ویرایش محتوا
دکتر افسانه زرگنج فرد

درباره ما

مجموعه زنان ، زایمان و نازائی دکتر زرگنج فرد

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام تمامی خدمات زیبائی و درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشک متخصص ( دکتر افسانه زرگنج فرد ) و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی و به روز ترین دستگاه های پزشکی ، فعالیت خود را آغاز نموده است .
هدف ما زیبایی توام با حفظ سلامتی شماست …

با ما تماس بگیرید

شبکه های اجتماعی
درمان واژینیسموس با طب سوزنی

درمان واژینیسموس با طب سوزنی

امروز با موضوع درمان واژینیسموس با طب سوزنی در خدمت شما هستیم.

بیماری های تناسلی زیادی وجود دارد که احتمال ابتلا به آن وجود دارد. یکی از این بیماری ها که مختص زنان می باشد، واژینیسموس است.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه واژینیسموس و درمان آن با ما در تماس باشید.

02128111615

02122930161

این بیماری از بیماری های دردناک است که بسیاری از زنان به دلیل خجالت و یا باور های غلط، درباره این مشکل با کسی حرف نمی زنند و در نهایت باعث مشکلات بزرگی می شود و دردسر های زیادی برای زن و شریکش به وجود می آورد. در این مقاله به بررسی واژینیسموس و درمان آن با طب سوزنی پرداخته ایم.

1- واژینیسموس چیست؟

2- برای درمان واژینیسموس چه باید کرد؟

3- طب سوزنی چیست؟

4- طب سوزنی واژینیسموس را چگونه درمان می کند؟

 

واژینیمسوس چیست؟

واژینیسموس بیماری ای است که در آن عضلات واژن شخص در هنگام دخول و در زمان رابطه جنسی، به صورت غیر ارادی منقبض می شوند و درد بسیاری ایجاد می شود.

در این زمان ها سعی در دخول کاری اشتباه است زیرا درد را افزایش می دهد و باعث می شود شخصص دچار تنگی نفس بشود. نکته ی مهم این است که واژینیسموس متفاوت از ترسیدن از رابطه است بلکه می توان گفت ترس از رابطه عاملی است که باعث ایجاد واژینیسموس می شود.

واژینیمسوس چیست؟
واژینیمسوس چیست؟

این مشکل تا قبل از رابطه جنسی و یا تا قبل از دخول یک شی به داخل واژن، قابل تشیخص نیست. بسیار بودند افرادی که از رابطه جنسی و بر قراری آن ترس بسیاری داشتند اما در هنگام انجام رابطه مشکل خاصی برای شان پیش نیامد و در کنار این افراد، افرادی نیز بودند که هیچ گونه ترسی از رابطه نداشتند

اما در هنگام رابطه دچار اسپاسم عضلانی شدند و متوجه شدند که مبتلا به واژینیسموس می باشند. باید در نظر داشت که این بیماری کاملا درمان است و روش های زیادی برای درمان آن وجود دارد که در ادامه به آن ها پرداخته می شود.

برای درمان واژینیسموس چه باید کرد؟

درمان این بیماری از راه های زیادی امکان پذیر است. می توان به مشاور مراجعه کرد. همچنین می توان با استفاده از دیلاتور و انجام تمرینات کگل در خانه اقدام به درمان این بیماری نمود که این دو روش، درمان های زمان بر هستند. همچنین می توان از طب سوزنی برای درمان این بیماری استفاده کرد که در این مقاله مطالبی درباره این موضوع آورده شده است.

راه دیگر دمان این بیمای مراجعه به مراکز درمانی و پزشک متخصص می باشد که با استفاده از دستگاه آر اف و یا تزریق بوتاکس اقدام به درمان این بیماری می کنند. مرکز درمانی زر کلینیک بهترین کلینیک درمان واژینیسموس می باشد که انواع خدمات مدرن و سنتی و همچنین انواع مشاوره ها را به بیماران می دهند.

در این مرکز پزشکان متخصص و کار کنان ماهری وجود دارند که بهترین خدمات را به بیماران ارائه می دهند و همچنین در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل بیماری را درمان می کنند.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی یکی از روش های درمان در طب سنتی چینی می باشد که از دیر باز در درمان بیماری ها از آن استفاده می کردند و به سایر نقاط جهان نیز گسترش یافته است.

در طب سوزنی، سوزن هایی بسیار نازک در مناطق حساس بدن قرار داده می شود. طبق طب سنتی چینی این نقاط، مکان هایی هستند که انرژی از طریق آن ها جریان می یابد و فرو کردن سوزن در این نقاط باعث می شود انرژی بهتر و راحت ت رجریان بیابد و باعث درمان بیماری و تسکین درد بشود.

همچنین از این نقاط برای تحریک اعصاب استفاده می کنند. در این صورت مسکنی طبیعی در بدن تولید می شود که درد را کاهش می دهد. دلایل بسیاری برای استفاده از طب سوزنی وجود دارد. طب سوزنی انواع درد ها را تسکین می دهد.

به عنوان مثال برای درمان درد دندان بسیار مفید است و درد را تسکین می دهد. همچنین انواع درد های مفصلی ماننند کمر درد و گردن درد نیز توسط طب سوزنی به راحتی آرام می شوند.

طب سوزنی برای اسپاسم های عضلانی و و گرفتگی های بدن نیز درمانی موثر می باشد و به عنوان مثال در زمان قاعدگی زنان، گرفتگی هایی که پدید می آید با طب سوزنی رفع می شوند و درد بسیار کاهش می یابد.

طب سوزنی واژینیسموس را چگونه درمان می کند؟

طب سوزنی برای درمان گرفتگی های عضلانی بسیار مفید می باشد. یکی از اصلی ترین استفاده های طب سوزنی در رفع گرفتگی عضلات و تسکین درد می باشد.

بیماری واژینیسموس نیز نوعی گرفتگی عضلات است. در این حالت عضله منقبض می شود و حالت خود را حفظ می کند. در بیماری واژینیسموس این اتفاق به دلیل تر ساز رباطه و مشکلات روانی است که اجازه دخول را نمی دهد. استفاده صحیح از طب سوزنی می تواند درد را تا حد زیادی کاهش دهد و عضلات را شل کند.

طب سوزنی واژینیسموس را چگونه درمان می کند؟
طب سوزنی واژینیسموس را چگونه درمان می کند؟

بدیهی است که این کار باید توسط فرد متخصص انجام شود و در صورت انجام توسط افراد ناشی منجر به مشکلات زیاد تر می شود. به دلیل این که طب سوزن مستقیما با اعصاب سر و کار دارد، هر اشتباه کوچک، نتیجه ی بسیار بدی به جای می گذارد. در درمان واژینیسموس با طب سوزنی، پزشک متخصص سوزن ها را در بخش هایی از واژن که تراکم اعصاب متوسطی دارد فرو می کند.

بخش هایی مانند کلیتوریس بسیار حساس هستند و هر گونه ضربه ی محکم به آن ها یا تحریک با چیز تیز بسیار درد ناک خواهد بود. به همین دلیل سوزن ها در مناطق مانند کشاله ران و بخش داخلی ران فرو می شوند. همچنین لابیای بیرونی نیز بخش مناسبی برای این کار می باشد.

لابیای بیرونی بخشی است که واژن را احاطه کرده است

لابیای بیرونی بخشی است که واژن را احاطه کرده است و وظیفه اش محافظت از مناطق حساس می باشد. در این درمان، با فرو کردن سوزن در مناطق استراتژیک واژن، از گرفتگی عضلات می کاهند.

به این صورت که با فرو رفتن سوزن در یک ناحیه، جریان خون در آن ناحیه افزایش می یابد و همچنین با تحریک هدف دار اعصاب آن منطقه، توسط بدن مسکنی طبیعی تولید می شود که درد را کاهش می دهد و عضلات را شل می کند.

با انجام طب سوزنی در چند جلسه و همچنین تمرینات دیگر که توسط پزشک متخصص توصیه می شود، واژینیسموس در مسیر درمان قرار می گیرد و در نهایت درمان می شود و فرد می تواند مانند افارد عادی رابطه جنسی داشته باشد.

همانطور که گفته شد طب سوزنی باید توسط افراد مختصص انجام شود و هر گونه اشتباه می توند مشکلات زیادی ایجاد بکند و حتی باعث فلج شدن و از کار افتادن اعصاب آن  منطقه بشود. پزشکان متخصص کلینیک زر کلینیک، انواع خدمات را ارائه م یدهند و واژینیسموس را به بهترین صورت درمان می کنند.

زر کلینیک بهترین کلینیک درمان واژینیسموس می باشد که انواع درمان های مدرن و سنتی در آن ارائه می شود و پزشکان متخصص بهترین خدمات را ارئه می دهند.

به همین دلیل مراجعه به کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد برای درمان واژینیسموس کاری بسیار عقلانی است و بهترین نتجیه را در بر دارد. پزشکان این کلینیک بدون هیچ گونه عوارضی واژینیسموس را درمان می کنند.

جمع بندی

واژینیسموس بیماری ای است که زندگی شخصی و زناشویی برخی از زنان را مختل می سازد. این بیماری توسط راه های مختلفی درمان می شود که یکی از این راه ها طب سوزنی است  که در این مقاله به آن پرداخته شود. طب سوزنی در درمان این بیماری بسیار مفید است در صورتی که توسط پزشک متخصص انجام بشود.

جمع بندی:
جمع بندی

کانال آپارات کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد متخصص زنان ، زایمان و نازایی

ارسال دیدگاه

مشاوره رایگان ( از ساعت 9 الی 20 )

رسالت ما در مجموعه دکتر زرگنج فرد انجام خدمات درمانی زنان با حفظ استاندارد و اولویت سلامت مراجعین عزیز می باشد که در جهت تحقق این رسالت تیمی متشکل از پزشکان و متخصصین و کادر مجرب با به کارگیری جدیدترین روش های علمی ، فعالیت خود را آغاز نموده است . هدف دکتر زرگنج فرد، حفظ سلامتی مراجعان در عین تامین خواست ایشان برای نیل به حداکثر طراوت و شادابی است.

روزهای کاری

شنبه - پنجشنبه : 20.30 - 09.00
جمعه و ایام تعطیل : فقط با هماهنگی قبلی
خانه
حساب کاربری
خدمات
جستجو