ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد

متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد

در این مقاله می خواهیم در خصوص عمل زیبایی واژن و متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد، مطالبی را ارائه دهیم.

جهت دریافت مشاوره در زمینه لابیاپلاستی با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

با ما همراه باشید تا در خصوص متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد، اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

فهرست مطالب:

لابیاپلاستی چیست؟

بیماران کاندیدای انجام جراحی لابیاپلاستی

در انتخاب متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد دقت کنید.

مشخصه های متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد کدامند؟

مهمترین اقدامات توسط متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد

انواع جراحی لابیاپلاستی را بیان نمایید.

شیوه های متداول در لابیاپلاستی چیست؟

 

لابیاپلاستی چیست؟

پیش از توضیح در مورد متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد، لازم است مطالبی را درباره لابیاپلاستی ارائه نماییم. در حال حاضر علاوه بر توجه بسیار بانوان به زیبایی ظاهری، باطراوت و زیبا بودن دستگاه تناسلی در بین بانوان به شکل قابل توجهی مورد اهمیت واقع گردیده است.

لابیاپلاستی چیست؟
لابیاپلاستی چیست؟

دستگاه تناسلی بانوان از بخش های متعددی تشکیل شده است

دستگاه تناسلی بانوان از بخش های متعددی تشکیل شده که لابیا یکی از بخش های این اندام جنسی است. Labia، اندام گوشتی شکلی است که به عنوان یکی از اندام های جنسی داخلی بانوان نظیر دهانه واژن و همچنین کلیتوریس حفاظت می کند.

در بعضی از بانوان بر اثر عوامل متعدد، لابیاهای اندام جنسی آن ها بد فرم، بزرگ و یا بد رنگ است که منجر به قابل مشاهده بودن از البسه های تنگ، برانگیختن جنسی مزمن و یا حتی نداشتن حس اعتماد به نفس در زمان رابطه جنسی در بانوان می شود. در چنین شرایطی است که بانوان نسبت به اصلاح این عارضه ساختاری در اندام جنسی خود بر می آیند.

جراحی زیبایی که به تصحیح عارضه فوق می پردازد (عمل لابیاپلاستی) نامیده می شود که بایستی توسط مجرب ترین متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد انجام شود که در این حوزه از تخصص و مهارت کافی برخوردار است.

در جراحی فوق لبه های بخشی بیرونی و یا درونی واژن طی عمل، کوتاه و سپس اصلاح می گردد. به طور کلی هدف از جراحی زیبایی واژن یا همان لابیاپلاستی، کوچک کردن لبه های درونی واژن و یا (لابیای مینور) و تغییر شکل لبه های خارجی واژن (لابیا ماژور) است. جراحی های فوق هر کدام پروسه خاص خود را دارند که بایستی به صورت جداگانه جراحی شوند.

بیماران کاندیدای انجام جراحی لابیاپلاستی

با توجه به عنوان مقاله متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد، بهتر است متذکر شویم که انجام این عمل زیبایی واژن مناسب چه گروه از بیماران است.

بیماران کاندیدای انجام جراحی لابیاپلاستی
بیماران کاندیدای انجام جراحی لابیاپلاستی

در مجموع انجام جراحی Labiaplasty چه به منظور متد درمانی و یا در راستای جراحی زیبایی واژن، به این گروه از بانوان پیشنهاد می شود:

  •   بانوانی که لبه های داخلی واژن(لابیا مینور) آن ها نامتقارن و یا بسیار بزرگ است و در پی مقارن شدن و یا زیبایی اندام جنسی خود هستند، می توانند از این متد درمانی بهره مند شوند.
  •   از تاثیرات جراحی زیبایی واژن می توان به بالا رفتن حس اعتماد به نفس و همچنین روابط جنسی مطلوب تر در میان بانوان متذکر شد. لذا، جراحی فوق به بانوانی پیشنهاد می شود که فرم ظاهری اندام جنسی آن ها سبب تقلیل اعتماد به نفس در داشتن یک رابطه لذت بخش جنسی شده است.
  •   بانوانی که به دلیل داشتن لبه های داخلی بزرگ، در زمان استفاده از شلوار تنگ و یا بعضی از انجام تمرینات فیزیکی در ناحیه فوق با حس درد و یا سوزش مواجه می شوند نیز می توانند از مزیت های این عمل جراحی تحت نظر متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد بهره مند شوند.
  •   بیمارانی که به داشتن لبه های داخلی واژن (لابیا مینور) متقارن تمایل دارند.
  •   بانوانی که فرم ظاهری لابیا مینور آن ها تیره، چروک و یا بد شکل است نیز می توانند از این عمل جراحی زیبایی استفاده کنند.
  •   بانوانی که به دلیل داشتن لبه های داخلی واژن بزرگ به سختی تخلیه ادرار را انجام می دهند نیز می توانند از این عمل جراحی زیبایی بهره مند شوند.
در مجموع انجام جراحی Labiaplasty چه به منظور متد درمانی و یا در راستای جراحی زیبایی واژن، به این گروه از بانوان پیشنهاد می شود:
در مجموع انجام جراحی Labiaplasty چه به منظور متد درمانی و یا در راستای جراحی زیبایی واژن، به این گروه از بانوان پیشنهاد می شود:

در انتخاب متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد دقت کنید

میل به زیبایی و داشتن جذابیت بسیار، یکی از احساسات رایج در بین تمامی بانوان است. به طور طبیعی هنگامی که به دلیل افزایش سن، عوامل ژنتیکی، تغییرات هورمونی، زایمان طبیعی، نزدیک های متعدد، زیبایی این عضو حساس دستخوش تغییرات بسیار می شود،

در انتخاب متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد دقت کنید
در انتخاب متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد دقت کنید

لذا لازم است به منظور دستیابی به زیبایی مجدد این اندام جنسی خود به بهترین متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد مراجعه کنید تا وی با انتخاب هوشمندانه در شیوه جراحی لابیاپلاستی، علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری این ناحیه به بهبودی و حس رضایت در بیماران کمک بسیار کند. برای انجام جراحی زیبایی واژن، ما به شما دکتر زرگنج فرد را به عنوان بهترین متخصص لابیاپلاستی معرفی می کنیم.

پیشنهاد می کنیم از پست لابیاپلاستی چگونه انجام میشود دیدن کنید.

مشخصه های متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد

متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد بایستی به آناتومی اندام جنسی بانوان کاملاً آشنایی داشته باشد. زیرا این امر سبب تشخیص مناسب متد درمانی به منظور انجام جراحی زیبایی واژن از سوی جراح متخصص می شود.

انجام معاینات دقیق بیمار یکی دیگر از ویژگی های متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد است. جراح بایستی با لحاظ نمودن کلیه معیارهای مرتبط، بیمار را معاینه نموده و با اطلاع از وضعیت سلامت وی و سابقه عارضه وی، بهترین تصمیمات را برای انجام جراحی در نظر گیرد.

به طور معمول برای تشخیص دقیق تر، پزشک معالج آزمایشات لازم را برای بیماران تجویز می کنند تا با ارزیابی و بازبینی های لازم بهترین متد جراحی را به منظور درمان بیماران انتخاب کنند.

آشنایی کامل با تازه ترین متدهای جراحی زیبایی واژن از دیگر مشخصه های متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد است که لازم است هر جراح زیبایی از آن برخوردار باشد. زیرا به دلیل متفاوت بودن ساختار بدنی تمام بانوان با همدیگر و توانایی بر چند روش محدود، به طور معمول نمی تواند پاسخگوی مناسبی برای کلیه مراجعه کنندگان به این عارضه در نظر گرفته شود.

جراح متخصص بایستی با بیماران صادق بوده و به طور شفاف، شخص را از مراحل درمانی که توسط این عمل زیبایی واژن انجام می شود، آگاه سازد. علاوه بر این بایستی وی را از کلیه مزیت های جراحی و مراقبت های قبل و بعد از آن آگاه کند تا نتیجه حاصل از جراحی سریعتر و بهتر در شخص مشاهده شود.

داشتن بورد تخصصی

یکی از مهمترین ویژگی های متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد داشتن بورد تخصصی است.

مهارت و تجربه کافی در پیاده سازی کلیه علم تئوریک برای انجام جراحی لابیاپلاستی را کسب نموده باشد.

بهره مندی از جدیدترین و بهترین ابزارها و تجهیزات پزشکی که در جراحی های مختلف مرتبط به دستگاه تناسلی بانوان کاربرد دارد، از دیگر مشخصه ی متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد است.

با توجه به کلیه مشخصه های ذکر شده، چنان چه مایلید از جراحی زیبایی واژن برای درمان و زیبایی اندام جنسی خود بهره مند شوید، ما به شما دکتر زرگنج فرد را به عنوان بهترین متخصص لابیاپلاستی معرفی می کنیم.

داشتن بورد تخصصی
داشتن بورد تخصصی

مهمترین اقدامات توسط متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد

هنگامی که شما برای انجام جراحی زیبایی واژن به متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد مراجعه می کنید، اصلی ترین اقداماتی که توسط وی برای معالجه انجام می گیرد شامل:

معاینات و بازبینی دقیق فیزیکی لابیاها و واژن برای بالا بردن برنامه ریزی و دستیابی به اطلاعات تشخیصی کافی به منظور انجام جراحی فوق است.

پرسش سوالاتی که سبب می گردد پزشک معالج از انتظارات و توقعات بیمار اطلاعات کافی را به دست آورد. چنان چه نیازهای مراجعه کنندگان از جراحی فوق کاملاً منطقی باشد، در پروسه عمل زیبایی واژن توسط جراح متخصص استفاده می شود.

رسیدگی به انواع اختلالات مختص به زنان نظیر عفونت های متعدد و همچنین حساسیت های خاص که شاید بانوان به آن مبتلا باشند، از دیگر اقداماتی به شمار می آید که متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد روی بیماران تحت درمان انجام می دهد.

انتخاب یک روز مشخص برای انجام عمل زیبایی واژن

انتخاب یک روز مشخص برای انجام عمل زیبایی واژن از مهمترین اقداماتی است که جراح متخصص بایستی برای بیماران در نظر گیرد. زیرا آمادگی های لازم پیش از جراحی یکی از ضروری ترین اقدامات قبل از جراحی لابیاپلاستی محسوب می شود.

در روز مشخص شده بهترین متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد با جدیدترین تجهیزات پزشکی می تواند پروسه انجام جراحی را به شکل منظم و دقیق روی این گروه از بیماران انجام دهد.

در انتها پس از این که مراحل عمل زیبایی واژن به پایان رسید، متخصص لابیاپلاستی در سعادت آباد کلیه مراقبت های پس از جراحی فوق را به بیماران متذکر خواهد شد تا با پیروی از کلیه دستورالعمل های پزشکی به بهبود راندمان عمل کمک بسیار کنید. لازم به ذکر است که بیماران کلیه نکات پزشکی را بایستی مرحله به مرحله انجام دهند تا مشکلی در پروسه درمان ایجاد نشود.

در روزهای نخست پس از جراحی، جراح متخصص سعی می کند تا با انجام معاینات منظم در کنار بیماران از بروز هر گونه مشکلی که سبب صدمه به دستگاه تناسلی بیماران می شود، پیشگیری های لازم را انجام دهند.

انتخاب یک روز مشخص برای انجام عمل زیبایی واژن
انتخاب یک روز مشخص برای انجام عمل زیبایی واژن

انواع جراحی لابیاپلاستی

به منظور انجام جراحی زیبایی واژن و حذف چروک های لبه های داخلی واژن (لابیای مینور) و قسمت اضافی، جراح متخصص لابیاپلاستی از یکی از شیوه های زیر به منظور درمان بیماران استفاده می کنند که عبارتند از:

لابیاپلاستی از طریق جراحی:

حذف بخش های اضافی و همچنین چروک های موجود در این ناحیه از طریق تیغ جراحی انجام می گیرد. متد فوق به عنوان یک شیوه تهاجمی در نظر گرفته می شود که بعد از اتمام جراحی، محل تحت درمان نیاز به بخیه دارد.

به منظور دوختن قسمت های تحت عمل جراحی، جراحان متخصص نخ های بخیه جذبی را به کار می برند که به کشیدن بخیه بعد از بهبودی نیاز نداشته باشد. پیروی از مراقبت های پس از جراحی لابیاپلاستی در متد فوق بسیار حائز اهمیت است.

لابیاپلاستی از طریق لیزر:

متد فوق غیر تهاجمی است و جراح متخصص برای حذف بخش های اضافی لبه های داخلی واژن، لیزر را جایگزین تیغ جراحی می کنند تا بیمار دوران نقاهت کمتر و سریعتری را پشت سر گذارد.

شیوه های متداول در لابیاپلاستی

تکنیک تایم:

در این متد، لبه های داخلی واژن از طریق گیره های خاص مستقر و پایدار نگه داشته می شود و همچنین با ایجاد یک شکاف طولی، بافت اضافی در این ناحیه حذف می گردد.

تکنیک Wedge:

بهترین متد جراحی زیبایی واژن محسوب می شود که در آن مرز نرمال لابیا حفظ می گردد. در تکنیک فوق جراح متخصص، برشی را به حالت (V) ایجاد خواهد کرد که در آن مخاط اصلی موجود در پوست و از همه مهمتر لبه لابیاها نیز حفظ می شود.

Deepithelialization:

در تکنیک فوق، لابیای مینورها هیچ گونه صدمه ی نخواهند دید و هسته اصلی لابیا در این شیوه کاملاً عمیق می شود. برای انجام جراحی زیبایی واژن از این روش، نیاز است جراح متخصص توجه بسیاری را در حین عمل به کار گیرد تا طول قسمتی که از بین می رود، بیشتر از طول کلیتورال باشد.

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو