ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
هزینه تنگ کردن واژن

هزینه تنگ کردن واژن

با ما همراه باشید تا بیشتر با هزینه تنگ کردن واژن آشنا شوید.

اگر در زمینه هزینه تنگ کردن واژن نیازمند مشاوره هستید همین حالا با ما تماس بگیرید. 

02128111615

02122930161

شاید در ارتباط با افتادگی و یا شل شدن واژن شنیده باشید. این اتفاق معمولا بر اثر افزایش سن اتفاق می افتد. بسیاری از خانم ها برای رفع این مشکل به دنبال راه و روش های درمانی مناسب بدون ضرر و یا با حداقل ضرر می باشند.

هزینه تنگ کردن واژن
هزینه تنگ کردن واژن

تصور غلط دیگری که در ارتباط با این موضوع وجود دارد  این است که خانم ها فکر می کنند اگر میزان رابطه ی جنسی خود را به حداقل برسانند این مشکل برای  آنها پیش نخواهد آمد در صورتی که اینطور نیست.

همان طور که می دانید در این دوره  از زندگی علوم پزشکی پیشرفت های چشمگیری کرده است به طوری که می توان گفت برای  درمان و رفع هر مشکلی یک روش ویژه و کم خطر وجود دارد. در ارتباط با تنگ کردن واژن نیز روش های مختلف جراحی وجود دارد که در ادامه ی این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

دلایل شل شدن و یا افتادگی  واژن چیست؟

عمل تنگ کردن واژن چیست؟

هزینه عمل تنگ کردن واژن چیست؟

 

دلایل شل شدن و یا افتادگی واژن

اگر بخواهیم از دلایل شل شدن واژن صحبت کنیم می توانیم این طور شروع کنیم که  زمانی که بافت های درونی واژن  به هر دلیلی  دچار  پارگی شوند و یا این که حالت کشسانی ای که به طور معمول دارند را با مرور زمان از دست بدهند  ایجاد خواهد شد. علت اهمیت این ناحیه از بدن نیز همین است  و نیاز است که به طور کامل مراقبت های لازم را داشته باشیم.

دلایل شل شدن و یا افتادگی واژن
دلایل شل شدن و یا افتادگی واژن

بیش ترین عامل هایی که می توانند در بروز و ایجاد شل شدن و یا افتادگی واژن نقش داشته باشند عبارتند از :

1 – زایمان از نوع طبیعی

2 – افزایش وزن و یا چاقی

3 – بلند کردن وسیله های خیلی سنگین

4 – انواع آسیب های وارد شده به لگن

5 – یائسگی

6 – درد کمر

7 – عطسه و یا سرفه های پر تکرار

8 – یبوست های مکرر

9 – انجام دادن ورزش های سنگین

 

عمل تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن یا تایتنینگ جزو عمل های زیبایی و البته درمانی محسوب می شود. این عمل که واژینوپلاستی نام دارد بیشتر برای خانم هایی کاربرد دارد که که دچار افتادگی و یا شل شدن واژن شده اند.

در طی انجام شدن این عمل  که البته به روش های مختلف انجام می شود  منجر به بازسازی  عضله های واژن نیز خواهد شد. علاوه بر آن فاصله ی بین  مقعد و واژن نیز  از نو بازسازی خواهد شد.

نکته ای که وجود دارد این است که افرادی که سن آنها بالا رفته و به این مشکل دچار میشوند به ویژه آن هایی که زایمان ان ها از نوع طبیعی هم بوده است این مشکل یعنی افتادگی و یا شل شدن واژن برای آنها بیشتر احتمال دارد که اتفاق بیفتند و نیاز این دسته از خانم ها برای عمل کردن می تواند به مراتب بسیار بیشتر از بقیه ی خانم ها باشد.

عمل تنگ کردن واژن
عمل تنگ کردن واژن

روش های جراحی تنگ کردن واژن

همان طور که در هر موردی یک بهترین وجود دارد در ارتباط این نوع عمل ها نیز باید به دنبال بهترین بود منظور از بهترین همان بهترین دکتر است .

که لازم است که با مراجعه به یک دکتر خوب و کاربلد هم سلامت خود را تضمین کنیم و هم  بهترین نتیجه را از او و ان عملی که انجام می دهد دریافت کنیم. در ارتباط با تنگ کردن واژن روش های مختلف بسیاری وجود دارد که به برخی از بهترین های ان ها اشاره خواهیم کرد.

تنگ کرد واژن با نخ :

اگر بخواهیم در ارتباط با این نوع از روش های تنگ کردن واژن صحبت کنیم می توانیم این طور بگوییم که یکی از روش هایی است که به صورت غیر تهاجمی انجام خواهد شد .

این که به این روش صفت غیر تهاجمی نسبت داده می شود علتش این است که بدون این که شخص را بیهوش کنند اقدام به انجام عمل خواهند کرد .

همچنین در این روش هیچ خبری از خونریزی نیست و نخ هایی که استفاده می شود به طوری طبیعی با گذشت 10 یا 12 روز به طور کامل جذب بدن خواهند شد. بنابراین بهترین و کم ضرر ترین شیوه ی عمل می باشد که توصیه می شود از آن استفاده کنید.

جراحی پرینورافی :

همان طور که کمی قبل تر اشاره کردیم از دلیل هایی که افتادگی و یا شل شدن واژن اتفاق می افتد  زایمان طبیعی است . در طی  زایمان طبیعی  پرینه که یکی از بافت های تناسلی می باشد  دچار پارگی می شود .

در بعضی از عمل های زایمان  همراه با زایمان این عمل را نیز انجام می دهند و کار را تمام می کنند. در ارتباط این عمل باید گفت که نتیجه ی نهایی را پس از چند وقت مشاهده خواهید کرد.

در ارتباط با عمل پرینورافی می توان به عوارضی مثل : 1 – خون ریزی 2 – ترشح واژینال  غیر طبیعی  3 – التهاب و یا عفونت 4 – سرگیجه و حالت تهوع  5 – باقی ماندن جای زخم 6 –

تنگ کردن واژن یا استفاده از لیزر :

افرادی که عمل تنگ کردن واژن را از طریق لیزر انجام می دهند معمولا رضایت نسبی را دارند. چرا که  یکی از مزیت های لیزر ها   از بین بردن تیرگی هایی میباشد که در اندام های تناسلی وجود دارد.  برای انجام این عمل از  لیزر مونالیزا تاچ استفاده می شود  و همچنین بدون بیهوشی و خونریزی انجام خواهد شد. از دیگر مزیت های عمل با لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاژن سازی جدید – ماندگاری طولانی مدت – هزینه ی بسیار کمتر نسبت به عمل های جراحی دیگر –  بدون نیاز به بستری شدن –  از بین رفتن علائمی مثل سوزش و یا خارش  در ناحیه ی تناسلی

پیشنهاد می کنیم از پست مزایای تنگ کردن واژن دیدن کنید.

هزینه تنگ کردن واژن

هزینه ی تنگ کردن واژن با توجه به آن روش و میزان سختی و یا آسانی عمل توسط پزشک معالج مشخص خواهد شد.  اما به طور کلی  در مرکز هایی  که این عمل را انجام می دهند می توانید با مشاور های ان ها ارتباط برقرار کرده و تمامی روش های درمانی و همچنین هزینه های هر عمل را از آنها جویا باشید.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو