لایه است که روی استخوان شرمگاهی کشیده شده است. این پوست از تپه ی ونوس تا ناحیه پرینه را پوشش می دهد. وظیفه ی این لایا این است که از اندام های حساس مانند کلیتوریس و لابیای داخلی محافظت بکند.

لابیای مینور یا لابیای داخلی نیز پوستی دو لایه است که در دو طرف دهانه واژن قرار دارد و در میان لابیای ماژور جای گرفته است. این لابیا به نژاد و ژنتیک شخص بستگی دارد و در زنان مختلف، رنگ و اندازه ی متفاوتی دارد.

لابیا چند نوع مختلف دارد؟
لابیا چند نوع مختلف دارد؟

عمل لابیا بر روی این لابیا انجام می شود تا آن را به اندازه و شکل بهتری در بیاورند. برخی از زنان به دلیل داشتن لابیا های بد فرم و بزرگ تر از حد معمول اعتماد به نفس کمی دارند و نسبت به خود نا راضی هستند، این افراد با عمل لابیای خود، این بخش از بدن خود را به حالت ایده آل می رسانند و اعتماد به نفس خود را باز می یابند.

لازم به ذکر است این عمل باید توسط پزشک متخصصی انجام بشود تا خطر دیگری فرد را تهدید نکند. دکتر زرگنج فرد بهترین دکتر جراحی لابیا است که این عمل را به بهترین شکل انجام می دهد. این لابیا از کلیتوریس شروع شده و تا دهانه واژن ادامه می یابد.

پیشنهاد می کنیم از پست تجربه لابیاپلاستی دیدن کنید.

چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته

عمل لابیا روی لابیای مینور انجام می شود. همانطور که اشاره شد این لابیا در هر شخص، اندازه و رنگ متفاوتی دراد و به همین دلیل بعضی از زنان از شکل و فرم لابیای خود نا راضی می باشند و اقدام به جراحی لابیای خود و لابیا پلاستی می کنند.

عمل لابیا به دو شکل انجام می شود. در صورتی که لابیای شخص، در حد طبیعی بوده و بسیار بزرگ تر از اندازه طبیعی نباشد، به سادگی توسط لیزر این جراحی را انجام می دهند که بدون بخیه و خون ریزی اتفاق می فاتد و بعد از چند روز فرد می تواند به صورت عادی واژن خود را استفاده کند و رابطه جنسی بر قرار بکند.

بخیه های عمل لابیا چه زمانی می افتند؟
بخیه های عمل لابیا چه زمانی می افتند؟

در صورتی که لابیا های فرد بزرگ باشد، امکان عمل با لیزر وجود ندارد و باید به دست جراحی سپرده شود. در این صورت پزشک لابیا را جراحی کرده و بخشی از آن را بر می دارد.

در جراحی لابیا، به دلیل این که بخشی از بدن بریده می شود، ضروری است که به این بخش بخیه زده شود تا از خون ریزی جلو گیری بشود. بعد از جراحی لابیا، کمی تورم در این قسمت به وجود می آید که بعد از چند روز رفع می شود.

معمولا از نخ هایی استفاده می شود که بعد از ترمیم بافت، جذب می شوند

رد زمان بخیه زدن نیز معمولا از نخ هایی استفاده می شود که بعد از ترمیم بافت، جذب می شوند و دیگر نیازی به کشیدن بخیه ها وجود ندارد. زمان جذب معمولا بین 5 الی 7 روز می باشد. در صورت استفاده پزشک از نخ بخیه های معمولی، می توان گفت بعد از دو هفته بخیه ها کشیده می شوند.

به طور کلی لابیای مینور به دسته تقسیم می شود. دسته اول لابیای طبیعی است که اندازه ان کمتر از 2 سانتی متر می باشد. این لابیا نیاز به عمل ندارد و کاملا طبیعی است.

دسته دوم لابیایی است که اندازه اش بین 2 تا 4 سانتی متر می باشد. این دسته از لابیا نیز نزدیک به ایده آل هستند و اگر فردی که لابیای دسته ی دوم دارد قصد عمل داشته باشد، این عمل توسط لیزر انجام می شود که نیازی به بخیه ندارد. لابیای دسته سوم لابیایی است که اندازه اش بزرگ تر از 4 سانتی متر باشد.

این دسته از لابیا ها بسیار بزرگ تر از حد معمول هستند و بهتر است جراحی بشوند. همچنین به دلیل بزرگ بودن امکان استفاده از لیزر برای این دسته وجود ندارد و زیر تیغ جراحی می روند.

بعد از جراحی بخیه زده می شود

بعد از جراحی بخیه هایی زده می شود. این بخیه ها اگر با نخ بخیه جذبی زده شوند، بعد از یک الی دو هفته جذب بافت شده و نیازی به کشیدن ندارند. اما اگر با نخ بخیه معمولی باشند به تشخیص پزشک و بعد از دو الی سه هفته کشیده می شوند.

همچنین لازم به ذکر است که بخشی از بخیه های جذبی نیز ممکن است جذب نشده و باقی بمانند که به راحتی توسط پزشک کشیده شده و مشکلی به وجود نمی آید.

البته باید گفت در عمل با لیزر نیز اگر برش زیادی توسط لیزر داده شود، ممکن است نیاز به بخیه باشد اما در اکثر موارد که هدف کوچک کرد سایز لابیا است، برش های زیادی زده نمی شود و در نتیجه خون ریزی کمتری اتفاق میفتد و نیازی به بخیه وجود ندارد.

اما اگر لابیا کمی بزرگ تر بوده و برش زیادی با لیزر زده شود و خون ریزی  زیادی اتفاق بیفتد، پزشک تشخیص می دهد که بخیه نیاز است و چند عدد بخیه می زند که بعد از یک هفته جذب شده و یا توسط پزشک کشیده می شوند.

چگونه باید از بخیه های عمل لابیا مراقبت کرد؟

نخ های بخیه ای که در جراحی های مختلف استفاده می شود از ترکیب پلیمر های مختلفی مانند پلی پروپین و نخ کرمیک ساخته شده اند. بخیه زدن، به خصوص بخیه زدن لابیا عملی بسیار حساس است. زیرا عصب های زیادی در لابیا وجود دارد و هر اشتباه کوچک، مشکل و دردسر بزرگی ایجاد می کند.

اگر بخیه زدن توسط پزشک متخصص و ماهر انجام نشود، ممکن است کشیدگی های بین بخیه ها زیاد بوده و به لابیا آسیب بزنند. بخیه ا باید به گونه ای باشند که هم بافت ها را کنار هم نگه دارند تا ترمیم اتفاق بیفتد و هم کشیدگی کمی ما بین یک دیگر داشته باشند تا به لابیا فشار وارد نشود و بعد از عمل، باعث دفرمه شدن لابیا نشوند.

به همین دلیل باید توسط پزشکی عمل و بخیه شود که در کارش ماهر باشد و تخصص این کار را داشته باشد تا از آسیب های احتمالی جلو گیری شود. دکتر زرگنج فرد بهترین پزشک عمل لابیا می باشد که عمل را به بهترین شکل انجام داده و در نهایت بخیه ها را بدون آسیب به بافت لابیا می زند.

قیمت نخ بخیه به جنس آن بستگی دارد

قیمت نخ بخیه به جنس آن بستگی دارد. هر چه جنس نخ بهتر باشد قیمت بالا تری دارد. بنا بر این پیشنهاد این است که از بهترین جنس نخ بخیه استفاده شود. زیرا پوست و جنس لابیا بسیار حساس می باشد واگر از نخ های بی کیفیت استفاده شود، به بافت لابیا آسیب می رسد.

البته استفاده از بهترین نخ بخیه که قیمت بالایی داشته باشد ضروری نیست ولی حتما باید به گونه ای باشد که ماده های خطرناکی در ترکیب نخ وجود نداشته باشد تا بافت لابیا بدون آسیب باقی بماند.

بعد از عمل باید تا زمان جذب یا کشیدن بخیه ها از آن ها مراقبت کرد. به عبارتی باید تقریبا دو هفته با احتیاط عمل کرد تا بخیه ها پاره نشوند. برای این کار اقداماتی لازم است.

قیمت نخ بخیه به جنس آن بستگی دارد
قیمت نخ بخیه به جنس آن بستگی دارد

به عنوان مثال هنگامی که بخیه ها هنوز کشیده نشده اند، نباید فشار زیادی به آن ها آورد. نشستن روی بخیه ها و یا خوابیدن بر روی واژن و به طوری که به بخیه ها و بافت واژن فشار وارد شود؛در این دوران کاری خطرناک است. همچنین تا زمانی که بخیه ها برداشته نشوند، رابطه جنسی ممنوع است زیرا باعث پاره شدن بخیه ها می شود.

مدت زمانی که طول می کشد تا بافت واژن کاملا به هم پیوند بخورد

مدت زمانی که طول می کشد تا بافت واژن کاملا به هم پیوند بخورد، حداقل 1 هفته است که بنا به تشخیص پزشک می توان بعد از یک هفته بخیه ها را برداشت یا چند روز دیگر صبر کرد تا بافت کاملا به هم جوش بخورد.

این که بافت واژن چه زمانی ترمیم شده و بخیه ها برداشته شوند، به وضعیت واژن، وزن فرد، سلامتی جسمانی فرد و تغذیه ای که فرد دارد؛ بستگی دارد.

همچنین هر چه فرد پیر تر باشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا بافت های بدنش خودشان را ترمیم کنند. در دوره نقاهت که بافت ها ترمیم می یابند، باید تغذیه ی مناسبی داشت و به عنوان مثال، مواد پروتدینی زیادی باید خورد. این مواد به ترمیم بافت ها کمک می کنند.

همچنین موادی که دارای ویتامین های آ و سی باشند نیز به ترمیم بافت ها کمک میکنند. در نهایت برای این که محل بخیه ها ملتهب نشود و سریع تر به هم جوش بخورند، باید دوختشان با برش های که در لابیا ایجاد شده، متناسب باشند.

در نتیجه برای این که بخیه ها به بهترین شکل زده بشوند و آسیب کمتری به بافت واژن برسد؛ باید توسط پزشک متخصص و ماهری زده بشوند.

دکتر زرگنج فرد بهترین پزشک متخصص عمل لابیا است که با کیفیت  ترین و بهترین عمل را انجام می دهد و فرد بعد از عمل احساس بدی ندارد و در کم ترین زمان به بهبودی دست می یابد.

جمع بندی

عمل لابیا یکی از عمل های زیبایی است که بر روی واژن انجام می شود. این عمل به دو صورت انجام می شود. اگر لابیا ها کوچک باشند، با لیزر عمل می کنند و در صورتی که لابیا ها بزرگ باشند، با تیغ جراحی، جراحی می کنند.

جمع بندی:
جمع بندی:

بخیه هایی که در این عمل زده می شود معمولا از نوع جذبی است و بعد از یک هفته جذب می شود. در صورتی که بخیه ها از نوع معمولی بود، بین یک الی دو هفته زمان لازم است تا توسط دکتر کشیده بشوند و بیفتند.

از اینکه تا پایان مقاله چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم با خواندن پست چند روز بعد از عمل لابیا بخیه ها میوفته اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو